Marzena Łyszcz, Ada-Plus: Konkurencja w branży jubilerskiej istnieje i nie możemy jej bagatelizować

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-08-16 | 08:00
Pomimo spowolnienia gospodarczego i kłopotów w strefie euro, rynek dóbr luksusowych w Polsce rozwija się stabilnie, coraz lepiej zaspokajając potrzeby bogacącego się społeczeństwa. Świetnym przykładem jest marka Ada-Plus, która prężnie otwiera swoje salony stacjonarne, ale również z początkiem lipca rozpoczęła działalność on-line. Jak podkreśla przedstawiciel Ada Plus, popyt na srebrną biżuterię jest przez cały rok.

Jak mogą podsumować dotychczasową działalność na polskim rynku?
Firma Ada-Plus od wielu lat istnieje na polskim rynku jubilerskim. W obecnej sytuacji na rynku, kiedy zmniejszyły się wydatki konsumentów w każdym segmencie rynku jesteśmy zadowoleniu z dotychczasowego poziomu sprzedaży i realizacji celów rozwoju naszej sieci sprzedaży ponieważ biżuteria srebrna przez cały rok jest chętnie kupowana przez kobiety w każdej grupie wiekowej i nadal jest doskonałym pomysłem na prezent.
Ile aktualnie posiadają Państwo salonów firmowych?
Obecnie działają dwa salony jubilerskie Ada – Plus w galerii Osielsko w Osielsku koło Bydgoszczy oraz w centrum handlowym Copernicus w Toruniu. Powstanie pierwszych salonów jubilerskich Ada – Plus umożliwiło naszej firmie znanej już dość szerokiemu gronu klientów, zaprezentowanie naszej biżuterii w ciekawej i bardziej ekskluzywnej aranżacji, ponieważ obserwujemy że obecnie klienci lubią robić zakupy w pięknie zaaranżowanych i eleganckich sklepach w centrach handlowych.
Czy Państwa sieć posiada sklep internetowy?
W lipcu 2013 powstał nasz sklep internetowy, który działając od niedawna już wzbudza zainteresowanie coraz większej liczby klientów.
Co go wyróżnia?
Pośród wielu sklepów internetowych nasz sklep wyróżnia się tym, że w jego ofercie codziennie pojawiają się nowe wzory, które już w większości, w niedługim czasie będzie można oglądać w technologii 3D.
Jakie rodzaje reklamy przekonują Panie do zakupów w Państwa salonach?
Dla naszej firmy bardzo ważna jest reklama bezpośrednia jaką jest rekomendacja klientów zadowolonych z jakości wyrobów, bogactwa asortymentu w którym każdy znajdzie coś dla siebie, oraz z poczucia że dokonali zakupów w wyjątkowym miejscu.
Jakie narzędzia promocji Państwa zdaniem najlepiej sprawdzają się w branży jubilerskiej?
Jak w wielu innych firmach jubilerskich także i w naszych salonach klienci mogą korzystać ze specjalnych bonów rabatowych, a także mogą nabyć bony upominkowe o różnej wartości. Z bonów upominkowych chętnie korzystają zwłaszcza panowie nie potrafiący zdecydować się, który. komplet biżuterii będzie najpiękniejszym prezentem dla wybranej osoby.
Czy nie obawiają się Państwo konkurencji?
Konkurencja w branży jubilerskiej istnieje tak jak w każdej innej branży i nie można jej bagatelizować. Jesteśmy przekonani że bardzo dobra jakość, ciekawe wzornictwo i przystępne ceny zapewnią nam sprzedaż biżuterii na coraz wyższym poziomie i stały wzrost udziału firmy w rynku jubilerskim.
Jakie są Państwa plany rozwoju na drugą połowę 2013 roku?
Tak jak dotychczas, cały czas prowadzimy rozmowy z partnerami handlowymi, z którymi otwieramy co miesiąc nowe mini-stoiska partnerskie Ada – Plus w sklepach, dla których nasza biżuteria jest dopełnieniem asortymentu, a także nadal trwają rozmowy z partnerami, z którymi wspólnie otworzymy kolejne salony z biżuterią, w różnych miastach Polski.
Kiedy możemy spodziewać się otwarcia Państwa kolejnych sklepów w Polsce i na jakich lokalizacjach najbardziej Państwu zależy?
Wartość inwestycji w otwarcie nowego salonu jest dość wysoka, dlatego nasza firma jako jedyna w branży jubilerskiej pomaga swoim partnerom zapewniając im bezpłatne meble z oświetleniem do ekspozycji biżuterii, materiały ekspozycyjne i reklamowe oraz dofinansowanie salonu. Sądzimy że powstaną kolejne salony z biżuterią Ada – Plus , a obserwując rynek jeśli chodzi o dobra luksusowe, w tym biżuterię srebrną, widzimy, że jej sprzedaż stale wzrasta.
Tagi:
Oceń artykuł:

Marzena Łyszcz, Ada-Plus: Konkurencja w branży jubilerskiej istnieje i nie możemy jej bagatelizować

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.