Pomimo spowolnienia gospodarczego i kłopotów w strefie euro, rynek dóbr luksusowych w Polsce rozwija się stabilnie, coraz lepiej zaspokajając potrzeby bogacącego się społeczeństwa. Świetnym przykładem jest marka Ada-Plus, która prężnie otwiera swoje salony stacjonarne, ale również z początkiem lipca rozpoczęła działalność on-line. Jak podkreśla przedstawiciel Ada Plus, popyt na srebrną biżuterię jest przez cały rok.
Jak mogą podsumować dotychczasową działalność na polskim rynku?
Firma Ada-Plus od wielu lat istnieje na polskim rynku jubilerskim. W obecnej sytuacji na rynku, kiedy zmniejszyły się wydatki konsumentów w każdym segmencie rynku jesteśmy zadowoleniu z dotychczasowego poziomu sprzedaży i realizacji celów rozwoju naszej sieci sprzedaży ponieważ biżuteria srebrna przez cały rok jest chętnie kupowana przez kobiety w każdej grupie wiekowej i nadal jest doskonałym pomysłem na prezent.
Ile aktualnie posiadają Państwo salonów firmowych?
Obecnie działają dwa salony jubilerskie Ada – Plus w galerii Osielsko w Osielsku koło Bydgoszczy oraz w centrum handlowym Copernicus w Toruniu. Powstanie pierwszych salonów jubilerskich Ada – Plus umożliwiło naszej firmie znanej już dość szerokiemu gronu klientów, zaprezentowanie naszej biżuterii w ciekawej i bardziej ekskluzywnej aranżacji, ponieważ obserwujemy że obecnie klienci lubią robić zakupy w pięknie zaaranżowanych i eleganckich sklepach w centrach handlowych.
Czy Państwa sieć posiada sklep internetowy?
W lipcu 2013 powstał nasz sklep internetowy, który działając od niedawna już wzbudza zainteresowanie coraz większej liczby klientów.
Co go wyróżnia?
Pośród wielu sklepów internetowych nasz sklep wyróżnia się tym, że w jego ofercie codziennie pojawiają się nowe wzory, które już w większości, w niedługim czasie będzie można oglądać w technologii 3D.
Jakie rodzaje reklamy przekonują Panie do zakupów w Państwa salonach?
Dla naszej firmy bardzo ważna jest reklama bezpośrednia jaką jest rekomendacja klientów zadowolonych z jakości wyrobów, bogactwa asortymentu w którym każdy znajdzie coś dla siebie, oraz z poczucia że dokonali zakupów w wyjątkowym miejscu.
Jakie narzędzia promocji Państwa zdaniem najlepiej sprawdzają się w branży jubilerskiej?
Jak w wielu innych firmach jubilerskich także i w naszych salonach klienci mogą korzystać ze specjalnych bonów rabatowych, a także mogą nabyć bony upominkowe o różnej wartości. Z bonów upominkowych chętnie korzystają zwłaszcza panowie nie potrafiący zdecydować się, który. komplet biżuterii będzie najpiękniejszym prezentem dla wybranej osoby.
Czy nie obawiają się Państwo konkurencji?
Konkurencja w branży jubilerskiej istnieje tak jak w każdej innej branży i nie można jej bagatelizować. Jesteśmy przekonani że bardzo dobra jakość, ciekawe wzornictwo i przystępne ceny zapewnią nam sprzedaż biżuterii na coraz wyższym poziomie i stały wzrost udziału firmy w rynku jubilerskim.
Jakie są Państwa plany rozwoju na drugą połowę 2013 roku?
Tak jak dotychczas, cały czas prowadzimy rozmowy z partnerami handlowymi, z którymi otwieramy co miesiąc nowe mini-stoiska partnerskie Ada – Plus w sklepach, dla których nasza biżuteria jest dopełnieniem asortymentu, a także nadal trwają rozmowy z partnerami, z którymi wspólnie otworzymy kolejne salony z biżuterią, w różnych miastach Polski.
Kiedy możemy spodziewać się otwarcia Państwa kolejnych sklepów w Polsce i na jakich lokalizacjach najbardziej Państwu zależy?
Wartość inwestycji w otwarcie nowego salonu jest dość wysoka, dlatego nasza firma jako jedyna w branży jubilerskiej pomaga swoim partnerom zapewniając im bezpłatne meble z oświetleniem do ekspozycji biżuterii, materiały ekspozycyjne i reklamowe oraz dofinansowanie salonu. Sądzimy że powstaną kolejne salony z biżuterią Ada – Plus , a obserwując rynek jeśli chodzi o dobra luksusowe, w tym biżuterię srebrną, widzimy, że jej sprzedaż stale wzrasta.
Tagi: