180 tys. osób miesięcznie, najpopularniejsze sklepy sieciowe, ciekawa oferta dla dzieci oraz nowoczesny i przestronny wygląd to tylko nie liczne cechy, jakie wyróżniają Galerię Szperk na tle lokalnych obiektów. O zasięgu oddziaływania galerii, tenant mixie, ale także planach na przyszłość opowiedziała Marta Tymicka, senior leasing manager Immofinanz Services Poland Sp. z o.o., będącej współwłaścicielem gdyńskiego centrum.
Galerię Szperk odwiedza średnio 180-220 tys. osób miesięcznie. Od momentu otwarcia do końca 2012 roku, do centrum przyszło około 2 miliony klientów. Co więcej obserwujemy ciągły wzrost indeksu odwiedzialności, szczególnie w ostatnich miesiącach, tj. od rozpoczęcia konsekwentnych działań marketingowych. Bliskość portu morskiego oraz terminala promowego zachęca gości ze Skandynawii do robienia zakupów w galerii. Liczymy , że po otwarciu lotniska w Kosakowie liczba klientów z zagranicy jeszcze się zwiększy.
Galeria Szperk to przede wszystkim centrum dużych marek. Na jej terenie funkcjonują najpopularniejsze sklepy sieciowe z branży mody, takie jak: grupa LPP, H&M, CCC, New Yorker, Stradivarius, Deichmann i Centro. Atrakcyjna jest również propozycja z działu dom i ogród: market budowlany Nomi, sklep JYSK oraz Pepco z akcesoriami dla domu. Dla dzieci silną grupę ofertową prezentują Smyk, Empik, Zabawka, Kraina Gier oraz sala zabaw Family World. Artykuły spożywcze i rzeczy codziennego użytku można kupić w delikatesach Alma i drogerii Rossmann. Ofertę galerii uzupełnia klub sportowo-rekreacyjny Pure Jatomi Fitness.
Wielu klientów Galerii Szperk oraz mieszkańcy okolicznych osiedli aktywnie spędzają wolny czas na licznych grupowych zajęciach sportowych lub ćwicząc w Pure Jatomi Fitness pod okiem wykwalifikowanych trenerów. Liczba osób zapisanych do klubu ciągle rośnie, a my cieszymy się, że nasz program rekreacyjny spotkał się z tak dużym zainteresowaniem. Na tym jednak nie poprzestajemy i wraz z Pure Jatomi Fitness organizujemy dodatkowe atrakcje. W lutym br. przez prawie 1,5 miesiąca z okazji 1. urodzin Galerii Szperk, na jej terenie funkcjonowało lodowisko, a w kwietniu zorganizujemy maraton prowadzony przez trenerów fitness. Ciekawą ofertę dla dzieci posiada Family World, który oprócz placu zabaw i organizacji urodzin dla najmłodszych prowadzi również zajęcia plastyczne, ogólnorozwojowe i edukacyjne. Czas spędzony na zakupach można dodatkowo sobie umilić odwiedzając punkty gastronomiczne i cukiernie.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze działania spełniały oczekiwania klientów oraz były zgodne z charakterem Galerii Szperk. Można ją śmiało nazwać centrum rodzinnym, o czym świadczy atrakcyjna oferta handlowa dla dorosłych i dzieci. Chcemy organizować różnorodne eventy, dlatego oprócz imprez skierowanych do najmłodszych, odbywają się wydarzenia dotyczące mody, urody, sportu i zdrowia. Naszym celem są urozmaicone atrakcje, które pozwolą rodzinom wspólnie spędzić czas. Za przykład może tu posłużyć otwarte na terenie Galerii Szperk wewnętrzne lodowisko, które odwiedzało kilkaset osób dziennie.
Galerię Szperk wyróżnia przede wszystkim nowoczesny i przestronny wygląd, ciekawy dobór sklepów oraz kompaktowość. Na powierzchni 24 tys. mkw. można znaleźć wszystko, co potrzebne rodzinie: sklep spożywczy, budowlany, z wystrojem wnętrz, z zabawkami, butiki modowe, punkty usługowe, klub fitness i restauracje. Myślę, że asortyment zaspokaja potrzeby okolicznych mieszkańców, którzy coraz liczniej odwiedzają galerię. Na jej pozytywny odbiór wpływają również atmosfera oraz charakter działań marketingowych, które umacniają wizerunek Galerii jako centrum rodzinnego. Zależy nam na dobrej i owocnej współpracy z lokalnymi władzami (Gmina Kosakowo i Miasto Gdynia), instytucjami takimi jak okoliczni deweloperzy i operator terminalu promowego Stena Line, a także z najemcami w zakresie spójnej strategii marketingowej. To wszystko sprawia, iż Galeria Szperk jest nie tylko miejscem komercyjnym, ale także instytucją kulturalną, rekreacyjną i sportową.
W najbliższym roku niezmiennie będziemy się starać, aby dobór sklepów oraz organizowane przez nas wydarzenia odpowiadały założonej strategii miejsca rodzinnego. W odpowiedzi na duże zainteresowanie częścią rozrywkowo-rekreacyjną (lodowisko), chcemy ją zwiększyć i uatrakcyjnić. Ponadto kładziemy duży nacisk na współpracę z lokalnymi instytucjami, z którymi planujemy wspólne przedsięwzięcia mające wzbogacić ofertę rozrywkową okolicy.
Tagi: