Spółka LPP wprowadziła na polski rynek swoją nową markę zaledwie kilka miesięcy temu, a SiNSAY znany jest już wśród grupy młodych dziewcząt w całym kraju. Z dnamicznym tempem otwierania kolejnych sklepów, SiNSAY powoli przygotowuje swoje klientki na uruchomienie sprzedaży internetowej. O szczegółach mówi Marta Ożóg-Orzegowska, brand manager SiNSAY.
Ile do tej pory udało się Państwu otworzyć sklepów SiNSAY?
Posiadamy 26 sklepów (stan na dzień 27 maja).
Czy któryś z regionów Polski stanowi dla Państwa najbardziej atrakcyjne miejsce inwestycji?
Jesteśmy zainteresowani rozwojem sieci w całej Polsce.
Jak marka została przyjęta na rynku?
Za wcześnie na jakieś wielkie podsumowania, ale dotychczasowa sprzedaż dowodzi, że koncept ma duże szanse powodzenia. W mediach społecznościowych widzimy bardzo duże zainteresowanie marką i dużo zapytań o otwarcia nowych punktów.
Skłaniają się więc Państwo ku social media?
Nasz core target to dziewczęta w wieku 16-19 lat, które spędzają bardzo dużo czasu w internecie i tam też koncentrujemy nasze działania marketingowe. SiNSAY ma swoje profile na wszystkich głównych kanałach mediów społecznościowych (facebook, instagram, pinterest, youtube, blogspot).
Prężnie funkcjonuje również blog SiNSAY.
Do prowadzenia naszego bloga zaangażowaliśmy znane blogerki – Aretę Szpurę z Doing Real Staff Sucks, Cajmel i Jessy Mercedes. Dzięki dziewczynom udało nam się osiągnąć autentyczność w grupie docelowej. Oczywiście spora część naszych działań to PR i marketing w punktach sprzedaży.
Jakie są Państwa dalsze plany rozwoju na 2013 rok?
Na koniec 2013 roku planujemy mieć około 50 punktów sprzedaży w dużych i średnich miastach Polski, celujemy w centra handlowe.
Gdzie będą miały miejsca najbliższe otwarcia?
Dzisiaj otwieramy sklep w Silesia City Center w Katowicach. Kolejne to Kielce w Galerii Korona (29.05), w Słupsku w CH Jantar (1.06), w Olsztynie w CH Alfa (18.06), w Szczecinie w Galerii Turzyn (19.06).
Kiedy zamierzają Państwo uruchomić sklep internetowy?
Uruchomienie sklepu internetowego planujemy w II połowie roku, jesienią. To dla nas bardzo ważny kanał dystrybucji, wierzymy, że może być szczególnie dochodowy w przypadku naszej młodej grupy docelowej.
Czy wiadomo już coś o ekspansji SiNSAY poza granice Polski?
Póki co zajmujemy się rozwojem sieci w Polsce, a inne destynacje – cóż, czas pokaże.
Tagi: