Tegoroczne torunee nie jest pierwszym tego typu naszym przedsięwzięciem. To już 3 rok kiedy organizujemy taką imprezę. Impreza ma charakter rozrywkowo-promocyjny i przede wszystkim chodzi nam o promocje marki, o jej rozpoznawalność. Jednak w
dobie Internetu chcieliśmy też odciągnąć młodzież od komputerów
i zachęcić i pokazać im, że czas można również spędzać aktywnie -
np. poprzez taniec, muzykę.
Przygotowaliśmy tak wiele atrakcji, że nie sposób wymienić tu wszystkich. Imprezy
prowadzą Ola Szwed oraz Rafał TITO Kryla. Ola jest ambasadorem naszej marki, więc oczywistą
sprawą było dla nas to, aby wzięła udział w całym evencie. Aleksandra
jest bardzo wesołą i pogodną osobą, więc nadawała się idealnie. Potrafi
też świetnie tańczyć, więc doskonale zgrała się z drugą gwiazdą Rafałem
TITO Krylą, który jak wiadomo brał udział w "You Can Dance", jest bardzo
utalentowanym tancerzem i ma świetny kontakt z publicznością. Razem z
Olką tworzą niepowtarzalną atmosferę.
Wśród wielu atrakcji są liczne konkursy z nagrodami - głównie są to konkursy taneczne, zgodne z przyświecającą ideą tegorocznego Butik Pink Sunrise. Dla bardziej odważnych konkurs karaoke a capella, strip-street-show
- obco brzmiąca nazwa oznacza zabawę, podczas której 20 uczestników
otrzyma firmowe ubrania Butiku pod warunkiem, że je od razu na siebie
włoży - zdejmując na scenie przy wszystkich swoje własne ubrania.
A dla mega odważnych dziewczyn jest konkurs mokrego podkoszulka, który wiadomo wzbudza największe emocje. Ponadto w poszczególnych miastach organizujemy koncerty zespołu Monopol. Wymienić warto również pokazy taneczne, pokazy grupy taneczno-akrobatycznej Atelie i naprawdę wiele, wiele innych
atrakcji.
W celu promocji marki Butik zdecydowaliśmy się na połączenie muzyki i tańca, bowiem większość naszych ubrań to kolekcje sportowe/taneczne. Rafał TITO Kryla, który jest jedną z gwiazd naszego tegorocznego tournee ma u nas swoją linię ubrań do tańca. Stąd pomysł, aby całą imprezę zorganizować w klimacie taneczno-muzycznym.
Do dyspozycji wszystkich fanów jest odjazdowy, londyński autobus piętrowy, którym każdy z chętnych może przejechać się zupełnie za darmo. Autobus w barwach butiku, był z nami również w zeszłym roku. Ponadto specjalnie z okazji "Pink Sunrise" organizujemy również wielką promocję na nasze ciuszki, która obowiązuje w salonach Butik w każdym z miast przez nas odwiedzanych.
Trudno powiedzieć ile osób uczestniczy każdorazowo w wydarzeniu. Tak naprawdę wszystko zależy od pogody. To ona ma największy wpływ na liczebność fanów. Waha się ona od kilkuset do ponad kilku tysięcy osób.
Tegoroczne tournee zostało podzielone na dwa etapy, najpierw imprezy odbywały się w centrum kraju, teraz zostały przeniesione do nadmorskich kurortów. Na ten okres przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcji. Nad morzem oprócz wydarzeń, które zapewnialiśmy w I etapie Tournee - Butik Pink Sunrise w niektórych nadmorskich miastach zmienia się w Butik Sun Festival Bałtyk 2011 - Pink Sunrise połączony jest wtedy z Sun Festiwalem organizowanym przez Obsessive Group.
Sun Festival odwiedzi ponad 20 nadmorskich miejscowości i ponad 40 wyselekcjonowanych klubów. Przez pełne 2 miesiące będzie można wraz z nami rzucić się w wir szaleństwa i zabawy – poczynając od najmodniejszych Międzyzdrojów a kończąc na tętniącym życiem Trójmieście. Wraz z polskimi i światowymi DJ`ami, wokalistami, bębniarzami, seksownymi tancerkami oraz pięknymi hostessami, odwiedzimy najlepsze nadmorskie kluby. Będzie to doskonała okazja by sprawdzić jak brzmią najlepsze muzyczne rytmy rodem z Ibizy, zasmakować waty cukrowej wprost z sexy twistera, poczuć klimat tropików, a także wygrać atrakcyjne nagrody w licznych konkursach.
W pierwszym etapie tournee odwiedziliśmy 26 miast Polski. Natomiast II etap obejmuje miejscowości nadmorskie, dokładnie 8: Hel, Jastarnia, Kołobrzeg, Krynica Morska, Mielno, Stegna, Ustronie Morskie, Władysławowo do których wracamy cyklicznie. Te miasta zostały wybrane ponieważ właśnie w nich posiadamy swoje sklepy sezonowe.
Impreza kierowana jest tak naprawdę do wszystkich, którzy lubią muzykę i taniec. Przy promocji wydarzenia skorzystaliśmy ze wszelkich możliwych i dostępnych nośników reklamowych m.in. radio, TV, gazety lokalne, magazyny, internet.
Co ważne, zarówno za pomysł, jak i realizację całego eventu odpowiedzialni jesteśmy my jako marka. Nie współpracowaliśmy z żadnymi instytucjami. Jedynie na plakacie reklamowym znalazły się logotypy marki diva oraz magazynu Dziewczyna - nasza współpraca opiera się na wzajemnej promocji. Szacowane koszty naszego przedsięwzięcia są bardzo duże, dokładną ich kwotę będziemy jednak znali po zakończeniu całej akcji.
Nie bez powodu Pink Sunrise oraz Butik Sun Festival Bałtyk 2011 został zorganizowany latem, ponieważ to właśnie lato najbardziej sprzyja imprezą plenerowym. Ale kto wie czy w tym roku śnieg w Polskich górach nie będzie różowy.
Tagi: