Gry planszowe przeżywają obecnie swoją drugą młodość. W wielu kawiarniach czy pubach klienci mają dostęp do planszówek, z których bardzo często korzystają spędzając w przyjemny sposób czas z rodziną czy przyjaciółmi. Tą formę rozrywki cyklicznie wykorzystują również zarządcy Factory Outlet w Poznaniu organizując "Zgrane weeknedy". O działaniach marketingowych i dotychczasowych wydarzeniach opowiedziała Marta Kocik, site marketing coordinator Factory Poznań.
Gry planszowe są coraz bardziej popularne, chcieliśmy dać naszym klientom wyjątkową rozrywkę, z której nie mają szansy skorzystać w innych obiektach. Uznaliśmy, że Zgrane Weekendy pozwolą spędzić miło czas w Centrum Factory i odpocząć w trakcie zakupów. Dodatkowo gry planszowe niesamowicie integrują graczy, pozwalają się im lepiej poznać i świetnie razem bawić.
Obserwujemy, że klienci poszukując tradycyjnych form rozrywki, pragną choć na chwilę odpocząć od wirtualnego świata. Gry planszowe stwarzają możliwość spotkania drugiego człowieka, rozmowy z nim twarzą w twarz, zabawy i integracji, czego nie ma w świecie zdigitalizowanym. Zgranemu Weekendowi towarzyszą zawsze liczne konkursy, w których kuponami na zakupy nagradzamy najbardziej wytrwałych graczy. Dodatkowo podczas akcji prezentowane są nowości planszowe, a o poradę zapytać można profesjonalistów i miłośników gier.
Zgrany Weekend to akcja skierowana do wszystkich, bez względu na wiek, każdy znajdzie coś dla siebie. Na najmłodszych zawsze czekają plac zabaw i warsztaty plastyczne, na starszych gry na różnym poziomie trudności. Zaplanowaliśmy, że akcja Zgrany Weekend w 2013 roku, organizowana będzie co dwa miesiące. Ideą Zgranych Weekendów jest integracja klientów Factory poprzez gry planszowe.
Przy organizacji Zgranego Weekendu współpracujemy z firmą Kawroz, która najlepiej zna nowinki ze świata gier planszowych, gdyż w ofercie swojego stoiska w pasażu posiada gry i puzzle. Podczas poszczególnych edycji Zgranego Weekendu zapraszamy naszych najemców do ufundowania nagród dla klientów.
Tagi: