Centrum Factory Poznań w trakcie 5 lat działalności odwiedziło około 10 mln klientów. W osiąganiu takiego wyniku pomaga nam fakt, że jako jedyne centrum outlet w Wielkopolsce swoim zasięgiem Factory Poznań obejmuje nie tylko Poznań i najbliższe miejscowości, ale także miejscowości oddalone nawet o 100km od Poznania. Wśród naszych klientów spotkać można również klientów zagranicznych. 5-lecie istnienia Centrum Outlet Factory obchodzimy razem 10-letnią rocznica Factory w Polsce.
W Factory Poznań klienci znajdą sklepy znanych i cenionych marek, zarówno na świecie jak i w Polsce. Wśród naszych najemców, są zarówno sklepy sportowe (Adidas, Puma, Nike), jeansowe ( Levi’s. Wrangler, Big Star), dziecięce (Smyk Cały dla Małych! – pierwszy w Polsce sklep outletowy), z odzieżą damską i męska ( Desigual – jeden z trzech w Polsce!, Vero Moda, Pierre Cardin, Mango, Simple, Solar), obuwnicze (Venezia, Gino Rossi, Bagatt, Ecco) a także bielizną ( Triumph, Celzedonia/Intimissimi, Gatta). Tenant mix daje możliwość dokonania zakupów ubrań i dodatków znanych marek, zawsze od 30 do 70% taniej, niż w sklepach regularnych.
Zależy nam na komforcie naszych klientów i na tym, aby czas spędzony w Centrum Factory Poznań był miłym wspomnieniem. Nasi klienci znajdą w centrum 3 kawiarnie, restaurację, bezpłatny plac zabaw dla dzieci, wyposażony w wiele atrakcji, takich jak mini- kino dla dzieci, w którym rodzice wraz z dziećmi, mogą oglądać lubiane przez najmłodszych bajki (emitowane przez cały dzień). W Factory Poznan znajduje się także parking podziemny, z którego prowadzi specjalne wejście na pasaż galerii, zatem w deszczowe dni, można zaparkować na nim samochód i bez problemu udać się na zakupy. W centrum znajdują się także dwie strefy wypoczynkowe, wyposażone w wygodne fotele. Factory Poznań jest uczestnikiem akcji bookcrossing – uwolnij książkę. Na jednej ze stref wypoczynkowych znajduje się specjalnie przygotowany na tę akcję regał, na którym klienci centrum uczestniczą w akcji zgodnie z zasadą nieodpłatnego przekazywania książek poprzez zostawianie ich w specjalnie oznaczonych miejscach, aby ktoś mógł je zabrać, przeczytać i znów zostawić w tym samym lub innym wyznaczonym do tego miejscu.
Nie prowadzimy typowych eventów, nasza koncepcja działania wyróżnia się w ten sposób, że główny nacisk kładzie na korzyść wynikająca z zakupów w outlecie. W wybrane piątki miesiąca, w centrum organizowane są akcje akcje No Co Za Dzień!, podczas których na klientów Factory Poznań – podczas całego dnia i części nocy (centrum jest otwarte wówczas do 23.00) - czekają unikalne rabaty i promocje. W tych dniach centrum Factory Poznań odwiedza wielu klientów, spragnionych modnych zakupów, w unikalnych, outletowych cenach. Ponadto w wybrany, jeden weekend miesiąca, organizowane są akcje Zgrany weekend w Factory. Na strefie wypoczynkowej zostają w tych dniach przygotowane specjalne stoły do gier planszowych i edukacyjnych. W ramach owych weekendów, przygotowujemy również, z myślą o naszych najmłodszych klientach, warsztaty plastyczne.
Factory Poznań stawia na styl. Kampania Manifest Your Style, której drugą edycję klienci centrum zobaczyli pod koniec września 2012 roku, jest pierwszą tego typu kampanią w Polsce, której celem jest zachęcenie klientów do swobodnego wyrażania siebie i celebracji indywidualnego stylu. Właśnie dlatego jej bohaterami są autentyczne osoby, a nie profesjonalni modele. Są to ludzie, którzy swoją pasją do mody dzielą się z innymi na łamach swoich blogów. Wyzwanie rzucone przez Factory podjęli: studentka Jestem Kasia z bloga Jestem Kasia, Honorata, czyli mama i żona a w wolnym czasie autorka bloga Familijnie, Michał w sieci znany jako Mr.Vintage, Łukasz z My Anatomy of Fashion oraz Paula prowadząca swoje zapiski pod tytułem Beauty-Fashion-Shopping. Sama forma bloga staje się coraz bardziej popularna i zyskuje coraz więcej zwolenników – stąd też jej obecność i w naszym repertuarze działań dla Factory. W jesiennej kampanii podkreślamy swoją liderską pozycję na rynku. A co najważniejsze - pokazujemy, że mamy wsparcie autorytetów w dziedzinie stylu. Oni mówią za nas. Bohaterowie kampanii pojawili się na billboardach w czterech miastach Polski – Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu, gdzie znajdują się centra Factory.
Centrum Factory Poznań z roku na rok, zyskuje coraz szersze grono zadowolonych klientów. Odwiedzalność Centrum wzrosła w porównaniu do roku ubiegłego. Znane marki i atrakcyjne ceny wpływają nie tylko na wizerunek centrum, ale także pozwalają osiągnąć zakładane wyniki.
Regularnie przeprowadzamy ankiety wśród najemców, w celu poznania ich opinii. Każda sugestia zostaje rozpatrzona indywidualnie, a wyniki owych ankiet są dla nas cennym źródłem informacji.
Planami na najbliższą przyszłość jest pozyskanie dla centrum kolejnych znanych światowych marek, ale przede wszystkim sprawienie, aby Factory odwiedzało jeszcze więcej klientów.