Marta Drzewiecka: W 2012 roku Silesię City Center odwiedziło 15 mln klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-04-18 | 09:32
Jak wynika z raportu eventowego przygotowanego przez Galeriehandlowe.pl, w 2012 roku w katowickiej Silesia City Center przeważały głównie wydarzenia o charakterze społecznym. O zaangażowaniu w tego typu przedsięwzięcia decyduje pozycjonowanie obiektu, angażującego społeczność lokalną. O sukcesie wydarzeń społecznych oraz planach na 2013 rok opowiedziała Marta Drzewiecka, dyrektor marketingu Silesia City Center.

O realizacji akcji o charakterze społecznym decyduje przede wszystkim pozycjonowanie Silesia City Center jako centrum będącego miejscem, w którym odbywają się zarówno wydarzenia spektakularne, jak również kameralne, charity, angażujące społeczność lokalną. Również wsparcie celebrytów na pewno pomaga akcji charytatywnej, jest gwarantem większego niż zwykle publicity. Liczy się także cel, skala projektu oraz to, co najważniejsze - zaangażowanie ludzi. Znacznie większy wydźwięk osiągają akcje o charakterze ogólnopolskim oraz imprezy cykliczne, które przez swoją powtarzalność bardziej przykuwają uwagę odbiorców.
Przy organizacji akcji o charakterze komercyjnym stawiamy przede wszystkim na nośniki outdoorowe. Staramy się być również widoczni w sieci, skupiając swoją uwagę na mediach społecznościowych. Silesia od kilku lat ma swój fan page i bloga, w tym roku ruszamy z kolejnymi projektami socialowymi.
Najbardziej znaczącym eventem w 2012 roku były 7. urodziny centrum z Magdą Gessler, połączone z nocą zakupów. W weekend 17-18 listopada 2012 centrum odwiedziło ponad 120 tys. osób.
Rok 2012 zakończył się dla nas ogromnym sukcesem, jakim był wzrost liczby odwiedzających, sięgający aż 15 milionów, to aż o 3 miliony więcej, niż przed rokiem. Znacznie do tego wzrostu przyczyniły się kampanie wizerunkowe, eventy oraz akcje promocyjne. Pod tym względem udało nam się zrealizować wszystkie założenia.
Rok 2013 upłynie nam pod znakiem mody. Silesia City Center rozpoczęła właśnie kampanię pozycjonującą centrum właśnie w tym kontekście. Już w lutym natomiast czeka nas pierwszy duży projekt – „Mali dziennikarze” z udziałem gwiazd TVN. Na wiosnę z kolei planujemy pokazy mody, jedne z największych jakie do tej pory odbyły się w Silesia City Center.
Tagi:
Oceń artykuł:

Marta Drzewiecka: W 2012 roku Silesię City Center odwiedziło 15 mln klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.