Marta Drzewiecka, Tarasy Zamkowe: Oferujemy klientom rozrywkę nieobecną dotąd w Lublinie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-06-11 | 08:41
Młode, innowacyjne, nowoczesne centrum handlowe w Lublinie, które nie tylko kusi swoją multifunkcjonalnością, ale również ofertą i markami debiutującymi w mieście, po pierwszych miesiącach działalności może poszczycić się samymi sukcesami. Wielkie otwarcie obiektu, któremu towarzyszyły gwiazdy i celebryci pokazało, że będzie to wyjątkowy obiekt, „szyty” na miarę najlepszych. O szczegółach opowiedziała Marta Drzewiecka, center manager Tarasów Zamkowych.

Minął miesiąc od otwarcia  Tarasów Zamkowych. Jaki to był czas dla obiektu? negatywnym efekcie?
Czas tuż po otwarciu danego centrum handlowego to okres bardzo wzmożonych działań, zarówno w zakresie codziennego funkcjonowania obiektu, jak i komercjalizacji i dalszych otwarć nowych lokali. Podobnie jest w Tarasach Zamkowych. Chciałabym skupić się na samym otwarciu Tarasów i okresie bezpośrednio z nim związanym – jak pokazuje footfall oraz opinie naszych najemców i klientów – był to ogromny sukces, na który złożyło się wiele czynników.
Jakich?
Organizując otwarcie zdecydowaliśmy o tym, że będzie to wydarzenie 5-dniowe. Postawiliśmy na znane twarze: w dniach 4 – 8 marca odwiedziło nas ponad 30 popularnych i lubianych aktorów, modeli i tancerzy, nie zabrakło też koncertów popularnych solistów i zespołów. Celebryci pojawiali się codziennie na scenie, gdzie opowiadali o ulubionych markach, karierze, wyzwaniach zawodowych i planach na przyszłość, a także w specjalnym „Kąciku Gwiazd” – tu wspólnie z klientami pozowali do zdjęć i rozdawali autografy. Była to również promocja dla poszczególnych najemców – tu osoby z tzw. pierwszych stron gazet robiły zakupy, można więc było podpatrzeć, jaki styl preferuje dana gwiazda – i wybrać to samo.
Czym charakteryzuje się tenant mix  Tarasów Zamkowych?
Tenant-mix Tarasów Zamkowych zaprojektowany został bardzo starannie. To zarówno znani światowi i europejscy producenci odzieży, obuwia czy dodatków, dysponujący propozycją modną, zgodną z najnowszymi trendami, jak i firmy i usługi z ofertą przekrojową, kierowaną do szerokiej grupy odbiorców, uzupełnioną o rozrywkę (dwupoziomowy Enjoy Club & Bowling), fitness - !CON operatora spożywczego (Alma) i bogaty food court. Wśród najemców znajdują się marki i salony debiutujące w Lublinie, jak np. Waggon Paris, New Look, Zara Home, Oysho, Swarovski, Lidia Kalita, Chiara, Original Marines, czy, jak również te znane i popularne, lubiane przez większość klientów. Oferujemy też unikatowe koncepty - zupełnie nowatorskim pomysłem modowym jest dziesięć skandynawskich konceptów – multibrandowych sklepów nieobecnych dotąd w innych galeriach handlowych nie tylko w Lublinie, ale i w Polsce. Wzbogacają one przede wszystkim branżę odzieżową, jak również wyposażenie wnętrz. Obok wysokiej jakości produktów zachwycają wyczuciem estetyki, charakterystycznym skandynawskim designem i pomysłową aranżacją. Z całą pewnością tchną świeży powiew na lubelski rynek modowy. Podobnie zresztą jest z kolejnym nowatorskim projektem, jakim jest stworzenie młodym projektantom i dizajnerom możliwości zaprezentowania się szerokiej grupie odbiorców, poprzez uruchomienie sklepów w formule pop-up shop. Dają one klientkom (bo to główna grupa odbiorców) możliwość zakupu towarów wyjątkowych, o unikatowych, niepowtarzalnych wzorach, ciekawym pomyśle, porządnie wykonanych z materiałów wysokiej jakości – a przede wszystkim modnych i oryginalnych. Dodatkową nowością w Tarasach jest także kawiarnia artystyczna, pełniąca funkcję sceny dla młodej sztuki i wydarzeń kulturalnych.
Jakim innowacyjnymi  działaniami mogą poszczycić się Tarasy Zamkowe?
Innowacyjny jest już sam budynek, stanowiący syntezę ekologicznego myślenia o krajobrazie i najnowszej techniki budowlanej. Centrum handlowo-rozrywkowe zostało zaprojektowane tak, aby naturalnie współgrać z sąsiedztwem terenów zielonych oraz lubelskim Starym Miastem. Stąd m.in. pomysł na „zielony dach” z unikalnymi widokami na Zamek i obszary dawnego Stawu Królewskiego. Tarasy Zamkowe są też pierwszym centrum handlowym w Polsce, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015. Standardy certyfikatu BREEAM zastosowane przy projektowaniu, tworzeniu i późniejszej eksploatacji Tarasów Zamkowych w Lublinie obejmują m.in.: redukcję zużycia energii o 36,4 proc., redukcję zużycia wody o 55 proc., redukcję emisji gazów cieplarnianych o 35 proc. oraz zapewnienie zdrowszego środowiska dla pracowników.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii?
Naszą ofertę kierujemy do szerokiej grupy odbiorców, stąd też, obok oferty handlowej, bogata część rozrywkowa. To m.in. pierwszy w Lublinie Enjoy Club & Bowling, zajmujący ponad 2 200 m kw. powierzchni na dwóch poziomach Tarasów Zamkowych, z klubokawiarnią wraz z drink barem i restauracją oraz nowoczesnym klubem z kilkoma wydzielonymi salami o różnym charakterze: salą VIP, kręgielnią na 8 torów oraz profesjonalnym cocktail barem. Ci, którzy dbają o formę, mogą korzystać z oferty !CON Fitness, a wszystkich lublinian zapraszamy na chwilę wypoczynku z unikalnymi widokami z rozległego, wielopoziomowego dachu. To największy zielony dach Lublina - ze skwerami, trawnikami, ciągami spacerowymi stanowi wyjątkowe miejsce spotkań, wypoczynku i organizacji eventów. 
Czym Tarasy Zamkowe wyróżniają się na tle lokalnej konkurencji?
Już sam event otwarciowy pokazał, że staramy się wyróżniać na tle lokalnej konkurencji, oferując klientom rozrywkę nieobecną dotąd – i na tak szeroką skalę - w Lublinie. W czasie tygodnia otwarcia w Tarasach Zamkowych klienci codziennie mogli spotkać znanych celebrytów – po frekwencji i istnych tłumach oczekujących na gwiazdy widać, ze ten kierunek działań jest jak najbardziej słuszny. I właśnie takie eventy, z rozmachem, przy współudziale osób znanych i lubianych, planujemy organizować. Oczywiście nie zabraknie tez imprez mniejszych, związanych z ważnymi dla każdej galerii handlowej datami, jak również działań typowo pro-sprzedażowych. Musimy też pamiętać o naszym wielkim atucie – zielonych dachu, na którym również latem i jesienią planujemy ciekawe działania.
Tagi:
Oceń artykuł:

Marta Drzewiecka, Tarasy Zamkowe: Oferujemy klientom rozrywkę nieobecną dotąd w Lublinie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.