Dlaczego przedstawiciele sieci Cigger zdecydowali się na otwarcie swoich stoisk w centrach handlowych? Czy taki sposób zaprezentowania swojej oferty jest lepszy niż w tradycyjnym sklepie? Jak kształtują się koszty takiej lokalizacji? Na te pytania odpowiada Mariusz Rajzner, wicedyrektor New Smoke sc.
Podstawowym powodem otwierania stoisk franczyzowych naszej sieci w centrach handlowych jest obecność w nich dużej liczby potencjalnych klientów. Dzięki temu można oczekiwać bardzo efektywnego wykorzystania lokalizacji.
Umowy na wynajem stoiska sieci Cigger z galeriami podpisujemy na różne okresy czasu. To wszystko jest zależne od polityki zarządzających centrami handlowymi.
Koszt wynajmu stoiska w centrum handlowym kształtuje się od 1800 zł za stoisko. Tak naprawdę wszystko zależy od wielkości stoiska oraz jego umiejscowienia.
Stoiska Ciggera mają dwie wielkości: 2,5 m x 2,5 m oraz 3,90 m x 2,40 m. Jej wybór zależy od wielkości galerii handlowej. Istnieją dwie możliwości lokalizacji: stoiska mogą być ustawione jako "wyspy" lub przylegać do ściany.
Z racji tego, że nasze stoiska są bardzo ładne i estetyczne, mamy możliwość wyboru lokalizacji naszych stoisk, a właściciele centrów handlowych przystają na naszą propozycję. Wyboru konkretnego miejsca dokonujemy wspólnie z franczyzobiorcą.
Jak kształtują się koszty otwarcia jednego stoiska naszej sieci? Koszt otwarcia stoiska w centrum handlowym wynosi od 5 tys. zł/mkw. (stoisko pod ścianą) do 8 tys. zł/mkw. (wyspa).
Tagi: