Mariusz Machnicki, Outlet Park Szczecin: Spodziewamy się frekwencji na poziomie 60 tys. odwiedzających

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-10-24 | 09:05
Już 7 listopada odbędzie się otwarcie Outlet Park Szczecin. Centrum połączy część outletową z rozrywką i będzie pierwszym obiektem tego typu w regionie. O tym w jaki sposób obiekt będzie się wyróżniał na tle innych centrów handlowych w Szczecinie,a także o jego promocji i oczekiwaniach związanych z otwarciem, opowiada Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin.

Outlet Park Szczecin to wyjątkowy outlet w kraju ze względu na unikatową formułę centrum. Łączy ono część ouletową z rozrywką w postaci kina i restauracjami oraz regularnymi sklepami. W Outlet Park Szczecin poza markowymi butikami takimi jak: Tommy Hilfiger, Adidas czy Levis, ulokowały się przecież trzy duże, regularne sieci: Smyk z asortymentem dla dzieci, supermarket Piotr i Paweł oraz sklep zoologiczny Kakadu. Nasza oferta to zatem markowe ubrania zawsze minimum od 30 do 70 proc. tańsze, pierwsze w prawobrzeżnej części Szczecina kino oraz pierwszy supermarket, a do tego sklepy z regularną ofertą, kawiarnie, restauracje i punkty usługowe.
Wiemy, że mieszkańcy zachodniopomorskiego bardzo czekają na otwarcie pierwszego w regionie outletu z prawdziwego zdarzenia, dlatego spodziewamy się w okresie otwarcia, tj. w dniach 7, 8, 9 i 10 listopada frekwencji na poziomie 60 tysięcy odwiedzających.
Outlet promowaliśmy za pomocą kampanii outodoorowej – miasto i region pokryliśmy bilbordami oraz ścianami wielkoformatowymi. Umieściliśmy reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej, na monitorach wewnątrz pojazdów i na ekranach ledowych w Szczecinie i Stargardzie Szczecińskim. Dystrybuowaliśmy też ulotki reklamowe door to door, umieściliśmy reklamę w prasie i w Internecie oraz przeprowadziliśmy działania w przestrzeni miejskiej – robiliśmy sondę uliczną pytając co to jest outlet, fotografowaliśmy mieszkańców z tablicą z napisem „Outlet Park Szczecin Lubię to!”, a nasza reporterka przeszła z kamerą szczecińskie ulice w poszukiwaniu stylu. Prężnie zatem działa nasz profil na Facebooku i strona internetowa.
Atrakcje dla naszych Klientów to przede wszystkim niskie ceny markowych, wysokiej jakości produktów. Do Outlet Park Szczecin będą trafiały nadwyżki produkcyjne, końcówki serii danych kolekcji, ale i produkty powstałe specjalnie dla sieci outletowych, czyli absolutne rarytasy - pojedyncze egzemplarze kolekcji. Pierwsze zakupy umili muzyka ze sceny oraz konkursy z nagrodami. Specjalnie na otwarcie przedłużyliśmy też godziny pracy Centrum – zakupy będzie można robić aż do godziny 2 w nocy.
Od 12 listopada do końca roku potrwa specjalna loteria dla Klientów, w której będzie można wylosować nagrody o wartości 500, 100 i 50 zł w zamian za okazanie dowodu zakupu w naszym Centrum powyżej 50 zł.
Proces komercjalizacji jest już na ukończeniu. Wynajętych zostało 95 proc. powierzchni. Ostatnia firma, z jaką podpisaliśmy umowę to Martes Sport, który otworzy u nas sklep Hi-tech o powierzchni 150 mkw. Dostępne tam będą takie marki jak: Martes, Arena, Colmar, Hi-tec, Iguana oraz Magnum. Warto zaznaczyć, że 7 listopada otwieramy dopiero pierwszą część Outlet Park Szczecin z blisko 70 sklepami. Najwcześniej za rok rozpoczną się prace związane z drugą fazą budowy Centrum, w której powstanie około 60 sklepów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Mariusz Machnicki, Outlet Park Szczecin: Spodziewamy się frekwencji na poziomie 60 tys. odwiedzających

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.