Outlet Park Szczecin to wyjątkowy outlet w kraju ze względu na unikatową formułę centrum. Łączy ono część ouletową z rozrywką w postaci kina i restauracjami oraz regularnymi sklepami. W Outlet Park Szczecin poza markowymi butikami takimi jak: Tommy Hilfiger, Adidas czy Levis, ulokowały się przecież trzy duże, regularne sieci: Smyk z asortymentem dla dzieci, supermarket Piotr i Paweł oraz sklep zoologiczny Kakadu. Nasza oferta to zatem markowe ubrania zawsze minimum od 30 do 70 proc. tańsze, pierwsze w prawobrzeżnej części Szczecina kino oraz pierwszy supermarket, a do tego sklepy z regularną ofertą, kawiarnie, restauracje i punkty usługowe.
Wiemy, że mieszkańcy zachodniopomorskiego bardzo czekają na otwarcie pierwszego w regionie outletu z prawdziwego zdarzenia, dlatego spodziewamy się w okresie otwarcia, tj. w dniach 7, 8, 9 i 10 listopada frekwencji na poziomie 60 tysięcy odwiedzających.
Outlet promowaliśmy za pomocą kampanii outodoorowej – miasto i region pokryliśmy bilbordami oraz ścianami wielkoformatowymi. Umieściliśmy reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej, na monitorach wewnątrz pojazdów i na ekranach ledowych w Szczecinie i Stargardzie Szczecińskim. Dystrybuowaliśmy też ulotki reklamowe door to door, umieściliśmy reklamę w prasie i w Internecie oraz przeprowadziliśmy działania w przestrzeni miejskiej – robiliśmy sondę uliczną pytając co to jest outlet, fotografowaliśmy mieszkańców z tablicą z napisem „Outlet Park Szczecin Lubię to!”, a nasza reporterka przeszła z kamerą szczecińskie ulice w poszukiwaniu stylu. Prężnie zatem działa nasz profil na Facebooku i strona internetowa.
Atrakcje dla naszych Klientów to przede wszystkim niskie ceny markowych, wysokiej jakości produktów. Do Outlet Park Szczecin będą trafiały nadwyżki produkcyjne, końcówki serii danych kolekcji, ale i produkty powstałe specjalnie dla sieci outletowych, czyli absolutne rarytasy - pojedyncze egzemplarze kolekcji. Pierwsze zakupy umili muzyka ze sceny oraz konkursy z nagrodami. Specjalnie na otwarcie przedłużyliśmy też godziny pracy Centrum – zakupy będzie można robić aż do godziny 2 w nocy.
Od 12 listopada do końca roku potrwa specjalna loteria dla Klientów, w której będzie można wylosować nagrody o wartości 500, 100 i 50 zł w zamian za okazanie dowodu zakupu w naszym Centrum powyżej 50 zł.
Proces komercjalizacji jest już na ukończeniu. Wynajętych zostało 95 proc. powierzchni. Ostatnia firma, z jaką podpisaliśmy umowę to Martes Sport, który otworzy u nas sklep Hi-tech o powierzchni 150 mkw. Dostępne tam będą takie marki jak: Martes, Arena, Colmar, Hi-tec, Iguana oraz Magnum. Warto zaznaczyć, że 7 listopada otwieramy dopiero pierwszą część Outlet Park Szczecin z blisko 70 sklepami. Najwcześniej za rok rozpoczną się prace związane z drugą fazą budowy Centrum, w której powstanie około 60 sklepów.
Tagi: