Outlet Park Szczecin powita swoich pierwszych klientów już 13 września, a wraz z nim jego nowy dyrektor, który zapewnia, że będzie dążył do stworzenia najlepszego miejsca do zakupów i spędzania wolnego czasu. O objęciu stanowiska dyrektora, wykorzystaniu swojego wcześniejszego doświadczenia oraz o głównych celach w zarządzaniu outletem opowiada Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin.
Zainteresował mnie nowatorski projekt Outlet Park Szczecin - połączenie centrum wyprzedażowego z centrum regularnym wzbogaconym o ofertę rozrywkową nowoczesnego wielosalowego kina. To jeden z pierwszych tego typu obiektów w Polsce i pierwszy w regionie zachodniopomorskim. Drugim atutem była marka inwestora. Echo Investment to stabilna firma z wieloletnim doświadczeniem, oferująca bardzo dobre warunki pracy i rozwoju.
Rzecz jasna korzystam z doświadczeń zebranych w Donaldsons, Inter Ikea i Fashion House. W swojej pracy opieram się również na doświadczeniu całego zespołu, którym kieruję, a osoby z administracji Outlet Park Szczecin dysponują bardzo dużym doświadczeniem handlowym i w zakresie zarządzania nieruchomościami.
Podstawowym celem jest wykreowanie Outlet Park Szczecin na najlepsze miejsce do zakupów i spędzania wolnego czasu przez mieszkańców województwa zachodniopomorskiego. Liczę również na częste wizyty klientów z Niemiec i Skandynawii, dla których Szczecin jest interesującym celem wyjazdów zakupowych, biznesowych i turystycznych.
Osiągnięcie tego celu będzie możliwe we współpracy z naszymi najemcami, którym również zależy na jak najlepszej pozycji Outlet Park Szczecin. Bardzo ważna jest dla mnie oferta prezentowana w naszych sklepach. Klient oczekuje, że w outlecie znajdzie odpowiedni wybór towarów swoich ulubionych marek w dobrych cenach. Będzie to czynnik, na który będę kładł szczególny nacisk we współpracy z najemcami.
Naszym wyróżnikiem jest oferta, a szczególnie ceny niższe przynajmniej o 30 procent od tych w regularnych sklepach. Kolejna sprawa to zasięga naszej inwestycji - nasz obszar oddziaływania to około 120 minut jazdy samochodem, a więc całe województwo zachodniopomorskie. Warto podkreślić fakt, że nasi najemcy reprezentują najbardziej rozpoznawane marki w Polsce jak między innymi Nike, Reserved, Adidas, Kazar, Dajar Home & Garden i jedyny w regionie sklep marki Tommy Hilfiger. Mieszkańców szczecińskiego Prawobrzeża również bardzo ucieszyła informacja o powstaniu wielosalowego kina sieci Helios, które bez wątpienia wzbogaci ofertę rozrywkową tej części miasta.
Główny nacisk kładziemy na atrakcyjność oferty handlowej. To jest magnes przyciągający klientów do outletu. Będziemy organizować eventy, ale nie będą one odbywać się tak często jak w regularnych centrach handlowych.
Oczywiście mamy w planie atrakcje związane z rozpoczęciem działalności Outlet Park Szczecin, jednak jak na razie nie chciałbym ujawniać szczegółów. 13 września otwieramy obiekt i kilka dni przed na pewno opowiemy o największych atrakcjach. Warto zaglądać na naszą stronę internetową i profil na Facebooku, gdzie prowadzone są liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami od naszych najemców.
Tagi: