Mariusz Machnicki, Outlet Park Szczecin: Nasza strategia to dobra cena i promowanie specjalnych ofert

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-06-25 | 08:20
Jedyny outlet w województwie zachodniopomorskim, a ponadto pierwsze w Polsce centrum wyprzedażowe z częścią rozrywkową. Tak w jednym zdaniu można opisać Outlet Park Szczecin, które od listopada odwiedziło 1 mln 300 tys. osób. Po pierwszym półroczu 2013 roku przyszedł czas na podsumowania oraz plany na przyszłość, o których opowiedział Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin.

Ile klientów w ciągu pierwszych sześciu miesięcy działalności odwiedziło Państwa centrum?
Od otwarcia Outlet Park Szczecin w listopadzie odwiedziło nas 1 mln 300 tys. osób. Jako że jesteśmy jedynym centrum wyprzedażowym w regionie zachodniopomorskim, stanowimy sporą atrakcję dla klientów nie tylko ze Szczecina, ale i z województwa i okolicznych, niemieckich landów.
Czy odwiedzają Państwa goście zza granicy?
Goście z zagranicy to około 5 proc. liczby klientów odwiedzających nas w miesiącu. Są to głównie Niemcy, Szwedzi i Duńczycy. Liczymy, że turyści zajrzą do nas przy okazji imprezy The Tall Ship Races, która odbędzie się w mieście na początku sierpnia.
Czym charakteryzuje się tenant mix Outlet Park Szczecin?
Jesteśmy jedynym outletem w Polsce, który poza sklepami ma także część rozrywkową. Kino Helios to w dodatku jedyny multipleks w prawobrzeżnej części Szczecina. Wyróżnia nas także to, że mamy sklepy nieoutletowe, tj. SMYK i Kakadu oraz supermarket i część usługową, jak np. fryzjera. Niedługo swój punkt otworzy u nas jeden z banków.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii?
Wolny od zakupów czas można spędzić u nas w kawiarniach, restauracjach czy barach. Swoją ofertą kusi So!Coffee, Costa czy YogoFruit, na obiad można udać się do Empire Pizza, North Fish, Asia Express czy Doner Kebap. Mamy też plac zabaw dla dzieci i wspomniane kino.
Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?
W Outlet Park Szczecin stawiamy głównie na dobre oferty, promujemy dobre ceny. Mniej więcej co kwartał organizujemy specjalny Weekend za pól ceny, podczas którego można zrobić zakupy jeszcze taniej, niż na co dzień. Dwa razy do roku robimy kampanie wyprzedażowe, tzw. CenoBranie, czyli wyprzedaże wyprzedaży. Właśnie trwa wyprzedaż kolekcji wiosenno-letnich.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii na tle lokalnej konkurencji?
Trudno mówić o lokalnej konkurencji w przypadku Outlet Park Szczecin, bo jesteśmy unikatowym formatem w zachodniopomorskim. Jedynym, największym centrum wyprzedażowym w regionie. Nasza strategia to dobra cena i promowanie specjalnych ofert, które mamy u siebie przez cały rok. Dodatkowo staramy się uczestniczyć w życiu regionu, pomagaliśmy zbierać pieniądze na tutejsze hospicjum dla dzieci i dorosłych, współorganizowaliśmy lokalne mistrzostwa w siatkówce plażowej. W planach mamy współpracę z organizacjami typu PCK czy DKMS.
Czy dysponują Państwo opiniami najemców dotyczących sześciu miesięcy działalności?
Na bieżąco rozmawiamy z najemcami o wszystkich aspektach naszej współpracy i prowadzimy stały monitoring ich opinii. Do tego m.in. służą comiesięczne spotkania, podczas których prezentujemy najemcom aktualne wyniki, podsumowujemy wydarzenia i przedstawiamy plany. Cieszy mnie, że jest to doceniane. Słyszymy od najemców, że są usatysfakcjonowani faktem, że ze wszystkim mogą się do nas zgłosić, bo reagujemy na bieżąco. Mówią nawet, że panuje u nas przyjazna, rodzinna atmosfera.
Jakie plany mają Państwo na najbliższy rok? Czym zaskoczą Państwo swoich klientów w 2013 roku?
Nasze plany nie zaskoczyłyby klientów, gdybyśmy teraz o nich powiedzieli, dlatego niech pozostaną tajemnicą. Mogę zdradzić jedynie, że będziemy starali się ciągle poszerzać ofertę i stawiać na marki, które bardzo usatysfakcjonują kobiety..
Tagi:
Oceń artykuł:

Mariusz Machnicki, Outlet Park Szczecin: Nasza strategia to dobra cena i promowanie specjalnych ofert

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.