Ile klientów w ciągu pierwszych sześciu miesięcy działalności odwiedziło Państwa centrum?
Od otwarcia Outlet Park Szczecin w listopadzie odwiedziło nas 1 mln 300 tys. osób. Jako że jesteśmy jedynym centrum wyprzedażowym w regionie zachodniopomorskim, stanowimy sporą atrakcję dla klientów nie tylko ze Szczecina, ale i z województwa i okolicznych, niemieckich landów.
Czy odwiedzają Państwa goście zza granicy?
Goście z zagranicy to około 5 proc. liczby klientów odwiedzających nas w miesiącu. Są to głównie Niemcy, Szwedzi i Duńczycy. Liczymy, że turyści zajrzą do nas przy okazji imprezy The Tall Ship Races, która odbędzie się w mieście na początku sierpnia.
Czym charakteryzuje się tenant mix Outlet Park Szczecin?
Jesteśmy jedynym outletem w Polsce, który poza sklepami ma także część rozrywkową. Kino Helios to w dodatku jedyny multipleks w prawobrzeżnej części Szczecina. Wyróżnia nas także to, że mamy sklepy nieoutletowe, tj. SMYK i Kakadu oraz supermarket i część usługową, jak np. fryzjera. Niedługo swój punkt otworzy u nas jeden z banków.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii?
Wolny od zakupów czas można spędzić u nas w kawiarniach, restauracjach czy barach. Swoją ofertą kusi So!Coffee, Costa czy YogoFruit, na obiad można udać się do Empire Pizza, North Fish, Asia Express czy Doner Kebap. Mamy też plac zabaw dla dzieci i wspomniane kino.
Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?
W Outlet Park Szczecin stawiamy głównie na dobre oferty, promujemy dobre ceny. Mniej więcej co kwartał organizujemy specjalny Weekend za pól ceny, podczas którego można zrobić zakupy jeszcze taniej, niż na co dzień. Dwa razy do roku robimy kampanie wyprzedażowe, tzw. CenoBranie, czyli wyprzedaże wyprzedaży. Właśnie trwa wyprzedaż kolekcji wiosenno-letnich.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii na tle lokalnej konkurencji?
Trudno mówić o lokalnej konkurencji w przypadku Outlet Park Szczecin, bo jesteśmy unikatowym formatem w zachodniopomorskim. Jedynym, największym centrum wyprzedażowym w regionie. Nasza strategia to dobra cena i promowanie specjalnych ofert, które mamy u siebie przez cały rok. Dodatkowo staramy się uczestniczyć w życiu regionu, pomagaliśmy zbierać pieniądze na tutejsze hospicjum dla dzieci i dorosłych, współorganizowaliśmy lokalne mistrzostwa w siatkówce plażowej. W planach mamy współpracę z organizacjami typu PCK czy DKMS.
Czy dysponują Państwo opiniami najemców dotyczących sześciu miesięcy działalności?
Na bieżąco rozmawiamy z najemcami o wszystkich aspektach naszej współpracy i prowadzimy stały monitoring ich opinii. Do tego m.in. służą comiesięczne spotkania, podczas których prezentujemy najemcom aktualne wyniki, podsumowujemy wydarzenia i przedstawiamy plany. Cieszy mnie, że jest to doceniane. Słyszymy od najemców, że są usatysfakcjonowani faktem, że ze wszystkim mogą się do nas zgłosić, bo reagujemy na bieżąco. Mówią nawet, że panuje u nas przyjazna, rodzinna atmosfera.
Jakie plany mają Państwo na najbliższy rok? Czym zaskoczą Państwo swoich klientów w 2013 roku?
Nasze plany nie zaskoczyłyby klientów, gdybyśmy teraz o nich powiedzieli, dlatego niech pozostaną tajemnicą. Mogę zdradzić jedynie, że będziemy starali się ciągle poszerzać ofertę i stawiać na marki, które bardzo usatysfakcjonują kobiety..
Tagi: