- Najnowsze rankingi to kolejny przykład świadczący o tym, że marka
Sphinx jest ceniona i dobrze zakorzeniona w świadomości Polaków - mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.
- Konsumenci lubią ją i chętnie korzystają z naszych usług. Ta pozytywna
ocena jest dla nas bardzo ważna i utwierdza nas w przekonaniu, że obrana
przez nas droga systematycznego podnoszenia jakości oraz
uatrakcyjniania oferty jest właściwym kierunkiem, przynoszącym
oczekiwane rezultaty. Tylko w ostatnich miesiącach otrzymaliśmy bowiem
już dwa inne wyróżnienia konsumenckie - Godło Jakość Obsługi i Koronę
Turystyki. Wszystko to składa się na potencjał marki, z którą warto
współpracować - dodaje.
Sphinx zajął najwyższe miejsce spośród wszystkich firm z branży gastronomicznej w rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii usługi. Klasyfikacja została przygotowana przez Rzeczpospolitą.
Tagi: