-
Pragniemy, aby Galeria Victoria stała
się częścią Wałbrzycha i miejscem, w którym mieszkańcy miasta czują się
jak u siebie, dlatego zamiast zatrudniać anonimowych modeli,
postanowiliśmy skorzystać z pomocy mieszkańców regionu
- mówi Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu Keen Property Partners Retail.
- Chcemy, żeby to
właśnie ich twarze znalazły się na billboardach, plakatach, bannerach i
ulotkach promujących centrum handlowe, zgodnie z hasłem Galerii Victoria
"Moja, Twoja, Nasza”.
Mamy nadzieję, że uda nam się znaleźć wielu modeli w różnym wieku, bo przecież Galeria Victoria jest dla każdego - dodaje.
W ramach kampanii promującej otwarcie galerii Victoria, ruszyła także akcja „Wskocz na billboard”. Jej celem jest
zachęcenie mieszkańców Wałbrzycha i okolic do wzięcia udziału w castingu
na „twarze Galerii Victoria”.
Tagi: