Maria Huk, YanTea: Bubble tea nie przebije żaden inny koktajl

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-12-25 | 08:00
YanTea jest siecią, która wdrożyła na polski rynek nowy produkt - koktajl Bubble Tea. Napoje na bazie herbaty, mleka lub jogurtu zyskują co raz większe grono zwolenników. O sukcesie sieci YanTea i planach rozwoju opowiada Maria Huk, prezes zarządu.

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku 2013. Jak mogą Państwo podsumować ostatnich 12 miesięcy?
Ostatni rok dla marki YanTea-Mix of cocktails był bardzo udany. Otworzyliśmy 2 punkty partnerskie, 2 licencje, a nasza perełka - punkt franczyzowy w Lublinie otwiera się na początku grudnia. Zostaliśmy głównym dystrybutorem półproduktów do bubble tea w Polsce, gdzie zaopatrujemy 70% rynku, w tym także nasza konkurencję. Przymierzamy się jeszcze do przejęcia lokalu konkurencyjnego. Wciąż wdrażamy nowości, jesteśmy obecnie jedynym lokalem z bubble tea o takiej różnorodności smaków.
Jakie plany mają Państwo na rok 2014? Czym chcą Państwo zaskoczyć klientów?
Plany mamy dość ambitne, na pewno będziemy się rozrastać jako sieć z bubble tea. W przyszłym roku planujemy otwarcie kilkudziesięciu punktów partnerskich w całej Polsce, 2 swoje placówki i kilka franczyz. Na pewno także konsumenci odczują zmianę w jakości i smakach bubble tea. Myślimy też o wprowadzeniu kilku nowości gastronomicznych,
Jakie lokalizacje są dla Państwa bardziej atrakcyjne - centra handlowe, czy np. pasaże? Co ma na to wpływ?
Póki bubble tea jest produktem mało znanym i nowym, najlepszym miejscem na otworzenie lokalu są centra handlowe, ryneczki, pasaże - tam gdzie są duże aglomeracje i skupiska ludzi. Najszybciej wieści o czymś nowym rozchodzą się pocztą pantoflową, dlatego bardzo zwracamy uwagę na lokalizację punktów naszych przyszłych partnerów i staramy się jak najlepiej im doradzić.
Państwa sieć działa na zasadzie franczyzy. Kto może się ubiegać o otworzenie punktu partnerskiego pod Państwa szyldem? Czy od początku istnienia marki YanTea zauważyli Państwo wzrost, czy spadek ilości przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem lokalu partnerskiego?
Zainteresowanie otwarciem lokalu z bubble tea wciąż wzrasta, bardzo dużo jest potencjalnych klientów, codziennie odnotowujemy kilkanaście zapytań o franczyzę, ale jest to w większości przypadków jedynie analiza rynku i czysta ciekawość.
Naszym franczyzobiorcą może być każdy, kto posiada odpowiednie środki pieniężne, zaangażowane i czas. I niekoniecznie potrzeba doświadczenia w branży gastronomicznej - nasza firma pomaga we wszystkich sprawach dotyczących otwarcia lokalu i jego późniejszego prowadzenia. Posiadamy również ofertę skierowaną do przedsiębiorców już prowadzących gastronomię - punkt partnerski. Jest to zestaw maszyn, półproduktów, urządzeń gastronomicznych potrzebnych do wprowadzenia bubble tea do sprzedaży. Wkład własny to kilka tysięcy złoty, w ciągu tygodnia do dwóch można zacząć sprzedawać koktajle i cieszyć się nowymi klientami. Całość przygotowuje nasza marka, łącznie z materiałami graficznymi, promocyjnymi itp.
W swojej ofercie mają Państwo ponad 100 smaków koktajli. Które spośród nich cieszą się wśród Państwa gości największym zainteresowaniem?
Ciężko jest określić, który smak jest wybierany najczęściej. Popularnością cieszą się bubble tea na samej herbacie czyli te orzeźwiające, królują w nich smaki takie jak mango, marakuja, liczi, truskawka Natomiast w przypadku bubble tea herbata + mleko, najczęściej wybierane smaki to połączenia arbuza, wanilii, kokosa i ananasa, gumy balonowej czy lawendy.
Jakie działania Państwo wdrażają, aby zyskać zaufanie coraz większej liczby klientów?
Najczęściej nasze akcje polegają na przeprowadzaniu konkursów i różnych gier na facebooku, gdzie nasi klienci poprzez zabawę mogą wygrywać oprócz darmowych bubble tea, również inne wartościowe nagrody. Staramy się również przeprowadzać eventy w szkołach i festiwale w master lokalu Yantea w Szczecinie.
Co do klientów branżowych, nie musimy się reklamować. Jesteśmy siecią, która wdrożyła bubble tea do Polski, mamy największe doświadczenie plus dystrybucje półproduktów i maszyn na całą Polskę, dlatego swoim profesjonalnym systemem franczyzowym opanowujemy powoli rynek.
Jak oceniają Państwo rynek "koktajlowy" w Polsce? Obawiają się Państwo konkurencji?
Bubble tea nie przebije na dzień dzisiejszy żaden inny koktajl. Uważam, że jeszcze przez najbliższe dwa lata bubble tea będzie trendem wśród gastronomicznych produktów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Maria Huk, YanTea: Bubble tea nie przebije żaden inny koktajl

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.