Przedstawiciele sieci Pepco zdecydowali się na ulokowanie swoich sklepów w nowych konceptach handlowych. Ponad 70% salonów sieci znajduje się w tzw. retail parkach. O tym dlaczego pojawiła się decyzja o ulokowaniu swoich salonów w nowych konceptach handlowych oraz jakie są plusy i minusy takiej lokalizacji opowiada Marcin Stańko, dyrektor operacyjny członek zarządu Pepco Poland Sp. z o.o.
Nowe koncepty handlowe, są to sprawdzone koncepty na rynku europejskim i uważamy, że także w Polsce odniosą sukces. Nowoczesny obiekt, dobra lokalizacja i optymalny mix najemców to czynniki wpływające na nasze decyzje o inwestycjach w tych obiektach.
Jakie są plusy i minusy posiadania salonów w tego typu centrach handlowych? Jeżeli wspomniane powyżej czynniki są spełnione, to możemy mówić tylko o plusach obecności w takich obiektach. Pamiętajmy także, że polski konsument chce robić zakupy szybko, kompleksowo i blisko domu, więc wspomniane koncepty spełniają oczekiwanie klientów także od tej strony.
Lokalizując sklepy swojej sieci nie skupiamy się tylko na tych konceptach. Inwestujemy we wszystkie lokalizacje, które odpowiadają nam pod względem handlowym. Są to zarówno: retail parki, małe i duże centra handlowe, a a także główne ulice handlowe polskich miast.
Obecnie posiadamy w Polsce 407 sklepów, z czego ponad 70% zostało zlokalizowanych w nowoczesnych konceptach handlowych. Mamy nadzieję, że co roku liczba ta będzie rosła o kolejnych 80 obiektów.
Tagi: