18 września marka Saturn wprowadziła w Polsce nowy koncept sklepów. Saturn Connect dedykowany jest technologiom mobilnym i akcesoriom. O nowym formacie, jego cechach charakterystycznych i planach rozwoju opowiada Marcin Rosati, członek zarządu Media-Saturn Holding - właściciela marketów Saturn w Polsce.
Dlaczego zdecydowali się Państwo na wprowadzenie nowego formatu pod brandem Saturn?
Konsumenci w Polsce wiedzą, że Saturn oferuje najpełniejszy na rynku asortyment elektroniki użytkowej. Udają się do naszych sklepów w poszukiwaniu nowinek technologicznych i zaawansowanego sprzętu elektronicznego. Internauci także nas znają i cenią: uruchomiony w 2012 roku sklep internetowy saturn.pl cieszy się dużym zainteresowaniem i zaufaniem użytkowników sieci. Od tego roku działamy także w mediach społecznościowych, a sklep internetowy zyskał wersję na urządzenia mobilne. Idziemy do przodu i częścią tej drogi oraz odpowiedzią na potrzeby coraz liczniejszej grupy osób jest stworzenie nowego formatu: Saturn Connect.
Obserwujemy trendy rynkowe i zauważyliśmy szybko rosnącą grupę ludzi zainteresowanych dynamicznie rozwijającą się kategorią urządzeń mobilnych oraz poszukujących indywidualnie dobieranych akcesoriów. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowego formatu sklepów – Saturn Connect, dedykowanych właśnie urządzeniom mobilnym.
Czym sklepy Saturn Connect będą się różniły od tradycyjnych sklepów Saturn?
Przede wszystkim asortymentem i wielkością. Saturn Connect to specjalistyczny format, dedykowany technologiom mobilnym i akcesoriom. Sklepy będą otwierane w najatrakcyjniejszych obiektach handlowych miast w całej Polsce. Zależy nam na tym, by być blisko naszych odbiorców i oferować im najpełniejszy na rynku wybór urządzeń mobilnych oraz niezbędnych akcesoriów.
Format Saturn Connect to innowacja na polskim rynku. Ponieważ marka Saturn jest kojarzona z nowinkami technologicznymi, punkty Saturn Connect będą koncentrowały się na innowacjach. Będą oferowały wyłącznie najnowocześniejsze dostępne na rynku produkty oraz rozwiązania z kategorii technologii mobilnych. Odwiedzając sklepy Saturn Connect klienci będą mogli pozostać na bieżąco z aktualnymi światowymi trendami i technologiami.
Każdy sklep będzie liczył kilkaset metrów kwadratowych powierzchni – punkty Saturn Connect będą więc mniejsze od klasycznych Saturnów. Specjaliści Saturn Connect objaśnią zastosowanie i funkcjonowanie wszystkich nowoczesnych urządzeń i rozwiązań, pomogą również dopasować je do realnych potrzeb i stylu życia kupujących.
Jakie produkty będzie można znaleźć w ofercie nowych sklepów?
W ofercie znajdą się m.in.: laptopy, tablety, smartfony, sprzęt fotograficzny, konsole, gry, ale także najnowocześniejsze telewizory. Nie zabraknie także przenośnego sprzętu do słuchania muzyki oraz „elektroniki sportowej” – np. kamer akcji, pulsomierzy, krokomierzy. Ofertę uzupełni bogaty wybór akcesoriów, które pozwolą w pełni docenić i wykorzystać możliwości zakupionego sprzętu.
Gdzie i kiedy powstaną pierwsze punkty Saturn Connect?
Pierwszy Saturn Connect został otwarty w Galerii Katowickiej już 18 września. Kolejne będą powstawać w najlepszych centrach handlowych w całej Polsce.
Czy zmiany wprowadzone zostaną także w dotychczasowych sklepach Saturn?
Poza otwarciami osobnych sklepów pod marką Saturn Connect, stworzyliśmy wydzielone strefy mobilne Saturn Connect w każdym z istniejących już marketów Saturn w Polsce – czyli w 18 lokalizacjach w 12 miastach. Dzięki temu Klienci będą mieli łatwy dostęp do poszukiwanych, mobilnych produktów.
Gdzie w najbliższym czasie otwarte zostaną sklepy Saturn?
Uruchomienie nowego formatu nie powstrzymuje dalszej ekspansji wielkopowierzchniowych sklepów z elektroniką użytkową. Najbliższe planowane otwarcia to Saturn w City Center w Poznaniu oraz Saturn w Auchan Bronowice w Krakowie.
Tagi: