Sieć elektormarketów Media Expert intensywnie współpracuje ze znanymi osobistościami, organizując spotkania w swoich sklepach. Jak regularnie odbywają się takie spotkania? Dlaczego firma zdecydowała się na ten element promocji swoich elektormarketów? Na jakich zasadach odbywa się współpraca z osobami, które są gośćmi specjalnymi? O spotkaniach, akcjach charytatywnych i planach na 2012 rok opowiada Marcin Filipowicz, prezes zarządu Media Expert sp. z o.o.
Dla wielu osobistości medialnych bardzo ważna jest możliwość spotkania ze swoimi fanami. A nasze elektromarkety okazały się idealnym miejscem do takich wydarzeń. Najpierw Doda, a teraz Maryla Rodowicz promują i podpisują w naszych sklepach swoje najnowsze płyty, dając tysiącom fanów możliwość spotkania się ze swoimi idolami. Tomasz Jacyków stylizował klientki podczas pokazu mody w Poznaniu. Bardzo cieszymy się, że Media Expert odgrywa coraz ważniejszą rolę w naszych miejscowościach, stając się nie tylko dostawcą najnowszych technologii, ale także rozrywki na najwyższym poziomie. Jesteśmy otwarci na wszelkie wydarzenia przynoszące korzyści naszym Klientom i zaproszonym gościom.
Na poziomie lokalnym stale opiekujemy się licznymi domami dziecka i na tym polu się koncentrujemy. Na przykład mocno zaangażowaliśmy się w usuwanie skutków ubiegłorocznej powodzi w Bogatyni.
Pod względem inwestycji rok 2012 jest dla naszej marki przełomowy. Już otworzyliśmy 18 nowych elektromarketów, w tym w takich lokalizacjach jak Lublin, Kielce czy Puławy, a do końca roku planujemy około 40 kolejnych. Większość z otwieranych obiektów zlokalizowanych jest w centrach handlowych i oceniamy to jako kluczowe lokalizacje dla naszego formatu. Jeśli chodzi o współpracę z naszymi Partnerami Handlowymi, to konsekwentnie stawiamy na sprawdzone marki, tak by utrzymywać najwyższą jakość naszej oferty dla Klientów.
Tagi: