Wachlarz wydarzeń odbywających się w centrach handlowych jest niesamowicie bogaty. Nowe, oryginalne eventy przyciągają klientów, którym oczekiwaniom chcą sprostać zarządcy obiektów. Jednym z takich wydarzeń był turniej gier komputerowych zorganizowany dzięki sugestiom gości Galerii Victoria. O idei wydarzenia, reklamie i pomyśle na tego typu imprezę opowiedział Marcin Chwiałkowski, menadżer ds. marketingu i leasingu Galerii Victoria.
Skąd pomysł na zorganizowanie turnieju gier komputerowych (m.in. turniej gier komputerowych) w Galerii Victoria?
Tak zwany e-sport cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków, o czym świadczy rosnąca liczba graczy, również z Wałbrzycha i całego regionu. Od pewnego czasu otrzymywaliśmy od nich zapytania dotyczące organizacji imprezy o tego typu właśnie profilu. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i zaoferować im możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w konfrontacji z innymi graczami.
Czy klienci chętnie uczestniczą w turniejach gier komputerowych?
Zorganizowana przez nas impreza „Game Session: The Future is now” spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony naszych klientów. Zawody m.in. na symulatorach F1 oraz turniej FIFA 12 zostały rozłożone na dwa dni ze względu na dużą liczbę zgłoszonych uczestników. Na zwycięzców czekały atrakcyjne nagrody m.in. konsole do gier czy repliki piłek z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012. Podobnie było z konkursami wykorzystującymi kontrolery ruchu (PS Move czy Xbox Kinect), które cieszyły się ogromną popularnością naszych klientów.
Do jakiej grupy klientów kierują Państwo turnieje gier?
Impreza „Game Session: The Future is now” skierowana była do młodzieży i osób młodych, jednak cała impreza była zorganizowana tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Dużym zainteresowaniem różnych grup wiekowych cieszył się np. kącik „retro session”, gdzie zgromadzono stare konsole, komputery typu Commodore 64 oraz Amiga 500, Pegasus oraz kontrolery z lat 90-tych, itp.
Czy odbywające się turnieje gier to cykliczne wydarzenia, które na stałe wpisały się w kalendarz Państwa imprez?
W związku z tym, że zeszłoroczna impreza zgromadziła rzesze fanów, planujemy także w tym roku zorganizować co najmniej jedną imprezę o podobnym charakterze.
Jakie nośniki reklamowe zostały wykorzystane przy promocji wydarzenia i które z nich, przyniosły Państwa zdaniem, największe efekty?
Poza standardowymi formami reklamy, tj. billboardami, plakatami, informacjami w prasie, radiu oraz na naszym profilu na Facebook i stronie centrum, wykorzystaliśmy również fora internetowe o tematyce gier komputerowych, co spotkało się z dużym odzewem ze strony internautów.
Tagi: