Przedstawiciele marki mówią o swoich lokalach "to wyjątkowe miejsce, powstałe z miłości do smaku, w którym aromat czekolady i smak wyśmienitych lodów uzupełniają się nawzajem." Pierwszy lokal został otwarty w 2011 roku i od tej pory kolejne okazywały się sukcesem. O konkurencji, roku 2012 oraz planach na przyszłość opowiedziała Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group S.A.
Jak marka Choice podsumowuje swoją działalność w 2012 roku? Czy był to pomyślny rok?
To był okres ciągłego rozwoju. Nowe lokale, nowe smaki lodów i pralin. Marka utrwaliła swoją pozycję na rynku i wyraźnie zaistniała w świadomości ludzi. Obserwując powracających klientów i ich zadowolenie z naszych produktów, śmiało możemy uznać ten rok za udany.
Ile punktów Choice uruchomiono w 2012 roku? Gdzie i kiedy powstały lokale?
W minionym roku otworzyliśmy kawiarnie Choice w Świdnicy (Galeria Świdnicka w marcu) i w maju w Sky Tower we Wrocławiu. Wybór tych lokalizacji okazał się strzałem w dziesiątkę.
Czy marka Choice zamierza otwierać nowe lokale w 2013 roku? Jeżeli tak, to gdzie i kiedy powstaną nowe punkty?
Jesienią ruszamy z naszą czekoladą i lodami na podbój północnej Polski. Już w październiku startuje kawiarnia w nowej galerii handlowej - Brama Pomorza - w Chojnicach. O kolejnych planowanych lokalizacjach będziemy informować na bieżąco.
Czym Choice kieruje się wybierając lokalizację dla nowych punktów?
Mamy bardzo szczegółowo określone wytyczne dotyczące miejsc, w których otwieramy nasze lokale. Do tej pory skupialiśmy się na galeriach handlowych. Ale już rozpatrujemy propozycje wyjścia poza te obiekty.
Czym wyróżnia się oferta Choice na tle konkurencji?
Przede wszystkim doskonałej jakości produktami: najlepsza belgijska czekolada, aromatyczna portugalska kawa i lody robione metodą rzemieślniczą, ręcznie i na miejscu w lokalach. Nasze lody przygotowujemy wedle receptur włoskich mistrzów. Nie ma w nich emulgatorów, sztucznych barwników i aromatów. Ich jakość potwierdza zdobyty przez Choice Puchar Świata w Lodziarstwie 2012 oraz systematycznie przybywający zadowoleni klienci. Praliny z kolei robimy ręcznie z belgijskiej czekolady i najwyższej jakości dodatków. Mocnym punktem naszej marki jest elegancki i przyjazny wystrój kawiarni. To miejsce, które zostało stworzone z jedną myślą: by miło spędzać w nim czas.
Jakie działania marketingowe marka Choice wdroży w bieżącym roku?
To nasza słodka tajemnica. Możemy jedynie powiedzieć, że skupimy nasze działania na umocnieniu wizerunku marki i działaniach prosprzedażowych. Wprowadzimy na rynek kolejne - zaskakujące - produkty.
Tagi: