Małgorzata Dzięcielewska, Sephora Polska: Sephora Trend Report to sposób na aktywizację klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-03-09 | 08:00
Jako lider rynku kosmetyków luksusowych i najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, Sephora jest zawsze o krok do przodu, oferując klientem najbardziej innowacyjne produkty, najgorętsze trendy i nowinki ze świata kosmetyków. O imprezie Sephora Trend Report opowiada Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.

Właśnie rusza kolejna już edycja imprezy Sephora Trend Report (10 i 11 marca), podczas której zaprezentujemy i zaprosimy klientów do wypróbowania na sobie najnowszych wiosennych trendów w makijażu, pielęgnacji i zapachach. Podczas odbywającego się w centrum handlowym Arkadia dwudniowego eventu zorganizowanego przez Sephora, klientki będą mogły skorzystać z profesjonalnych, bezpłatnych konsultacji makijażowych i pielęgnacyjnych, udzielanych przez ekspertów najlepszych światowych marek, pomalować paznokcie w kolorach zgodnych z trendami sezonu, dopracować swój styl ze stylistami Elle oraz zapoznać się z najnowszymi zapachami Dolce&Gabanna, Calvin Klein, Jean Paul Gaultier i Givenchy podczas występów Teatru Zapachów z udziałem tancerzy z You Can Dance oraz szkoły tańca Agustina Egurroli.
Część oficjalną Sephora Trend Report, która rozpocznie się w sobotę 10 marca o godz. 16.00, poprowadzi Patricia Kazadi. Eksperci marek Esteé Lauder, Lancôme, Clinique, Clarins, Shiseido, Dior i Sephora oraz ich goście specjalni opowiedzą o najnowszych trendach w makijażu i pielęgnacji. Wszyscy klienci odwiedzający podium, które na potrzeby imprezy budujemy przed naszą flagową perfumerią w Arkadii, otrzymają Sephora Trend Book, prezentującą najgorętsze produkty wprowadzane na rynek na wiosnę, oraz kupon zachęcający do zainspirowania się trendami i upoważniający do wypróbowania nowości z bardzo atrakcyjnym rabatem. Nie zabraknie innych niespodzianek - np. dla wielbicielek trendów do wygrania w konkursie mamy wielką torbę pełną wiosennych nowości kosmetycznych.
Tego typu wydarzenia są świetnym sposobem na aktywizację klientów oraz zaangażowanie ich w świat marki. Służą także poszerzaniu wiedzy konsumentów na temat najnowszych osiągnięć i trendów w kosmetologii, a do centrów handlowych wprowadzają nowe, ciekawe koncepty oraz generują wzmożony ruch.
Tagi:
Oceń artykuł:

Małgorzata Dzięcielewska, Sephora Polska: Sephora Trend Report to sposób na aktywizację klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.