Jako lider rynku kosmetyków luksusowych i najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, Sephora jest zawsze o krok do przodu, oferując klientem najbardziej innowacyjne produkty, najgorętsze trendy i nowinki ze świata kosmetyków. O imprezie Sephora Trend Report opowiada Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.
Właśnie rusza kolejna już edycja imprezy Sephora Trend Report (10 i 11 marca), podczas której zaprezentujemy i zaprosimy klientów do wypróbowania na sobie najnowszych wiosennych trendów w makijażu, pielęgnacji i zapachach. Podczas odbywającego się w centrum handlowym Arkadia dwudniowego eventu zorganizowanego przez Sephora, klientki będą mogły skorzystać z profesjonalnych, bezpłatnych konsultacji makijażowych i pielęgnacyjnych, udzielanych przez ekspertów najlepszych światowych marek, pomalować paznokcie w kolorach zgodnych z trendami sezonu, dopracować swój styl ze stylistami Elle oraz zapoznać się z najnowszymi zapachami Dolce&Gabanna, Calvin Klein, Jean Paul Gaultier i Givenchy podczas występów Teatru Zapachów z udziałem tancerzy z You Can Dance oraz szkoły tańca Agustina Egurroli.
Część oficjalną Sephora Trend Report, która rozpocznie się w sobotę 10 marca o godz. 16.00, poprowadzi Patricia Kazadi. Eksperci marek Esteé Lauder, Lancôme, Clinique, Clarins, Shiseido, Dior i Sephora oraz ich goście specjalni opowiedzą o najnowszych trendach w makijażu i pielęgnacji. Wszyscy klienci odwiedzający podium, które na potrzeby imprezy budujemy przed naszą flagową perfumerią w Arkadii, otrzymają Sephora Trend Book, prezentującą najgorętsze produkty wprowadzane na rynek na wiosnę, oraz kupon zachęcający do zainspirowania się trendami i upoważniający do wypróbowania nowości z bardzo atrakcyjnym rabatem. Nie zabraknie innych niespodzianek - np. dla wielbicielek trendów do wygrania w konkursie mamy wielką torbę pełną wiosennych nowości kosmetycznych.
Tego typu wydarzenia są świetnym sposobem na aktywizację klientów oraz zaangażowanie ich w świat marki. Służą także poszerzaniu wiedzy konsumentów na temat najnowszych osiągnięć i trendów w kosmetologii, a do centrów handlowych wprowadzają nowe, ciekawe koncepty oraz generują wzmożony ruch.
Tagi: