North Fish to jedyna sieciowa restauracja, której podstawą menu są ryby. Prężnie rozwijająca się marka przyjęła się nawet w Polsce, chociaż jak wiadomo Polacy dość opornie podchodzą do jedzenia ryb. O planach i swoich klientach opowiedziała Magdalena Szczukiewicz manager ds. komunikacji marketingowej.
Są Państwo jedyną rybną siecią fast food – jak przyciągają Państwo klientów? A może ze względu na specyfikę menu i brak konkurencji nie jest to zbyt wielki problem?
To co wyróżnia North Fish na tle innych restauracji na foodcourcie w galeriach handlowych to przede wszystkim oferowanie klientom zdrowej alternatywy. Produkty North Fish to nie tylko wyjątkowy produktu jakim są ryby i owoce morza, ale również proponowane zdrowe dodatki. Wszystkie potrawy przygotowane są od początku na miejscu w restauracji, co sprawia, że nasze produkty są codziennie świeże i smaczne. Te cechy sprawiają, że North Fish stał się charakterystycznym miejscem na mapie foodcourtu, w którym zawsze można zjeść smacznie i zdrowo.
Podsumowania 2012 roku mówią, że spożycie ryb spadło o kolejne 4%. Odczuwają to państwo w jakikolwiek sposób? Co statystyki mówią o odwiedzalności w Państwa lokalach?
W North Fish na szczęście nie odczuliśmy ogólnego trendu spadkowego w spożyciu ryb. Sprzedaż rok do roku wzrasta, co nas bardzo cieszy i świadczy, że konsumenci coraz bardziej przekonują się do jedzenia ryb na co dzień.
W ubiegłym roku dysponowali Państwo 33. obiektami i zapowiadali otwarcie kolejnych 15. Ile z zaplanowanych lokali udało się otworzyć i jakie jeszcze powstaną? Czy można już poznać terminy i wstępne lokalizacje?
Obecnie posiadamy 34 restauracji, w październiku otwieramy restaurację w Gdyni. Do końca roku planowane są w sumie 4 otwarcia. Marka North Fish w najbliższych miesiącach otwiera także swoją pierwszą restaurację poza galeriami handlowymi na prestiżowej ulicy Nowy Świat w Warszawie. Jeśli format się sprawdzi zaplanowane są kolejne otwarcia w podobnym stylu. Poza restauracjami „na ulicy” sieć planuje swoją ekspansję także w nowych galeriach handlowych.
Po co najchętniej sięgają Państwa klienci?
Oferta North Fish jest bardzo zróżnicowana. Klient w naszych restauracjach ma możliwość spróbowania zarówno ryby morskie, słodkowodne jaki i owoców morza. Obok najczęściej wybieranego dorsza i łososia w ofercie można znaleźć także morszczuka, mirunę, pangę i tuńczyka.
Czy są jakieś akcje, w które angażuje się marka North Food lub sama jest ich organizatorem?
North Fish jako marka promująca zdrowy tryb życia często organizuje dni z dietetykiem. Nasi Klienci mają wówczas możliwość dowiedzenia się wielu ciekawych rzeczy w kwestii swojej wagi oraz swoich nawyków żywieniowych. Dodatkowo North Fish wspiera Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi pod wspólną akcją „Przez żołądek do serca”.
Tagi: