Pomimo dostępnej na rynku szerokiej oferty firm kosmetycznych oraz perfumeryjnych, coraz więcej marek decyduje się na stworzenie własnego, unikalnego zapachu. Na wprowadzenie do swojej oferty perfum zdecydowało się już wiele sieci odzieżowych, w tym m.in. Giacomo Conti. O szczegółach mówi Magdalena Nowaczyk, specjalista ds. marketingu Giacomo Conti.
Dlaczego zdecydowali się Państwo na wprowadzenie do swojej oferty perfum? Czy planowane są kolejne zapachy?
Naszym celem jest kompleksowa obsługa Klienta z naciskiem na „kompleksowość”, dlatego, gdy pojawiła się szansa wprowadzenia perfum własnej marki postanowiliśmy z niej skorzystać.
Ile zapachów do tej pory znalazło się w Państwa ofercie?
Aktualnie posiadamy 2 zapachy – Classic (mieszanka wyrazista, a zarazem bardzo delikatna, dla wielbicieli tradycyjnej elegancji) oraz Active (intensywna, ze sporą domieszką fantazji, dla mężczyzn aktywnych, twardo stąpających po ziemi).
Czy planują Państwo rozszerzenie działalności w tej dziedzinie?
Naszymi priorytetami na obecną chwilę jest dalsza rozbudowa sezonowych kolekcji – przede wszystkim wzmocnienie linii dodatków i butów. Perfumy nie są dla nas w tej chwili priorytetem, choć nie wykluczamy wprowadzenia 1-3 nowych zapachów w przeciągu najbliższego roku.
W jaki sposób zapach proponowany przez Państwa markę odzwierciedla jej wizerunek? Czy wygląd flakonu został również zaprojektowany w tym kierunku?
Kolekcje Giacomo Conti to polskie krawiectwo z włoską osobowością, podobnie nasze perfumy to dominacja męskiej klasyki z odrobiną fantazji. Przy projektowaniu wyglądu flakonu wszystko to brane było pod uwagę w celu zapewnienia spójnego wizerunku. Nasze perfumy tak samo jak kolekcje, adresowane są do mężczyzn ceniących ponadczasową elegancję w nowoczesnej, świeżej oprawie.
Czym kierowali się Państwo przy wyborze zapachu lub wyglądu flakonu?
Pod uwagę braliśmy światowe trendy.
Czy zagraniczne koncepty oraz produkty marek zagranicznych były inspiracją przy tworzeniu perfum?
Nie inspirowaliśmy się żadną konkretną marką.
Tagi: