Magdalena Mularuk, Starbucks: Staramy się wybierać dla naszych kawiarni najlepsze lokalizacje

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-03-30 | 08:01
Starbucks otwierając swoje kawiarnie dogłębnie analizuje każdy z rynków. Pod uwagę bierze nie tylko centra i galerie handlowe, ale także główne ulice, będące miejscem spotkań towarzyskich. O priorytetach, którymi kieruje się przy wyborze likalizacji mówi Magdalena Mularuk, Starbucks brand manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Poszukując lokalizacji pod kawiarnie Starbucks, bardzo uważnie analizujemy poszczególne rynki. Bierzemy przy tym pod uwagę szereg różnych czynników, takich jak dostępność odpowiedniej powierzchni, natężenie ruchu pieszych w danym miejscu i wiele innych. Najważniejsze jest dla nas to, by otwierać nasze kawiarnie tam, gdzie chcieliby nas znaleźć klienci, niezależnie od tego, czy jest to centrum handlowe, ulica w centrum miasta czy budynek biurowy.
Główne ulice handlowe w dużych polskich miastach stanowią dla nas bardzo atrakcyjną lokalizację, ponieważ tętnią życiem, zwłaszcza w okresie wiosenno-letnim, kiedy aura sprzyja spacerom i spędzaniu wolnego czasu na świeżym powietrzu. Z kolei zimą ludzie szukają przytulnych miejsc, w których mogliby odpocząć czy spotkać się z przyjaciółmi, dlatego często zachodzą do kawiarni na rozgrzewającą kawę. W Starbucks oferujemy im wyjątkową, niezwykle przyjazną atmosferę i najlepszej jakości kawę 100% arabica.
W Starbucks zawsze staramy się wybierać dla naszych kawiarni najlepsze lokalizacje, które zapewniają naszym gościom szybki i łatwy dostęp. Jak już wspomniałam, ulice handlowe to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, dlatego znajdujące się przy nich lokale są częstym miejscem spotkań, zarówno towarzyskich, jak i biznesowych. Świetnym przykładem jest kawiarnia Starbucks na warszawskim Nowym Świecie czy nasz lokal w Gdyni – bardzo licznie odwiedzane zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. Również centra handlowe to dla nas atrakcyjne lokalizacje. W dzisiejszych czasach cieszą się one ogromną popularnością, ponieważ oferują liczne produkty i usługi pod jednym dachem, a kawiarnia Starbucks to idealne miejsce na odpoczynek w przerwie lub po udanych zakupach czy spotkanie towarzyskie z przyjaciółmi.
Tagi:
Oceń artykuł:

Magdalena Mularuk, Starbucks: Staramy się wybierać dla naszych kawiarni najlepsze lokalizacje

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.