Ile klientów w ciągu pierwszych dwunastu miesięcy działalności odwiedziło Państwa outlet?
W ostatnim roku nasz outlet odwiedziło prawie 1,5 mln. klientów, co w porównaniu z pierwszym rokiem działalności innych outletów w Polsce jest wynikiem rekordowym.
Czy odwiedzają Państwa goście zza granicy?
Ptak Outlet to pierwsze w Polsce centrum outletowe o zasięgu ponadregionalnym. Chociażby ze względu na rozwiązania komunikacyjne, jak również na ogromną popularność, w kraju i za granicą, naszego centrum handlu hurtowego. Szacujemy, że 20% wszystkich klientów stanowią klienci zza granicy, co również jest świetnym wynikiem.
Czym wyróżnia się Ptak Outlet na tle innych centrów typu outlet w Polsce?
Outlety w Polsce mają ofertę skierowaną do przeciętnego klienta, a marki są w zasadzie powtarzalne w każdym z tych obiektów. Nasz jest wyjątkowy! Mamy w ofercie marki, które zdecydowały się otworzyć swój jedyny flagowy sklep outletowy właśnie w Ptak Outlet. Markami tymi są m.in. Baldinini, Högl Shoe Fashion, Eterna, Gerry Weber, I Love Fashion (marka Fashion TV), S Ivory (marka pod patronatem Fashion Week), czy Mohito. To właśnie jeden z powodów, dla którego otrzymaliśmy nagrodę za najlepszy outlet w Europie Środkowo-Wschodniej w 2012 roku.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w Ptak Outlet?
Ptak Outlet kusi przede wszystkim różnorodnością oferty. Dostępne są marki ze średniej półki , dla klientów o mniejszej zasobności portfela, ale również marki z wyższej półki dla zamożniejszych (Baldinini, Tommy Hilfiger itp.). Strefa food court’u czy kawiarni, w których można spędzić chwilę z pewnością jest wartością dodaną. To wszystko w nowoczesnych wnętrzach i funkcjonalnych strefach wypoczynku.
Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie outletu?
Eventy organizowane w Ptak Outlet to przede wszystkim akcje pro-sprzedażowe. Klient outletu to osoba wymagająca i skupiona na uzyskaniu jak najniższej ceny. Dla klienta ważna jest dobra marka i atrakcyjna cena, a także unikalność produktowa, którą oferuje wiele firm poprzez sprzedaż sampli, czyli linii specjalnie produkowanych dla outletu. Oczywiście nie zapominamy o celebrowaniu wydarzeń typu: Dzień Dziecka, Dzień Matki, Mikołaj itp. Zawsze proponujemy naszym klientom szereg promocji, ofert specjalnych. Nie zapominamy o akcjach charytatywnych, jak choćby gwiazdka dla podopiecznych do mów dziecka. W ostatniej edycji uczestniczyło 300 dzieci z domów dziecka z całego regionu łódzkiego. Wspieramy również lokalne wydarzenia, a w trakcie wakacji organizujemy kino samochodowe, które skupia okoliczną ludność.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementu działalności outletu pozwalają na wyróżnienie Państwa outletu na tle lokalnej konkurencji?
Ptak Outlet nie ma lokalnej konkurencji bo jest jedynym tego typu obiektem w regionie. Najbliższy outlet zlokalizowany jest w odległości 160 km od naszego.
Naszą główną ideą jest edukacja klientów dotycząca koncepcji outletowej, dobra marka za cenę minimum 30% niższą niż ten sam produkt w regularnych sklepach i galeriach handlowych przez cały rok. Dbamy tym samym o wymagającego klienta z Polski, nie zapominając o potencjale zagranicznym, który jako firma wypracowaliśmy przez lata. Architektura obiektu nawiązująca do XIX – wiecznej fabrycznej Łodzi tworzy pewnego rodzaju synergię z regionem, mentalnością zakupową klientów i podejściem do mody.
A najemcy. Jak oni podsumowują te pierwsze 12 miesięcy działalności?
Dostajemy wiele pochwał od partnerów biznesowych, a także od klientów, którzy wracają do nas z wielu stron Polski. Silnie działające na polskim rynku marki np. Big Star chwalą się rekordowymi obrotami w Ptak Outlet. Wciąż rosnąca frekwencja , wielu nowych najemców każdego miesiąca, to najlepszy dowód na unikatowość tego miejsca.
Czym zaskoczą Państwo swoich klientów w 2014 roku? Czym będzie się on różnił od poprzedniego?
Otwarcie ostatniej już fazy Ptak Outlet to duże wyzwanie, ale możliwe do osiągnięcia. Chcemy jeszcze bardziej spopularyzować nasz outlet w Rosji, Ukrainie i na Białorusi.
Czym będzie się on różnił od poprzedniego?
Czym będzie się wyróżniał...Jeszcze więcej super marek w niskich cenach, 2014 rok będzie jeszcze lepszy.
Tagi: