Magdalena Glinka: Wydarzenia niekonwencjonalne tak, ale niekoniecznie cyklicznie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-07-28 | 08:00
Aby zgromadzić publiczność i dotrzeć z informacją o działaniach marketingowych do wybranej grupy docelowej trzeba zachować "umiar" w częstotliwości ich organizacji. O niektórych zasadach, pomysłach gwarantujących sukces eventu opowiada Magdalena Glinka, dyrektor CH Tulipan.

Pomysł bicia rekordu narodził się w trakcie rozmów o niestandardowych działaniach wizerunkowych, które mogłyby zostać zrealizowane na terenie Centrum. Rozpoczęliśmy budowanie niekonwencjalnego wydarzenia plenerowego wokół jogi. Aby wzmocnić przekaz i podsycić emocje wokół eventu, zdecydowlaiśmy się ogłosić bicie rekordu Guinessa. Wkrótce udało się do ich realizacji możemy zaangażować partnerów, którzy bardzo chętnie podjęli się wspólnej realizacji projektu.
Weryfikacja każdej propozycji bicia rekordu odbywa się w Biurze Guiness World Records w Londynie i trwa w zależności od wyboru: przyspieszonego trybu rozpatrywania wniosku lub też drogi standardowej, od 4 tygodni do 4 miesięcy. Rekordy są wpisywane do Księgi, ale zanim to się stanie, organizatorzy muszą wywiązać się z umowy i warunków narzuconych przez biuro Guiness Records w Londynie. Oczywiście, oprócz przedstawienia dokumentacji, relacji fotograficznej i reportażu wideo, warunkiem koniecznym do otrzymania wpisu jest samo „pobicie” istniejącego już rekordu.
Nad bezpieczeństwem zgromadzonych czuwała zwiększona liczba pracowników ochrony. W jego zapewnieniu pomagało odpowiednie - specjalne przygotowanie miejsca. Uczestnicy, którzy pomagali w biciu rekordu trenowaliw specjalnie na ten cel wydzielonej przestrzeni.
Bicie rekordu Guinessa było wydarzeniem niekonwencjonalnym i nie planujemy nadawć mu charakteru cyklicznego. Aby zgromadzić publiczność i dotrzeć z informacją o takich działaniach do wybranych grup docelowych, należy zachować „umiar” w częstotliwości jego organizacji. Ważniejsza niż powtarzalność jest tutaj kreatywność proponowanej aktywności, o ile ma ona na celu angażować społeczność lokalną. Inaczej jest, jeśli w biciu rekordu uczestniczą specjaliści, a jego organizacja ma jedynie polegać na zapewnieniu dużej widowni. Z pewnością oryginalne bicie rekordu Guinessa pozwala na wzbogacenie komunikacji wizerunkowej Centrum, co może przełożyć się na zdobycie nowych klientów i wyróżnienie się na tle działań podejmowanych przez inne centra handlowe.
W przypadku bicia rekordu Guinessa związanego z jogą, zanotowaliśmy bardzo dobre i miłe opinie, którymi obdarzali nas widzowie i uczestnicy samego wydarzenia. Rekord budził ciekawość i z pewnością zainteresował wszystkie lokalne media. Jego organizacja odbiła się nieznacznym podniesieniem wskaźników sprzedażowych.
Tagi:
Oceń artykuł:

Magdalena Glinka: Wydarzenia niekonwencjonalne tak, ale niekoniecznie cyklicznie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.