Magdalena Barejka, Karen Millen: Nasza sieć sklepów będzie się rozwijać w Polsce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-12-31 | 09:00
W kwietniu 2012 roku brytyjska marka Karen Millen zadebiutowała w Polsce. Aktualnie posiada 2 salony firmowe - w CH Klif Gdynia oraz w Galerii Mokotów, jednak zapowiadane są kolejne otwarcia. Jej oferta kierowana jest do kobiet i rocznie składa się na nią 12 kolekcji. O powodach zainteresowania polskim rynkiem, a także planach rozwoju sieci informuje Magdalena Barejka, prezes zarządu, Karen Millen Poland Sp z o.o.

Pierwszy sklep Karen Millen w Polsce został otwarty w kwietniu 2012 r. w CH Klif w Gdyni.Było kilka czynników, które wpłynęły na tą decyzję, ale przede wszystkim lokalizacja centrum handlowego - świetne polożenie CH Klif w turystycznym mieście oraz koncepcja samego centrum, które wśród swoich najemców posiada wiele marek luksusowych oraz marek z grupy premium, dlatego  Karen Millen idealnie tu pasuje.To było interesujące, aby otworzyć nasz sklep przed EURO 2012, bo dużo ludzi z całej Europy przyjechało w tym czasie do Trojmiasta.
Polska jest regionem bardzo atrakcyjnym dla inwestycji. Rosnące zainteresowanie modą, nowościami i trendami w Polsce również przyczyniły się do naszego wyboru. Istnieje wielu potencjalnych klientów, którzy doceniają wysoką jakość i charakterystyczny design naszych ubrań. Jednocześnie obserwujemy pewną niszę na rynku wśród konkurencji - to segment odzieży okazjonalnej, który Karen Millen zaprezentuje w szerokim asortymencie.
Karen Millen w Polsce ma wielu konkurentow w swoim segmencie rynku - Marella, Max Mara, Max & Co, Patrizia Pepe, Liu Jo, Deni Cler, Marina Rinaldi. Ale nawet wśród wielu konkurentów nasza marka ma wiele wyróżniających ją cech. Przede wszystkim Karen Millen jest marką znaną, z wieloletnia historią. Marka funkcjonuje na światowym rynku światowym od 31 lat i przez cały ten czas zajmuje bardzo wysoką pozycję.
Karen Millen to stylowa, elegancka i modna odzież oraz akcesoria dla pewnej siebie, bezkompromisowej, współczesnej kobiety. To jeden z największych sukcesów brytyjskiej mody, Karen Millen jest znanym na całym świecie przedsięwzięciem inwestycyjnym, który dostarcza luksus i niezobowiązujący glamour kobietom w wielu krajach.
Kolekcje Karen Millen obejmują wszystkie zasadnicze elementy nowoczesnej garderoby i mają za zadanie stać się jej ulubionym strojem. Modele mają  ponadczasową jakość, a każdy sezon prezentuje najnowsze trendy, każdy element kolekcji jest wykonany aby dawać poczucie luksusu, z pięknych tkanin z nienaganną dbałością o detale i perfekcyjne wykończenie, zawiera charakterystyczne dla marki dodatki oraz idealny fit. Każda kolekcja jest tworzona w całości w firmie, przez zespół projektantów kierowany przez Gemmę Metheringham. Kreatywny zespół zdolnych projektantów opracowuje wszystkie linie Karen Millen w tym odzieżową, obuwia, akcesoriów i biżuterii z podziałem na pasującą do  pracy, na wyjątkowe okazje, codzienną i weekendową. Karen Millen tworzy 12 kolekcji na każdy sezon, a nowe propozycje pojawiają się w sklepach co tydzień. Nasza silną stroną i główną cechą wyrózniającą nas  między konkurentami - to słynna i wspaniała kolekcja wieczorowa na rózne okazje - wybór sukienek na szczególne momenty życia.
Jako że jesteśmy obecni na rynku w Polsce tylko kilka miesięcy, nie możemy jeszcze pozwolić sobie na obiektywną ocenę wyników. Na razie mamy zadowalające wskaźniki odwiedzalności klientów oraz sprzedaży. Ale oczywiście pracujemy ciężko nad ich stabilizacją i sukcesywnym wzrostem. Nasze plany są ambitne. Ostatnio otworzyliśmy drugi sklep w Warszawie, w Galerii Mokotów, a w przyszłości planujemy kolejne otwarcia w najlepszych centrach handlowych w kraju.
Nasza sieć sklepów będzie się rozwijać w Polsce. Planujemy jeden lub dwa nowe otwarcia w 2013 roku. Rozważamy lokalizacje w najlepszych centrach handlowych, które są odpowiednie dla koncepcji naszej marki (duże miasta, popularne centra handlowe, wysoki przepływ klienta, luksusowe marki w sąsiedztwie). Sklepy Karen Millen są bardzo atrakcyjne więc mogą ozdobić każde miejsce.
Karen Millen jest marką dobrze znaną na świecie. Polacy dzisiaj podróżują bardzo dużo, więc na pewno znają tę markę i często ją kupują. Również w Gdyni mamy dużo klientów z innych krajów, którzy już znali Karen Millen i byli jej klientami. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie różnych kanałów komunikacji: kampanie PR w magazynach mody i Internecie, reklama zewnętrzna; BTL- (pokazy mody, eventy w sklepie, itp.). Współpraca ze stylistami, showroomami, telewizją i celebrytami, mailing. Ponadto oferujemy program lojalnościowy dla naszych stalych klientów (rabaty do 15%).
Do głównych przeszkód wejścia na rynek oraz rozwoju zaliczamy przede wszystkim wysokie czynsze powierzchni handlowych oraz opłaty dodatkowe. Mała dostępność lokalizacji spełniających oczekiwania Karen Millen w zakresie położenia sklepu, rozmiaru, otoczenia. Wysokie ceny na reklamę oraz bardzo skomplikowany system uzyskiwania wszelkich zezwoleń.
Pozytywnym zaskoczeniem na pewno jest świetne wyczucie mody przez nasze klientki w Polsce. Są idealnym klientem docelowym dla marki Karen Millen marki, która jest właśnie dedykowana dla pewnych siebie, odnoszących sukcesy kobiet.
Tagi:
Oceń artykuł:

Magdalena Barejka, Karen Millen: Nasza sieć sklepów będzie się rozwijać w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.