- W 2010 roku notujemy pozytywne tendencje na rynku centrów handlowych.
Niemniej, skala wzrostów, jakie notujemy w Galerii Młyńskiej daleko
wykracza ponad średnie indeksy w branży - mówi Łukasz Tomczak,
specjalista ds. marketingu grupy Caelum Development.
- Footfall w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy liczony rok do roku
jest lepszy od zeszłorocznego o 25%. W każdym miesiącu, bez wyjątku, notujemy wyniki lepsze od
zeszłorocznych. Nawet w trudnych okresach, takich jak żałoba narodowa
czy podtopienia okolicznych terenów, klienci chętnie odwiedzali Galerię
Młyńską.
- Cieszymy się, że wraz z
wzrostem liczby klientów, rosną również obroty salonów galerii, które w
okresie pierwszych dziewięciu miesięcy 2010 roku są o 22% wyższe od
analogicznego okresu w 2009 roku – dodaje Łukasz Tomczak.
Tagi: