Lojalność budują zintegrowane działania marketingowe

2018-09-04 | 09:00

W dobie wysokiego nasycenia rynku obiektami handlowymi oraz wysokiej konkurencyjności, lojalność klientów wydaje się być najcenniejsza. Jakimi więc metodami powinno się ją budować? Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny w Neon Shake Advertising uważa, że coraz bardziej na znaczeniu zyskują zintegrowane działania marketingowe.

Sukces w budowaniu działań lojalnościowych wśród klientów to wypadkowa bardzo wielu czynników. Ogromnie istotna jest oczywiście oferta najemców, jednak w dobie jej podobieństwa, coraz większe znaczenie mają zintegrowane działania marketingowe. Nie chodzi tutaj wyłącznie o to, aby sprowadzić gościa na odpowiednio dopasowane wydarzenie, ale pracować z odwiedzającymi przez cały czas, np. za pomocą narzędzi nowoczesnego public relations czy działań social media marketingowych. Współczesne działania lojalnościowe warto budować w odpowiedzi na rzeczywiste potrzeby konsumentów. Dzięki wykorzystaniu różnego rodzaju danych, które pozostawiają u nas klienci, można dzisiaj przygotować bardzo skuteczne działania digitalowe, wspierające osiąganie zamierzonych celów wizerunkowych a nawet sprzedażowych. Wymaga to jednak wiele zaangażowania i dopasowania prowadzonych działań w taki sposób, aby ze zgodą klientów, nie tylko przetwarzać dane, ale też ciągle wykorzystywać wnioski z ich wykorzystania.

Tagi: Neon Shake Advertising Tomek Napierała
Oceń artykuł:

Źródło: Neon Shake Advertising

Lojalność budują zintegrowane działania marketingowe

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.