w polskich sklepach i galeriach handlowych można zauważyć kolorowe karty podarunkowe, oferowane przez sieci na jej produkty bądź usługi. - W Polsce konsumenci coraz częściej sięgają właśnie po tę formę
prezentu – mówi Krzysztof Gorzkowski – prezes Polskiego Stowarzyszenia
Emitentów Kart Podarunkowych, które powstało, by promować ideę kart.
– Chociaż w dalszym ciągu największa ilość sprzedanych kart przypada na okresy przedświąteczne, to daje się zauważyć wśród Polaków duże zainteresowanie kartami podarunkowymi poza sezonami świątecznymi. Badania przeprowadzone przez PBS DGA wskazują, że 40 % naszej populacji zetknęła się z tą formą prezentu, czy to jako darczyńca czy odbiorca. 52% uważa je za dobry prezent dla bliskich i przyjaciół. Podążamy za europejskimi trendami i coraz chętniej wykorzystujemy nowoczesne formy zakupów, które dają dużą elastyczność zarówno kupującemu kartę jak i obdarowanemu – dodaje.
Tagi: