W czwartek, 25 listopada br. rozpocznie działalność Centrum Handlowe Molo w Szczecinie. Na pytania portalu Galeriehandlowe.pl odpowiada Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management Poland w ING REIM Poland.
Jak długo trwała rozbudowa CH Piast?
- Rozbudowa Centrum Handlowego Piast rozpoczęła się w maju br., pochłonęła ponad 16 mln złotych i właśnie się zakończyła. Już 25 listopada otwieramy nowoczesne Centrum Handlowe Molo.
Co skłoniło Państwa do podjęcia decyzji o zmianie nazwy centrum handlowego?
- Zmiana nazwy centrum jest odzwierciedleniem metamorfozy, jaką przechodzi istniejący od blisko 10 lat obiekt. Centrum Handlowe Piast rozpoczęło swoją działalność 22 listopada 2000 roku będąc jednym z pierwszych kompleksów handlowych w mieście. Po zakończonej rozbudowie, Centrum Handlowe Molo będzie mieć ponad 28 000 m2, ciekawą architekturę, poszerzoną ofertę handlową i usługową. Centrum, będzie jednym z najbardziej atrakcyjnych miejsc w Szczecinie pod względem oferty, wygody robienia zakupów i charakteru samego obiektu. Nazwa Molo wpisuje się również w obecny, odnoszący do wody i pływającego ogrodu logotyp Szczecina oraz nawiązuje do naturalnego przywiązania mieszkańców miasta do morza.
Czy nową część udało się w pełni wynająć?
- Centrum Handlowe Molo jest już praktycznie w pełni wynajęte, w najbliższych dniach podpiszemy ostatnie umowy najmu. Wśród marek czekających na klientów znajdują się m.in.: Apart, Cropp Town, Cubus, Douglas, Deichmann, Gatta, H&M, Home&You, House, Levi’s/Mustang, Matras, New Yorker, Orsay, Reserved, Tally Weijl, Triumph, a także Media Markt, Komfort, Carrefour oraz kawiarnie i punkty gastronomiczne, jak na przykład Burger King. W pierwszych miesiącach Molo zyska jeszcze jeden duży odzieżowy sklep znanej zachodniej sieci, jego nazwy jednak jeszcze nie możemy ujawnić. Na pewno będzie ogromną niespodzianką dla klientów.
Jakie atrakcje przygotowują Państwo z okazji otwarcia nowej części centrum handlowego?
- Centrum Handlowe Molo to całkowicie inny obiekt, niż ten którym było Centrum Handlowe Piast. Molo ma nowe elewacje, wystrój wnętrza i oświetlenie, szeroki pasaż, więcej miejsc do odpoczynku i inny układ centrum – wszystko po to, aby stworzyć klientom bardziej komfortowe warunki do robienia zakupów. W trosce o większe bezpieczeństwo odwiedzających, centrum posiadać będzie nowoczesny system kamer oraz lepsze oznaczenia kierunków ruchu i miejsc postojowych na parkingu.
- W samym dniu otwarcia zaplanowaliśmy szereg niespodzianek i atrakcji, jak na przykład widowisko z wykorzystaniem światła i laserów. Ale najważniejsze będą wyjątkowe rabaty i promocje. W myśl zasady iż okazje nie lubią się powtarzać, na trzy dni „nowego otwarcia” centrum każdy sklep znajdujący się w Molo przygotował przynajmniej jedną ofertę specjalną, duże promocje startowe z cennymi bonusami, obniżki sięgające 30-40 procent oraz karty rabatowe. Serdecznie zapraszamy!
Ile osób dzięki rozbudowie znajdzie zatrudnienie w CH Molo?
- W Centrum Handlowym Molo po przebudowie pracować będzie blisko 700 osób.
Tagi: