Krzysztof Barański, Kari: Do końca 2014 r. Kari będzie liczyć 1000 sklepów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-05-09 | 08:00
W Polsce obuwnicza sieć Kari funkcjonuje od maja 2012 r. Pozytywne przyjęcie rosyjskiej marki przez polskich klientów pozwala firmie na realizację dynamicznych planów rozwoju, które zakładają m.in. uruchomienie sprzedaży internetowej. Szczegóły przybliża Krzysztof Barański, Real Estate Director Kari.

 2012 r. udało się zrealizować cele, jeżeli chodzi o liczbę lokalizacji. Na polskim rynku marka Kari została przyjęta dobrze, o czym świadczyć mogą  wzrastające obroty. Dodatkowo, można powiedzieć, że było to bardzo pracowite półrocze.
Przygotowujemy się właśnie do otwarcia sklepu internetowego Kari w Polsce. Trwają ostatnie prace techniczne i już wkrótce, w przeciągu ok. 3 tygodni, kolekcje Kari będą dostępne w sprzedaży również w Internecie. Oczywiście z okazji uruchomienia platformy sprzedażowej online planowane są atrakcyjne promocje dla klientów, jednak szczegółów nie mogę jeszcze ujawnić.
Na obecną chwilę w Polsce działają 33 sklepy Kari. Kolejne 2 otwarcia planowane są jeszcze tej wiosny, prawdopodobnie w pierwszej połowie czerwca w CH Auchan Sosnowiec oraz w Krakowie, jednak z powodu trwania negocjacji, nie mogę zdradzić dokładnej lokalizacji. Prowadzimy także kilka rozmów dotyczących otwarcia sklepów w zachodniej części Polski. Kari dołączy do grona najemców Poznań City Center, przygotowujemy się również do uruchomienia salonu na katowickim dworcu.
Kari liczy już kilkaset sklepów w Rosji, Ukrainie, Kazachstanie oraz w Polsce. W sumie ok. 500. Na koniec tego roku planujemy, aby sieć liczyła 700, a do końca 2014 r. ta liczba powinna osiągnąć 1000 sklepów.
Dużym zaskoczeniem okazał się  rynek w Kazachstanie, który wykazuje najszybszy zwrot z inwestycji. Wyniki na pozostałych rynkach są równie satysfakcjonujące, niemniej jednak, Kazachstan notuje zdecydowanie lepsze wyniki sprzedaży.
W tym roku planujemy także ekspansję w pozostałych krajach nadbałtyckich, ale szczegóły podamy za chwilę. Kari będzie kontynuować ekspansję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, ze względu na zbliżoną logistykę tych rynków.
Uważam, że kryzys gospodarczy dotyczy tylko strefy Euro, dlatego sytuacja w Rosji, która jest finansowana przez strefę dolara, nie wpływa na strategię rozwoju Kari. Posiadamy dobre jakościowo obuwie w niskiej cenie, co w przypadku gorszych okresów prosperowania gospodarki na pewno sprzyja i pomaga w sprzedaży.
Tagi:
Oceń artykuł:

Krzysztof Barański, Kari: Do końca 2014 r. Kari będzie liczyć 1000 sklepów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.