Koncept szyty na miarę

2020-02-19 | 09:00

TEPfactor to wyjątkowe wyzwanie zespołowe, które zaskakuje pomysłowością i atmosferą pełną adrenaliny. Pozwala sprawdzić siebie i swój zespół oraz przeżyć niezapomniane chwile. Dedykowany jest nie tylko Klientom Korporacyjnym, ale również każdemu, kto szuka oryginalnej rozrywki. O międzynarodowym koncepcie, gotowości Polaków do odkrywania nowych form zespołowego spędzania czasu oraz planach firmy na przyszłość rozmawiamy z Marcelą Zemanovą, Współwłaścicielką firmy TEPfactor.

TEPfactor – gdzie i kiedy powstał koncept i skąd pomysł na nazwę?

Pierwszy koncept TEPfactor powstał 7 lat temu w Czechach. Nazwa TEPfactor to w skrócie Together Enjoy Play lub Team Enjoy Play. Obie formy są zdecydowanie poprawne i nawiązują do głównego założenia – team building, czyli budowania zespołu oraz pozytywnych relacji między ludźmi.

TEPfactor to pierwszy tego typu w Polsce koncept rozrywkowy. Na czym polega Państwa oferta?

TEPfactor to park sportowo-rozrywkowy umieszczony w ogromnej, efektownej jaskini, w którym na powierzchni 1500 mkw. uczestnicy muszą sprostać 25 wyzwaniom wyselekcjonowanym spośród 4 kategorii: logika, cierpliwość, zręczność, siła fizyczna. Dodatkowo uczestnicy mogą wybierać między trzema poziomami trudności: brązowy, srebrny oraz złoty. Wykonywaniu zadań towarzyszy system motywacyjny, a osiągnięciu celu pomaga dowolna ilość powtórzeń każdego z 24 wyzwań. Na koniec w 25 wyzwaniu czeka na drużynę wielkie koło fortuny z nagrodami. Przyznam, że TEPfactor robi ogromne wrażenie na wszystkich odwiedzających, przenosząc do wyjątkowego świata jaskini, zagadek oraz wyzwań.

Które atrakcje cieszą się największym zainteresowaniem Klientów, a które zadania sprawiają im najwięcej trudności?

Nie da się jednoznacznie określić, które spośród wszystkich wyzwań cieszy się największym zainteresowaniem – jednak gdyby wytypować tylko jedno, to z pewnością byłoby to Colosseum (wyzwanie premiowe z kategorii siła fizyczna, w którym tylko zgrany zespół poradzi sobie w pokonaniu ruchomych wahadeł oraz ruchomych podestów). Warto zaznaczyć, że dotknięcie jakiegokolwiek czerwonego elementu zatrzymuje grę i zmusza zespół do powtórzenia zadania – jednak bez obaw, ilość powtórzeń nieograniczona!

Kim jest potencjalny Klient TEPfactor?

Koncept TEPfactor to produkt skierowany do szerokiej gamy odbiorców. Nie da się jednak ukryć, że główny segment to przede wszystkim Klient Korporacyjny – to tu 7 miesięcy po otwarciu możemy pochwalić się ogromnym sukcesem. Ilość firm, która nam zaufała i regularnie rezerwuje park do organizacji team buildingu, jest coraz większa z dnia na dzień. Zarówno sama gra, jak również organizacja dużych imprez z cateringiem, open barem i dodatkowymi atrakcjami, nie stanowi dla nas żadnego problemu. Kolejnym segmentem jest oczywiście Klient indywidualny – zarówno osoby dorosłe, jak również dzieci od 10 roku życia. Dla dzieci imprezy urodzinowe, okolicznościowe, dla dorosłych dodatkowo wieczory kawalerskie i panieńskie. Trzecim, ostatnim, segmentem są szkoły – w tym trudnym okresie szkolnym, przy tak dużej frekwencji w klasach dzieci nie mają możliwości zintegrowania się i spędzenia wspólnie czasu, co powoduje narastające konflikty – tu na ratunek przychodzi TEPfactor J

TEPfactor posiada jeden park rozrywki w Polsce, w warszawskim Blue City. Jakimi zasadami kierowali się Państwo podczas wyboru swojej pierwszej lokalizacji?

Centrum Handlowe Blue City to przede wszystkim bardzo dobra lokalizacja łącząca wiele warszawskich dzielnic z ogromnym potencjałem dla Klientów TEPfactor Warszawa. Dodatkowym atutem na pewno jest fakt, że Blue City to przede wszystkim rodzinne centrum, które w swoich działaniach dociera do ogromnej liczby odbiorców. Jeśli dodamy do tego wyjątkową powierzchnię na 3 piętrze obiektu i unikalny koncept w Polsce, to otrzymujemy pewny sukces, który nosi nazwę TEPfactor.

W Polsce jesteście Państwo od niemal roku. Ilu Klientów do tej pory skorzystało z Państwa oferty?

Otwarcie TEPfactor odbyło się w lutym 2019 r. Przez ten krótki okres odwiedziło nas kilkanaście tysięcy osób, ale jesteśmy pewni, że to dopiero początek naszego sukcesu, który z pewnością będzie ogromny – to tylko kwestia czasu, a przede wszystkim ciężkiej pracy i wiary, że chcieć, znaczy móc.

Oprócz Polski Państwa koncept dostępny jest w Czechach i Dubaju. Na jakie różnice mogą Państwo wskazać, porównując poszczególne rynki?

Polacy potrzebują czasu do poznania i zaakceptowania nowego produktu. TEPfactor nie jest czymś oczywistym, jak np. escape room czy podobne rozrywki. To koncept szyty na miarę, którego głównym założeniem jest integracja, ale tylko i wyłącznie zespołowa – na częste pytanie, jaki jest klucz do rozwiązania wszystkich zagadek, odpowiadamy zgodnie: ZESPOŁOWOŚĆ. Czemu? Bo żadnego wyzwania nie pokonamy w pojedynkę.

Zmiana stylu życia Polaków powoduje, że coraz chętniej spędzają czas poza domem i przeznaczają na to coraz większe budżety. Czy TEPfactor również zauważa takie tendencje i odnotowuje je w swoich wynikach sprzedaży?

Zdecydowanie tak – Polacy coraz częściej spędzają wolny czas poza domem, a w szczególności w centrach handlowych, w których mogą załatwić większość swoich spraw. Produkt TEPfactor śmiało możemy określić jako premium. Warto jednak zaznaczyć, że ceny są dostosowane do wieku, jak również dni tygodnia. Warto więc śledzić nas w social mediach, radiu oraz prasie, a z pewnością każdy znajdzie korzystną ofertę dostosowaną do oczekiwań. Jesteśmy czynni 361 dni w roku 7 dni w tygodniu.

Rozwijają się Państwo na zasadzie franczyzy. Jakie są kluczowe korzyści i elementy wsparcia oferowane potencjalnie zainteresowanym partnerom biznesowym?

Największa korzyść płynąca z inwestowania w TEPfactor to przede wszystkim fakt, że to produkt unikatowy, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dowodem, że TEPfactor to świetna atrakcja, która zdobywa fanów na całym świecie, jest wygranie pierwszego miejsca prestiżowej nagrody What’s on Awards 2019 w kategorii Entertainment Favourite Attraction w Dubaju.

Warszawski TEPfactor to 25 pokoi wykutych w skale. Kwestia bezpieczeństwa wydaje się w tym wypadku niezwykle istotna. W jaki sposób dbają Państwo o komfort swoich Klientów w tym zakresie?

Przy projektowaniu tego wyjątkowego miejsca kwestia bezpieczeństwa była dla nas sprawą priorytetową. Wszystkie zaprojektowane wyzwania są przygotowane z wyjątkową starannością o najmniejsze szczegóły i detale. Dodatkowe certyfikaty i specjalistyczne odbiory potwierdzają, że jesteśmy przygotowani w najlepszy możliwy sposób. Dodatkowy atut stanowi fakt, że TEPfactor zlokalizowany jest w centrum handlowym, które zwraca szczególną uwagę na temat, jakim jest właśnie bezpieczeństwo ludzi w nim przebywających. Nasz wykwalifikowany personel odbył niezbędne szkolenia, aby żadne, nawet drobne sytuacje nie stanowiły dla nas problemu, a nasi Klienci czuli się bezpiecznie i komfortowo.

Jakie są plany rozwoju sieci TEPfactor w nadchodzącym czasie?

Nasze plany w nadchodzącym czasie to z pewnością promowanie sieci i dążenie do celu, by TEPfactor było najlepszą atrakcją dostępną w Polsce, Europie oraz na świecie. Planujemy rozszerzyć swoją działalność w takich miejscach, jak: Niemcy, Dania, Anglia oraz Indie. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu z naszymi oddziałami – podejmijcie wyzwanie i dołączcie do rodziny TEPfactor!

Tagi: Marcela Zemanova TEPfactor
Oceń artykuł:

Źródło: TEPfactor

Koncept szyty na miarę

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.