Komunikację marketingową ukierunkowujemy na działania prosprzedażowe

2021-03-23 | 08:43

Pandemia i ograniczenia nakładane przez rząd mocno odbiły się na sytuacji centrów handlowych i ich najemców. Frekwencja klientów podczas częściowego lockdownu wynosiła najwyżej 50 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, a po otwarciu sklepów oscyluje wokół 70-80 proc. - podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu Blue City

Wciąż zamknięte są miejsca rozrywki, restauracje sprzedają jedzenie z dostawą i na wynos, nie można również organizować eventów, które zawsze przyciągały rzesze klientów. Centra handlowe znów stają się przede wszystkim miejscem robienia zakupów. Wszystko to wpływa na działania marketingowe i komunikacyjne, które muszą być jeszcze bardziej intensywne i skoncentrowane po pierwsze na informowaniu, że centra handlowe są bezpiecznym miejscem i wszyscy możemy czuć się w nich komfortowo, a po drugie na wspieraniu najemców, czyli ofercie handlowej i usługowej.

Od początku pandemii skupiliśmy się na przekonywaniu konsumentów, że wizyty w centrum handlowym nie stanowią zagrożenia dla zdrowia. Oswajaliśmy najemców i klientów z nowymi zasadami bezpieczeństwa i edukowaliśmy w tym zakresie. Opracowaliśmy jasne i przejrzyste komunikaty dotyczące zaleceń i w przyjazny sposób dystrybuowaliśmy je w naszym centrum. W czasie kolejnych lockdownów informowaliśmy o otwartych sklepach i usługach.

W czerwcu ub. roku w Blue City odbył się edukacyjny event instruujący jak w przestrzeni centrum zadbać o bezpieczeństwo swoje i innych, a filmy z tego wydarzenia rozpowszechnialiśmy w mediach społecznościowych. O konieczności zachowania dystansu społecznego informowała również nasza jesienna kampania „Dbaj o swoją przestrzeń”.

Pandemia przyniosła wiele zmian w zachowaniach klientów, którzy ze względów bezpieczeństwa obecnie spędzają w centrach handlowych mniej czasu i oczekują zapewnienia im bezpieczeństwa, sprawnej organizacji i precyzyjnej informacji, która wpłynie na optymalizację zakupów. Dlatego obecnie komunikację marketingową ukierunkowujemy na działania prosprzedażowe, promujące ofertę naszych najemców. Informujemy, że nie trzeba obawiać się przyjścia do Blue City. Stąd też nasza najnowsza kampania informacyjna, która wystartowała na początku lutego. Jej hasło brzmi „Mamy to!” i obejmuje media wewnętrzne Blue City, outdoor, digital, a także działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych. W kampanii informacyjnej pod hasłem „Mamy to”, Blue City pokazujemy, co klienci mogą kupić i załatwić w naszym centrum.

Wspieramy również najemców handlowych Blue City w informowaniu klientów o ich ofercie online oraz usłudze click& collect, a najemców gastronomicznych o ofercie z dostawą i na wynos.

 



Tagi: Blue City Krzysztof Sajnóg Marketing
Oceń artykuł:

Fot: Blue City Źródło: Blue City

Komunikację marketingową ukierunkowujemy na działania prosprzedażowe

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.