Marka Ania Kruk to młoda firma, która wciąż rozwija się w dynamicznym tempie. Naszymi głównymi wartościami są bliskość, obecność i autentyczność, dlatego świadomą decyzją jest prowadzenie komunikacji (zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej) przeze mnie i mój zespół - przyznaje Martyna Olszak, PR & Communication Manager marki Ania Kruk i zdradza jednocześnie czym został podyktowany wybór takiej strategii.
Odpowiedzieliśmy sobie na pytanie, dlaczego komunikacja jest ważna dla naszej marki. To filar wsparcia filozofii brandu, który pomaga zbudować identyfikację. Możesz mieć najlepszy pomysł na świecie i świetną strategię, jednak gdy nie opowiesz o niej innym, nikt się nie dowie o Twoim pomyśle. Płynny przepływ informacji ułatwia pracę, dlatego większość pracowników firm powoli zdaje sobie sprawę z tego, że skuteczna komunikacja pomiędzy Klientem a marką jest kluczem do sukcesu. Najważniejsze są szczegóły, które wpływają na transparentność odbioru oraz tworzą szerszy obraz. Będąc w środku organizacji, sami możemy zdecydować, które z nich są dla nas najważniejsze i na których chcemy skupić się w danym momencie. Wprowadzanie zmian wymaga poświęceń i otwartości, których my jako młoda i technologicznie świadoma marka się nie boimy. Prowadząc komunikację z tzw. „środka”, możemy również szybciej reagować i mieć realny wpływ na odbiór przez Klienta. Nie da się jednak ukryć, że fundamentem takiej koncepcji jest zgrany zespół, na którym można polegać i który rozumie bieżące trendy.