Kluczem do sukcesu jest budowanie doświadczenia zakupowego

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-08-22 | 08:00

Niebawem minie rok od otwarcia łódzkiej Sukcesji. W tym czasie centrum zyskało grono zaufanych klientów i choć przedstawiciele centrum po tak krótkim czasie z dystansem podchodzą do oceny wyznaczonych celów już dziś można wskazać jeden z wielu sukcesów. Jest nim powracający klient, który w obecnych czasach, w dobie rosnącej konkurencji jest tym czym należy i czym trzeba się chwalić. O szczegółach działalności oraz planach na II połowę tego roku opowiedziała Joanna Leśniak, kierownik marketingu Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja.

We wrześniu minie rok od otwarcia Sukcesji. Jak Państwo podsumowują ten czas? Co uważają Państwo za swój największy sukces?
Rok dla centrum handlowego to bardzo krótko. By móc ocenić osiągniecie stawianych celów, a tym samym mówić o sukcesie potrzeba kilku lat. Ludzie muszą się do nowego miejsca przyzwyczaić, poznać je, wybadać co dla siebie mogą w nim znaleźć, a następnie zmienić swoje przyzwyczajenia, co przychodzi z czasem. Już mamy dużo lojalnych Klientów, coraz więcej ludzi nas odwiedza, wraca do nas i to traktujemy jako nasz sukces.

Jak Państwa zdaniem rynek centrów i galerii handlowych zmieniał się na przestrzeni ostatnich 5 lat i w którym kierunku podąża?
Przede wszystkim główna zmiana spowodowana jest gwałtownym wzrostem nasycenia powierzchnią handlową. Obecnie mówimy o rynku najemcy ponieważ to oni, bardzo często dyktują warunki, a nie przyjmują te podyktowane przez wynajmującego. Podaż przestrzeni jest tak duża, że przy ograniczonej ilości marek na polskim rynku popyt na najemców jest coraz większy. Niewątpliwie nie należy zapominać o użyciu nowych technologii, takich jak wi-fi, ekrany multimedialne, interaktywne ekrany, aplikacje czy beacony, które stają się ‘must have’, a nie atrakcją samą w sobie. Puentując to jednak należy podkreślić, że jedna rzecz się nie zmieniła – kluczem do sukcesu jest oferta centrum, budowanie emocji i doświadczenia zakupowego wśród odbiorców galerii. Zmieniły się jedynie środki, jakimi można to osiągnąć.

W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii? Czy Państwa centrum kusi multifunkcjonalnością? Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?
Nasze centrum posiada bogatą ofertę skierowaną do osób chcących miło i aktywnie spędzić czas w Sukcesji. Ogrody rozrywki, czyli najnowocześniejsze kino w Łodzi - Helios, kręgielnia Sky Bowling, klub fitness - Fit Fabric, plaża dla dzieci, park trampolin - Stacja Grawitacja - to tylko niektóre z atrakcji proponowanych naszym Klientom. Niedawno otwarty został taras na dachu Sukcesji - Sky Garden, który w ciągu dnia jest miejscem relaksu a wieczorem zamienia się w tętniące życiem miejsce spotkań, wieczorków tanecznych i kulinarnych.

Obecnie centra handlowe intensywnie działają w obszarze CSR. W jaki sposób działania Sukcesji wkomponowują się w idee społecznej odpowiedzialności biznesu?
Prowadzimy systematyczne akcje poboru krwi czy też badania mammogaficzne. Wspieramy rozmaite fundacje, współpracujemy z przedszkolami oraz prowadzimy cykliczne, bezpłatne warsztaty dla dzieci.

Jakie plany ma Sukcesja na II poł. 2016 roku? Czym zaskoczą Państwo swoich klientów i mieszkańców miasta?
Otworzyliśmy właśnie największą wystawę LEGO w Polsce, na ponad 1700 m kw. powierzchni. Cała ekspozycja składa się z kilku milionów klocków - pojawił się największy Titanic w skali 1:25 mający 11 metrów długości, figura Roberta Lewandowskiego i wiele innych atrakcji. Wystawa potrwa do końca października.

Wkrótce w naszej ofercie pojawi się również restauracja na którą wszyscy czekają - Vapiano - to już na początku września. Planujemy oczywiście kolejne otwarcia sklepów - a na to łodzianie czekają najbardziej.

 

Tagi:
Oceń artykuł:

Kluczem do sukcesu jest budowanie doświadczenia zakupowego

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.