Niebawem minie rok od otwarcia łódzkiej Sukcesji. W tym czasie centrum zyskało grono zaufanych klientów i choć przedstawiciele centrum po tak krótkim czasie z dystansem podchodzą do oceny wyznaczonych celów już dziś można wskazać jeden z wielu sukcesów. Jest nim powracający klient, który w obecnych czasach, w dobie rosnącej konkurencji jest tym czym należy i czym trzeba się chwalić. O szczegółach działalności oraz planach na II połowę tego roku opowiedziała Joanna Leśniak, kierownik marketingu Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja.
We wrześniu minie rok od otwarcia Sukcesji. Jak Państwo podsumowują ten czas? Co uważają Państwo za swój największy sukces?
Rok dla centrum handlowego to bardzo krótko. By móc ocenić osiągniecie stawianych celów, a tym samym mówić o sukcesie potrzeba kilku lat. Ludzie muszą się do nowego miejsca przyzwyczaić, poznać je, wybadać co dla siebie mogą w nim znaleźć, a następnie zmienić swoje przyzwyczajenia, co przychodzi z czasem. Już mamy dużo lojalnych Klientów, coraz więcej ludzi nas odwiedza, wraca do nas i to traktujemy jako nasz sukces.
Jak Państwa zdaniem rynek centrów i galerii handlowych zmieniał się na przestrzeni ostatnich 5 lat i w którym kierunku podąża?
Przede wszystkim główna zmiana spowodowana jest gwałtownym wzrostem nasycenia powierzchnią handlową. Obecnie mówimy o rynku najemcy ponieważ to oni, bardzo często dyktują warunki, a nie przyjmują te podyktowane przez wynajmującego. Podaż przestrzeni jest tak duża, że przy ograniczonej ilości marek na polskim rynku popyt na najemców jest coraz większy. Niewątpliwie nie należy zapominać o użyciu nowych technologii, takich jak wi-fi, ekrany multimedialne, interaktywne ekrany, aplikacje czy beacony, które stają się ‘must have’, a nie atrakcją samą w sobie. Puentując to jednak należy podkreślić, że jedna rzecz się nie zmieniła – kluczem do sukcesu jest oferta centrum, budowanie emocji i doświadczenia zakupowego wśród odbiorców galerii. Zmieniły się jedynie środki, jakimi można to osiągnąć.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii? Czy Państwa centrum kusi multifunkcjonalnością? Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?
Nasze centrum posiada bogatą ofertę skierowaną do osób chcących miło i aktywnie spędzić czas w Sukcesji. Ogrody rozrywki, czyli najnowocześniejsze kino w Łodzi - Helios, kręgielnia Sky Bowling, klub fitness - Fit Fabric, plaża dla dzieci, park trampolin - Stacja Grawitacja - to tylko niektóre z atrakcji proponowanych naszym Klientom. Niedawno otwarty został taras na dachu Sukcesji - Sky Garden, który w ciągu dnia jest miejscem relaksu a wieczorem zamienia się w tętniące życiem miejsce spotkań, wieczorków tanecznych i kulinarnych.
Obecnie centra handlowe intensywnie działają w obszarze CSR. W jaki sposób działania Sukcesji wkomponowują się w idee społecznej odpowiedzialności biznesu?
Prowadzimy systematyczne akcje poboru krwi czy też badania mammogaficzne. Wspieramy rozmaite fundacje, współpracujemy z przedszkolami oraz prowadzimy cykliczne, bezpłatne warsztaty dla dzieci.
Jakie plany ma Sukcesja na II poł. 2016 roku? Czym zaskoczą Państwo swoich klientów i mieszkańców miasta?
Otworzyliśmy właśnie największą wystawę LEGO w Polsce, na ponad 1700 m kw. powierzchni. Cała ekspozycja składa się z kilku milionów klocków - pojawił się największy Titanic w skali 1:25 mający 11 metrów długości, figura Roberta Lewandowskiego i wiele innych atrakcji. Wystawa potrwa do końca października.
Wkrótce w naszej ofercie pojawi się również restauracja na którą wszyscy czekają - Vapiano - to już na początku września. Planujemy oczywiście kolejne otwarcia sklepów - a na to łodzianie czekają najbardziej.