Działania takie doskonale wpływają na wizerunek obiektów i wzmacniają relacje z klientami, którzy coraz bardziej doceniają firmy zaangażowane w sprawy społeczne. Jak pokazują badania, klienci dokonując wyborów zakupowych, częściej wybierają marki, które prowadzą działania CSR. Organizacja akcji charytatywnych, wspieranie organizacji non-profit, zwłaszcza tych działających lokalnie, organizacja wydarzeń edukacyjnych – temat promowania wartości można wykorzystać do organizacji wielu eventów i akcji marketingowych. Wydarzenia z zakresu CSR kreują wśród klientów poza zakupowy powód do przyjścia do centrum handlowego, a galeriom dodają misyjnego charakteru, dzięki któremu nabierają one większego znaczenia dla lokalnej społeczności – stają się ważną jej częścią, miejscem, które wspiera i promuje to, co jest ważne dla ludzi. Zazwyczaj każda akcja prospołeczna w galerii handlowej pociąga za sobą organizację kolejnej, ponieważ lokalna społeczność szybko dostrzega, że może liczyć „na swoją galerię” w sprawach dla niej ważnych.
Do aktywności marketingowej związanej z promowaniem określonych idei i wartości świetnie sprawdzają się także social media. Pełen emocji i przekazu kontent skutecznie przyciąga uwagę internautów i zachęca ich do interakcji. Moderowanie dyskusji może dać nam szereg bezcennych insightów konsumenckich, które będziemy mogli wykorzystać do strategii komunikacji.