Międzynarodowa sieć Frey Wille posiada w Polsce na razie tylko 2 butiki, jednak jej obecność w 35 krajach na 4 kontynentach sugeruje, że to dopiero początek działalności na polskim rynku. Frey Wille to synonim ekskluzywnej biżuterii artystycznej z drogocenną emalią. O filozofii marki oraz strategii jej rozwoju mówi Klaudia Kalicka, Shop&Marketing Manager Frey Wille.
Frey Wille to firma wyjątkowa z ponad 60-letnią tradycją. Naszym priorytetem jest jak najwyższa jakość wykonywanej przez nas biżuterii, a także artystyczna kreacja - ciągle się rozwijamy i inwestujemy w nowoczesny choć klasyczny design. Właścicel marki i współczesny mecenas sztuki- Dr Friedrich Wille podkreśla, że najważniejsze jest emocjonalne zaangażowanie ludzi tworzących biżuterię, ich motywacja do poszukiwania źródeł inspiracji, połączenie rzemiosła z rozumieniem sztuki. Dr Wille wspiera i stawia na rozwój swoich pracowników i to w nich widzi sukces całej firmy.
Frey Wille to marka ekskluzywna, skierowana do osób świadomych i wymagających. Staramy się kierować nasze kampanie właśnie do tej grupy odbiorców, stawiając na najlepsze reklamowe kreacje w wyselekcjonowanych miejscach. Oczywiście staramy się, aby marka była ogólnie rozpoznawalna, dlatego korzystamy również z możliwości Social Media, jednak nie jest to nasz priorytet.
Rok 2012 był bardzo udany dla Frey Wille nie tylko w Polsce, ale i w innych krajach. Po dobrym przyjęciu marki w Warszawie otworzyliśmy drugi butik w Poznaniu, w Starym Browarze. W ciągu całego roku otworzyliśmy 17 nowych butików, w tym 101 sklep Frey Wille. Obecność w 35 krajach na 4 kontynentach i wciąż duże plany rozwoju mówią chyba same za siebie.
Jako marka luksusowa prowadzimy jedynie ekskluzywną sprzedaż w naszych firmowych butikach. Dbamy o naszych klientów w sposób szczególny, więc sklep internetowy jest dla nas i marki zupełną abstrakcją. Oczywiście wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i jesteśmy w stanie wysłać zamówioną biżuterię bez konieczności wizyty w butiku firmowym, ale zdecydowanie nie jest to działalność typu e-sklep.
Skupiamy się jedynie na otwieraniu własnych butików, gdyż priorytetem jest dla nas najwyższa jakość usług i dbałość o klienta. Zaledwie 4 nasze sklepy w Azerbejdżanie, Pakistanie i Kazachstanie działają na zasadzie sklepów partnerskich, ale nie na zasadzie franczyzy.
W 2012 r. otworzyliśmy 17 butików w różnych krajach, w tym 1 w Polsce - dokładnie w Poznaniu. W tym roku stawiamy na rozwój m.in. w Japonii i Ameryce Południowej, ale Polska jest również bardzo ważnym rynkiem. Być może jeszcze w tym roku uda się otworzyć butik we Wrocławiu - interesują nas tylko prestiżowe lokalizacje, dlatego wybór odpowiedniego miejsca zajmuje trochę czasu. Obecnie Frey Wille ma swoje butiki na 4 kontynentach.
Marka Frey Wille jest dedykowana szczególnej grupie osób. Oczywiście są to osoby lubujące się w sztuce, doceniające wartość artystyczną przedmiotów użytkowych, oryginalność i wysublimowany styl. Są to nie tylko kobiety, ale i mężczyźni, dla których Frey Wille przygotowało specjalną, luksusową linię akcesoriów. Nasi klienci to osoby świadome i zamożne.
Dr Friedrich Wille kieruje się zasadą, że sztuka przemawia do ludzi. Dlatego właśnie kolekcje Frey Wille nie są sezonowe, limitowane i różnicowane pod względem szerokości geograficznej. Kreacja artystyczna kolekcji Frey Wille jest pełna emocji i filozofii, które są uniwersalne oraz ponadczasowe. To właśnie odróżnia nas od konkurencji, a nasi klienci to doceniają.
Na rynku dóbr luksusowych cena nie gra roli. Najważniejsze są najwyższa jakość wykonania, drogocenne materiały, oryginalny styl i sztuka. Cechy te zapewniają, że Frey Wille nie ma sobie równych, a biżuteria wykonywana z emalii i złota to unikat na rynku.
Biżuteria Frey Wille jest wykonywana z najlepszych materiałów - drogocennej emalii, żółtego i białego złota 18 lub 24 karatowego, brylantów. Centralny punkt naszej biżuterii stanowi jednak sztuka - inspiracje naszych artystów uchwycone w ręcznie wykonywanej emalii. To właśnie to, co odróżnia nas od konkurencji. Nie chcemy zatem zastępować klasycznych wyrobów jubilerskich. Biżuteria Frey Wille jest alternatywą, ale tylko dla osób doceniających wartość artystyczną biżuterii.
Butiki Frey Wille są obecne w 35 krajach na 4 kontynentach. Poza 2 polskimi butikami posiadamy 99 zagranicznych i wciąż się rozwijamy. Bardzo ważne rynki dla Frey Wille to Europa Zachodnia, z Francją i Austrią na czele, ale również Środkowy Wschód oraz Chiny. W roku 2013 stawiamy na rozwój w Ameryce Południowej i Japonii, nie zapominając przy tym o Polsce.
Tagi: