W tym sezonie głównym działaniem marki Levi′s jest po raz drugi nowatorska linia dżinsów Curve ID, stworzonych specjalnie z myślą o dopasowaniu do zróżnicowanych kształtów kobiecych. O założeniach projektu, przebiegu prac i kampanii, w których wzięły udział klientki opowiada Katarzyna Węsławowocz, Consumer Marketing Manager Eastern Europe.
Podstawą powstania linii Levi’s® Curve ID było wyjście naprzeciw potrzebom kobiet. Wiedząc, że poszukiwania perfekcyjnie dopasowanych i idealnie leżących dżinsów spędzają sen z powiek paniom na całym świecie postanowiliśmy zbadać kobiece potrzeby i ich sylwetki. W trakcie rozmów dowiedzieliśmy się, że aby znaleźć dżinsy pasujące do sylwetki trzeba przymierzyć średnio co najmniej 10 par spodni. Zdecydowaliśmy się na bardziej szczegółowe badania oparte o trójwymiarowe skany ciał. Spotkania z 60,000 kobiet wykazały istnienie trzech wyraźnych kształtów sylwetek, które występują u 80% populacji kobiet na całym świecie. Te pionierskie badania ułatwiły rozwinięcie przełomowego systemu doboru dżinsów doskonale dopasowanych do sylwetek większości kobiet. Levi′s Curve ID to nowatorski i jak dotąd najbardziej zindywidualizowany na świecie system krojów damskich dżinsów. Tworząc tę linię chcieliśmy wyjść naprzeciw potrzebom kobiet, a organizując akcję mierzenia w wybranych centrach handlowych rozpropagować nasz koncept jak najszerzej.
Polskie wydanie akcji ‘Mirror, Mirror, What’s my Curve ID?’ opracowaliśmy wspólnie z Fashion Agency Aliganza, zaś kreację stworzyliśmy we współpracy z portalem MilionKobiet.pl. Na tej platformie można znaleźć informacje na temat całej akcji. Wspomagamy się również Facebook, gdzie można śledzić każdy z etapów projektów oraz współpracą z magazynami modowymi i lifestylowymi.
Linię Levi’s Curve ID wprowadziliśmy w sezonie jesień/zima 2010. Opracowując tą innowacyjną koncepcję przeprowadziliśmy szczegółowe, globalne badania kobiecych sylwetek. Wyszliśmy z założenia, że liczy się kształt, a nie rozmiar. Na podstawie wyników badań wyodrębniliśmy 3 najbardziej popularne sylwetki dla, których stworzyliśmy zróżnicowane kroje: Slight Curve ID dla sylwetki prostej, Demi Curve ID dla zaokrąglonej, Bold Curve ID dla pełnej. Dodatkowo dla kobiet o bardzo bujnych kształtach stworzyliśmy krój Supereme Curve ID. Jest to pierwszy tak nowatorski i jak dotąd najbardziej zindywidualizowany na świecie system krojów damskich dżinsów.
Na pewno najbardziej zależy nam na tym, by być jak najbliższej naszych Klientów. Bardzo ważna dla nas jest ich ocena. O szczegółach i efektach naszych działań będziemy informować na bieżąco.
Chcąc jak najszerzej dotrzeć do naszych odbiorców zdecydowaliśmy się na medium jakim jest Internet. W obecnych czasach prawie każdy z niego korzysta i ma do niego bieżący dostęp. Postawiliśmy również na tak popularnego Facebooka, gdzie nasi fani na bieżąco są informowani o przebiegu akcji.
Akcja mierzenia sylwetek i przymierzania dżinsów jest akcją globalną, jaką Levi’s prowadzi na całym świecie. Strona internetowa Levi’s została przygotowana tak, aby nasze Klientki mogły bardzo łatwo dokonać pomiarów same w domu. Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji pomożemy kobietom na całym świecie w odnalezieniu dżinsów idealnie dopasowanych do ich sylwetek.
Tagi: