W maju br. minęło 5 lat od otwarcia centrum handlowego Ferio Konin. W tym czasie w obiekcie pojawiły się nowe marki, zaskakujące i ciekawe eventy, ale największe zmiany dopiero przed klientami. Po 5 latach centrum obecnie przygotowuje się do rozbudowy. O szczegółach działalności w przeciągu ostatnich lat oraz planach na przyszłość opowiedziała Katarzyna Tondel-Jędrzejczak, senior Asset Manager z Balmain Asset Management.
Ile klientów w ciągu pięciu lat działalności odwiedziło Państwa centrum?
Od momentu otwarcia w maju 2008 roku centrum handlowe Ferio odwiedziło blisko 11 200 000 osób.
Czy odwiedzają Państwa goście zza granicy?
Naszymi klientami są przede wszystkim mieszkańcy Konina i najbliższych okolic, ale odwiedzają nas również mieszkańcy Koła, Turka i Słupcy. Biorąc pod uwagę fakt, że Ferio jest zlokalizowane niemal przy samej autostradzie A2 zdarzają się również przyjezdni z Niemiec.
Czym charakteryzuje się tenant mix CH Ferio Konin?
Sama galeria handlowa CH Ferio jest nastawiona przede wszystkim na modę. Mamy między innymi 7 salonów obuwniczych a oferta sklepów odzieżowych jest najbogatsza w całym regionie. Na terenie parku handlowego Ferio znajduje się jednak również Castorama, Media Markt oraz Jysk. W najbliższym czasie chcemy rozszerzyć ofertę restauracyjną naszego centrum tak, aby do popularnej restauracji McDonald’s dołączyły również inne znane marki.
Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?
W naszych planach marketingowych na ten rok uwzględniliśmy szereg eventów, które są skierowane do różnych grup docelowych, charakteryzuje je zatem różna tematyka. Z myślą o dzieciach organizujemy program warsztatów edukacyjnych pod nazwą Feriuś Globtroter oraz targi edukacyjne. Do dorosłych klientów skierowane są takie akcje jak np. targi motoryzacyjne, konkursy pro-sprzedażowe i darmowe porady stylistki. Udzielamy się także charytatywnie i społecznie. Chcemy dotrzeć do każdego mieszkańca regionu, zaoferować mu coś specjalnie dla niego. Zależy nam na tym, aby CH Ferio było nie tylko miejscem zakupów, ale również ośrodkiem kultury i rozrywki.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii na tle lokalnej konkurencji?
Tym, co wyróżnia nas wśród konkurencji jest właśnie bogaty kalendarz działań marketingowych. Centra handlowe zlokalizowane w najbliższej okolicy nie są tak aktywne marketingowo jak CH Ferio.
Jakie plany mają Państwo na najbliższy rok?
Ten rok przyniesie wiele zmian w CH Ferio, ponieważ niedawno rozpoczęła się rozbudowa obiektu, w wyniku której powierzchnia najmu Centrum powiększy się o dodatkowe 2500 mkw. Dzięki temu do Ferio wprowadzone zostaną nowe marki nieobecne dotąd w rejonie Konina jak C&A, Smyk, Stradivarius, Sinsay, Martes Sport oraz home&you. Zmodernizowany i przeprojektowany zostanie także foodcourt, dzięki czemu zwiększy się liczba miejsc siedzących, pojawią się również nowe restauracje. Otwarcia nowych sklepów przewidziane są w trzech fazach: w październiku 2013, listopadzie 2013 oraz marcu 2014. W trakcie trwania prac dokładamy wszelkich starań aby Centrum funkcjonowało bez zakłóceń tak, aby nasi klienci ich niemal nie zauważyli.
Tagi: