Centrum Handlowe Europa Centralna to wyjątkowe miejsce. Łączy w sobie najlepsze cechy galerii handlowej oraz parku handlowego, co stanowi unikalny w skali kraju koncept. Klienci mogą w jednym miejscu kupić między innymi artykuły spożywcze, przybory do majsterkowania i ubrania z najnowszych kolekcji. Od samego początku procesu komercjalizacji zależało nam na tym, by było to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Tę różnorodność oferty reklamujemy hasłem „Moda i majsterkowanie idą w parze”.
Spodziewamy się, że w ciągu trzech dni uroczystego otwarcia nasze Centrum odwiedzi około 60 tys. klientów, zachęconych zarówno ofertą handlowo-usługową, jak i szeregiem przygotowanych atrakcji. Mamy nadzieję, że od momentu otwarcia Europa Centralna zacznie budować silną pozycję w regionie, jako miejsce, w którym można nie tylko zrobić zakupy, czy smacznie zjeść, ale także miło spędzić czas z rodziną i znajomymi.
Kampania reklamowa naszego centrum ruszyła w lutym. Jak już wspominałam, promujemy się hasłem „Moda i majsterkowanie idą w parze”, które oddaje bogatą i różnorodną ofertę centrum, a które można zobaczyć na billboardach w wielu miejscach w Gliwicach i na całym Śląsku. Promujemy się także w Internecie za pośrednictwem naszej strony internetowej, nie zapominając o portalach społecznościowych. Od stycznia można śledzić nasz profil na Facebooku, na którym na bieżąco informujemy o aktualnych wydarzeniach w centrum. Promocję rozpoczęliśmy od konkursu, w którym można wygrać voucher na wycieczkę warty 6 tys. zł. Szczegóły dostępne są na naszej stronie internetowej, w zakładce Aktualności oraz na Facebooku. Promujemy się poprzez tradycyjne kanały – radio i prasę, ale już wkrótce zaskoczymy klientów także nietypowymi formami promocji. Program kilkudniowego otwarcia przedstawimy już wkrótce w lokalnej prasie oraz w mediach elektronicznych. Został zaplanowany tak, aby każdy znalazł w nim coś interesującego dla siebie. Chcemy przedstawić centrum, podkreślając przede wszystkim różnorodność jego oferty.
Świętowanie otwarcia Europy Centralnej będzie trwało aż 3 dni. Na razie nie chcielibyśmy zdradzać, jakie atrakcje planujemy. Rąbka tajemnicy uchylimy bliżej terminu otwarcia.
W obecnej chwili centrum jest wynajęte w 90 proc., jednak cały czas prowadzimy rozmowy z kolejnymi najemcami. Planujemy wynajęcie następnych kilku procent powierzchni w ciągu najbliższych miesięcy.
W naszym centrum znajdzie się miejsce zarówno dla wielkich światowych, jak i polskich marek, oraz sklepów, należących do lokalnych przedsiębiorców. Do grona naszych najemców należą m.in.: Saturn, Castorama, Tesco Extra, Jula, Ski Team, Jysk, Smyk Megastore, New Yorker, Solar, Reserved, H&M, Cubus, Lindex, CCC, Bershka, Apart, RTV Euro AGD, TUI, home&you, Super-Pharm, Neckermann, Deichmann, City Sport, Mohito, Monnari, Promod, Mountain Warehouse (pierwszy w Polsce regularny sklep tej marki, przyp.red.), Cortland Apple Premium Reseller, Stradivarius, Rossmann, McDonald’s, Takko Fashion czy Douglas.
Tagi: