Choć niektóre centra handlowych stawiają na współpracę z mieszkańcami miast, w których się znajdują, są wciąż centra, które bardziej cenią sobie współpracę z gwiazdami polskiego kina i estrady. Jednym z takich centrów jest CH Krokus, które w swojej kampanii nawiązało współpracę z trzema celebrytkami, których wizerunek skierowany był do różnych grup wiekowych. O strategii centrum i aktualne kampanii opowiada Katarzyna Najdzik, Marketing Manager Apsys Polska Sp. z o.o. - firmy zarządzającej CH Krokus.
Współpraca z gwiazdami to popularne narzędzie marketingowe, wykorzystywane nie tylko przez centra handlowe. Osoby znane, lubiane, wywołujące pozytywne emocje w świadomości społecznej, sprzyjają budowaniu przyjaznej atmosfery wokół danej marki. Do współpracy przy kampanii wizerunkowej centrum handlowego Krokus w Krakowie zaprosiliśmy 3 znane osoby, z myślą o różnych grupach naszych klientek. W pierwszej, lutowej edycji twarzą kampanii była idolka nastolatek, aktorka i piosenkarka – Patrycja Kazadi. Drugą, wiosenną edycję wsparła znana i lubiana przez pokolenie dzisiejszych 30-latek aktorka Olga Bończyk. W ostatnim etapie kampanii współpracowaliśmy z Ewą Ziętek, reprezentującą pokolenie kobiet dojrzałych, kojarzoną ostatnimi laty z rolą Marty Gabriel, właścicielki restauracji w serialu „Złotopolscy”. Każda z nich kierowała do swojej grupy wiekowej określony przekaz, przez co kampania była wiarygodna i spotkała się z pozytywnym odbiorem wśród naszych klientek.
Zwiększone zainteresowanie ofertą obiektu w czasie trwania kampanii może być powodowane różnymi czynnikami. Trudno precyzyjnie określić, jaki wpływ ma konkretnie współpraca z gwiazdą, a jaki np. oferowane w tym samym okresie obniżki cenowe. Obecność gwiazdy na billboardach w ramach kampanii wizerunkowej ma długofalowy cel: wzmocnić wizerunek marki i wywołać pozytywne skojarzenia z danym centrum handlowym.
Wybraliśmy te trzy Panie - Ewę Ziętek, Patrycję Kazadi oraz Olgę Bończyk, ponieważ według naszych danych są bardzo pozytywnie odbierane przez klientki CH Krokus. Każda z aktorek jest rozpoznawalna i ceniona przez Panie w określonym wieku. Patrycja Kazadi to idolka nastolatek, kojarzona ze śpiewem i tańcem. Olga Bończyk to aktorka znana z zaangażowania w działalność charytatywną, pojawiająca się w popularnych serialach. Odpowiada Paniom w wieku 30–40 lat. Natomiast pani Ewa Ziętek to osoba, która z uwagi na postacie jakie gra w filmach, świetnie trafia do pokolenia kobiet dojrzałych.
Tagi: