Katarzyna Najdzik, CH Rondo: Chcemy być częścią lokalnego środowiska naszych klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-04-01 | 09:00
W połowie stycznia br. rozpoczęły się intensywne prace nad najnowszą kampania wizerunkową bydgoskiego centrum Rondo. W 2013 roku na wszelkich nośnikach reklamy outdoorowej będą widoczni zwykli mieszkańcy, którzy choć na chwilę mogą poczuć się jak gwiazdy reklamy. O pomyśle najnowszej kampanii, jej realizacji opowiedziała Katarzyna Najdzik marketing manager w Apsys Polska S.A. - zarządcy centrum handlowego Rondo.

Sesja zdjęciowa klientów do kampanii odbyła się w centrum handlowym Rondo w połowie stycznia. Spośród kilkuset osób, które wzięły udział w fotograficznym evencie, wybraliśmy łącznie 60 najciekawszych osobowości, które będą pojawiać się w kolejnych odsłonach kampanii outdoorowej Ronda. Koncepcja była szeroka – każdy mógł wziąć udział w sesji i znaleźć się na materiałach promocyjnych. Szukaliśmy osób zróżnicowanych, z pewnymi zdolnościami aktorskimi. Twarze klientów Ronda będziemy oglądać na nośnikach promujących centrum do końca 2013 roku. Wszyscy Klienci, których twarze pojawiły się lub dopiero pojawią na billboardach otrzymali atrakcyjne karty podarunkowe o wartości 300 złotych do wykorzystania na zakupy w centrum handlowym Rondo.
Kampania z udziałem klientów jest elementem szerszej strategii komunikacyjnej zmierzającej do głębszego wpisania się centrum handlowego Rondo w lokalną, sąsiedzką społeczność oraz podtrzymania bliższej więzi między mieszkańcami a centrum. W centrum Rondo klienci są zawsze w centrum zainteresowania. Chcemy być częścią ich lokalnego środowiska, chcemy ich dobrze znać, a także jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby. Współpraca z klientami sprowadza się do obecności ich wizerunku w materiałach promujących Rondo, co czyni ich prawdziwymi gwiazdami reklamy.
Do promocji kampanii wykorzystaliśmy outdoor, prasę, radio oraz materiały POS eksponowane wewnątrz galerii (plakaty,ulotki). Dodatkowo, promowaliśmy kampanię za pomocą bannerów reklamowych w mediach lokalnych oraz na stronie internetowej Ronda. Kampania komunikowana była również w informacjach prasowych oraz na profilu centrum handlowego Rondo na Facebooku. Naszym zdaniem, najbardziej trafionym nośnikiem reklamowym w przypadku tej kampanii były billboardy oraz komunikacja w Internecie, ale trzeba przyznać, że wręcz namacalnym zainteresowaniem cieszyły się ulotki z wizerunkami klientów wyeksponowane w centrum, które rozeszły się w dość dużym nakładzie. W organizację kampanii promującej centrum handlowe Rondo zaangażowany był zarówno dział marketingu firmy Apsys Polska, dyrekcja centrum, jak i agencja reklamowa Directors, która jest pomysłodawcą strategii i czuwa nad jej realizacją.
Najważniejszy w kampanii wizerunkowej jest przekaz, który musi być odpowiednio uwypuklony w trakcie realizacji kampanii oraz spójny z wszystkimi pozostałymi działaniami marketingowo-komunikacyjnymi prowadzonymi przez centrum. Przy przygotowywaniu kampanii wizerunkowych, warto również zwrócić uwagę na ciekawą kreację, która przyciągnie spojrzenia grupy docelowej. Zależy nam na budowaniu bliskich relacji z mieszkańcami Bydgoszczy i okolic, dlatego uważamy, że bardziej trafimy z przekazem do naszej grupy docelowej, gdy na materiałach promujących Rondo będą obecni autentyczni klienci naszego centrum handlowego.
Tagi:
Oceń artykuł:

Katarzyna Najdzik, CH Rondo: Chcemy być częścią lokalnego środowiska naszych klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.