Sesja zdjęciowa klientów do kampanii odbyła się w centrum handlowym Rondo w połowie stycznia. Spośród kilkuset osób, które wzięły udział w fotograficznym evencie, wybraliśmy łącznie 60 najciekawszych osobowości, które będą pojawiać się w kolejnych odsłonach kampanii outdoorowej Ronda. Koncepcja była szeroka – każdy mógł wziąć udział w sesji i znaleźć się na materiałach promocyjnych. Szukaliśmy osób zróżnicowanych, z pewnymi zdolnościami aktorskimi. Twarze klientów Ronda będziemy oglądać na nośnikach promujących centrum do końca 2013 roku. Wszyscy Klienci, których twarze pojawiły się lub dopiero pojawią na billboardach otrzymali atrakcyjne karty podarunkowe o wartości 300 złotych do wykorzystania na zakupy w centrum handlowym Rondo.
Kampania z udziałem klientów jest elementem szerszej strategii komunikacyjnej zmierzającej do głębszego wpisania się centrum handlowego Rondo w lokalną, sąsiedzką społeczność oraz podtrzymania bliższej więzi między mieszkańcami a centrum. W centrum Rondo klienci są zawsze w centrum zainteresowania. Chcemy być częścią ich lokalnego środowiska, chcemy ich dobrze znać, a także jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby. Współpraca z klientami sprowadza się do obecności ich wizerunku w materiałach promujących Rondo, co czyni ich prawdziwymi gwiazdami reklamy.
Do promocji kampanii wykorzystaliśmy outdoor, prasę, radio oraz materiały POS eksponowane wewnątrz galerii (plakaty,ulotki). Dodatkowo, promowaliśmy kampanię za pomocą bannerów reklamowych w mediach lokalnych oraz na stronie internetowej Ronda. Kampania komunikowana była również w informacjach prasowych oraz na profilu centrum handlowego Rondo na Facebooku. Naszym zdaniem, najbardziej trafionym nośnikiem reklamowym w przypadku tej kampanii były billboardy oraz komunikacja w Internecie, ale trzeba przyznać, że wręcz namacalnym zainteresowaniem cieszyły się ulotki z wizerunkami klientów wyeksponowane w centrum, które rozeszły się w dość dużym nakładzie. W organizację kampanii promującej centrum handlowe Rondo zaangażowany był zarówno dział marketingu firmy Apsys Polska, dyrekcja centrum, jak i agencja reklamowa Directors, która jest pomysłodawcą strategii i czuwa nad jej realizacją.
Najważniejszy w kampanii wizerunkowej jest przekaz, który musi być odpowiednio uwypuklony w trakcie realizacji kampanii oraz spójny z wszystkimi pozostałymi działaniami marketingowo-komunikacyjnymi prowadzonymi przez centrum. Przy przygotowywaniu kampanii wizerunkowych, warto również zwrócić uwagę na ciekawą kreację, która przyciągnie spojrzenia grupy docelowej. Zależy nam na budowaniu bliskich relacji z mieszkańcami Bydgoszczy i okolic, dlatego uważamy, że bardziej trafimy z przekazem do naszej grupy docelowej, gdy na materiałach promujących Rondo będą obecni autentyczni klienci naszego centrum handlowego.
Tagi: