Katarzyna Nagrodzka: Z początkiem roku promujemy ideę Galerii Słonecznej jako „spiritus movens”

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-05-07 | 08:00
6 kwietnia minęło dwa lata od otwarcia radomskiej galerii. W tym czasie centrum odwiedziło 16 mln klientów zarówno z Polski, jak i zza granicy. Galeria Słoneczna nie przestaje w swoich działaniach i z początkiem tego roku rozpoczęła kampanię promującą ideę obiektu jako „spiritus movens”. O szczegółach tych działań oraz planach na przyszłość opowiedziała Katarzyna Nagrodzka, marketing manager Galerii Słonecznej.

Od dnia otwarcia - 6 kwietnia 2011 - Galerię Słoneczną odwiedziło ponad 16 mln gości. Nasz rynek docelowy to 650 000 osób - mieszkańcy Radomia (225 000) i okolic (klienci którzy nie muszą poświęcić więcej niż 45 minut, by dotrzeć do galerii). Docieramy do mieszkańców Przysuchy, Szydłowca, Iłży, Kozienic, Pionek, Zwolenia, Białobrzegów, a nawet do Puław. Można tu spotkać również obcokrajowców. Ostatnio natknęłam się na radomianina, który spędzał w Galerii Słonecznej czas ze swoimi znajomymi z Włoch, prezentując galerię jako jedno z fajniejszych miejsc w Radomiu, którym można się poszczycić.
Galeria Słoneczna ma bogatą, starannie dobraną ofertę, tak by zaspokoić potrzeby każdego - kobiet, mężczyzn i rodzin. Dążymy do stworzenia optymalnej oferty silnych, komplementarnych marek - zapewniających doskonałą obsługę i przystępne ceny. Mamy zarówno duże znane marki, takie jak Zara, H&M, C&A, Reserved, jak i lokalne sklepy i restauracje, takie jak Café de Paris, restauracje Samira, Jack’s i Fondo czy sklep odzieżowy Bubba Gamp, cieszący się ogromną popularnością wśród modnych radomianek.
Galeria Słoneczna to nie tylko sklepy znanych międzynarodowych i polskich marek, punkty usługowe, kawiarnie, restauracje i Multikino. To także szereg wydarzeń dla dzieci i rodzin, wystaw artystycznych oraz wiele możliwości spędzania wolnego czasu w pobliskim Aquaparku, klubie fitness, kompleksie saun oraz na terenach zielonych, gdzie znajdują się place zabaw dla dzieci, ścieżki rowerowe, otwarty amfiteatr oraz sezonowe lodowisko. Galeria Słoneczna - dzięki dogodnemu położeniu, starannie dobranej ofercie najemców oraz ofercie rozrywkowej i rekreacyjnej - jest doskonałym miejscem dla rodzinnych zakupów.
Dbamy o różnorodność wydarzeń. W ubiegłym roku mieliśmy m.in. pokaz mody, rodzinny Weekend Amerykański i wystawę dinozaurów dla najmłodszych. Dwa razy do roku organizujemy noc zakupów. Są także liczne eventy „okazjonalne”, takie jak Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Walentynki czy Mikołajki. Cyklicznie odbywają się u nas wystawy Wydziału Sztuki Politechniki Radomskiej. W Galerii Słonecznej każdy znajdzie coś dla siebie.
Nasze pozycjonowanie na rok 2013 definiuje markę w kategoriach ”spiritus movens” Radomia, marki, której styl, charakter, aktywność jest wyznacznikiem współczesnej przestrzeni miasta, jego pozytywnych przemian i aspiracji. Chcemy, by nasi klienci postrzegali Galerię Słoneczną jako brand, który „rozpromienia” Radom, nadaje miastu nowoczesny miejski charakter, kreuje styl, inspiruje do zmian i wyznacza standardy handlowe. Z początkiem roku zaczęliśmy realizować kampanię promującą ideę Galerii Słonecznej jako „spiritus movens”. Głównym motywem graficznym są nierealne zabawki - mechanizmy wprawiające w ruch, symbolizujące potencjał, energię i różnorodność Galerii Słonecznej. Jest to także nawiązanie do strategii miasta Radomia (siła w precyzji / miasto precyzyjnych technologii).
W tym roku na pewno będziemy kontynuować sprawdzone formuły, takie jak noce zakupów, eventy „okazjonalne” czy Dzień Amerykański. Po raz pierwszy od otwarcia zorganizowaliśmy loterię zakupową. Klienci mogli wygrać bony na zakupy, iPady oraz samochód BMW MINI ONE. Finał loterii „Hip Hip Fura!”, połączony z koncertem Mrozu, odbył się 27 kwietnia. Kolejną loterię zaplanowaliśmy na jesień. Mamy w planach także eventy promujące sport i zdrowie, tematyczne warsztaty dla dzieci oraz projekt poświęcony profilaktyce raka piersi. Naszą ofertę handlową, usługową i rozrywkową będziemy promować m.in. w programie lifestylowym „Słoneczna TV”, emitowanym w lokalnej telewizji DAMI. Będzie się działo.
Tagi:
Oceń artykuł:

Katarzyna Nagrodzka: Z początkiem roku promujemy ideę Galerii Słonecznej jako „spiritus movens”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.