Od dnia otwarcia - 6 kwietnia 2011 - Galerię Słoneczną odwiedziło ponad 16 mln gości. Nasz rynek docelowy to 650 000 osób - mieszkańcy Radomia (225 000) i okolic (klienci którzy nie muszą poświęcić więcej niż 45 minut, by dotrzeć do galerii). Docieramy do mieszkańców Przysuchy, Szydłowca, Iłży, Kozienic, Pionek, Zwolenia, Białobrzegów, a nawet do Puław. Można tu spotkać również obcokrajowców. Ostatnio natknęłam się na radomianina, który spędzał w Galerii Słonecznej czas ze swoimi znajomymi z Włoch, prezentując galerię jako jedno z fajniejszych miejsc w Radomiu, którym można się poszczycić.
Galeria Słoneczna ma bogatą, starannie dobraną ofertę, tak by zaspokoić potrzeby każdego - kobiet, mężczyzn i rodzin. Dążymy do stworzenia optymalnej oferty silnych, komplementarnych marek - zapewniających doskonałą obsługę i przystępne ceny. Mamy zarówno duże znane marki, takie jak Zara, H&M, C&A, Reserved, jak i lokalne sklepy i restauracje, takie jak Café de Paris, restauracje Samira, Jack’s i Fondo czy sklep odzieżowy Bubba Gamp, cieszący się ogromną popularnością wśród modnych radomianek.
Galeria Słoneczna to nie tylko sklepy znanych międzynarodowych i polskich marek, punkty usługowe, kawiarnie, restauracje i Multikino. To także szereg wydarzeń dla dzieci i rodzin, wystaw artystycznych oraz wiele możliwości spędzania wolnego czasu w pobliskim Aquaparku, klubie fitness, kompleksie saun oraz na terenach zielonych, gdzie znajdują się place zabaw dla dzieci, ścieżki rowerowe, otwarty amfiteatr oraz sezonowe lodowisko. Galeria Słoneczna - dzięki dogodnemu położeniu, starannie dobranej ofercie najemców oraz ofercie rozrywkowej i rekreacyjnej - jest doskonałym miejscem dla rodzinnych zakupów.
Dbamy o różnorodność wydarzeń. W ubiegłym roku mieliśmy m.in. pokaz mody, rodzinny Weekend Amerykański i wystawę dinozaurów dla najmłodszych. Dwa razy do roku organizujemy noc zakupów. Są także liczne eventy „okazjonalne”, takie jak Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Walentynki czy Mikołajki. Cyklicznie odbywają się u nas wystawy Wydziału Sztuki Politechniki Radomskiej. W Galerii Słonecznej każdy znajdzie coś dla siebie.
Nasze pozycjonowanie na rok 2013 definiuje markę w kategoriach ”spiritus movens” Radomia, marki, której styl, charakter, aktywność jest wyznacznikiem współczesnej przestrzeni miasta, jego pozytywnych przemian i aspiracji. Chcemy, by nasi klienci postrzegali Galerię Słoneczną jako brand, który „rozpromienia” Radom, nadaje miastu nowoczesny miejski charakter, kreuje styl, inspiruje do zmian i wyznacza standardy handlowe. Z początkiem roku zaczęliśmy realizować kampanię promującą ideę Galerii Słonecznej jako „spiritus movens”. Głównym motywem graficznym są nierealne zabawki - mechanizmy wprawiające w ruch, symbolizujące potencjał, energię i różnorodność Galerii Słonecznej. Jest to także nawiązanie do strategii miasta Radomia (siła w precyzji / miasto precyzyjnych technologii).
W tym roku na pewno będziemy kontynuować sprawdzone formuły, takie jak noce zakupów, eventy „okazjonalne” czy Dzień Amerykański. Po raz pierwszy od otwarcia zorganizowaliśmy loterię zakupową. Klienci mogli wygrać bony na zakupy, iPady oraz samochód BMW MINI ONE. Finał loterii „Hip Hip Fura!”, połączony z koncertem Mrozu, odbył się 27 kwietnia. Kolejną loterię zaplanowaliśmy na jesień. Mamy w planach także eventy promujące sport i zdrowie, tematyczne warsztaty dla dzieci oraz projekt poświęcony profilaktyce raka piersi. Naszą ofertę handlową, usługową i rozrywkową będziemy promować m.in. w programie lifestylowym „Słoneczna TV”, emitowanym w lokalnej telewizji DAMI. Będzie się działo.
Tagi: