Katarzyna Nagrodzka, Galeria Słoneczna: W I poł. 2014 roku odwiedziło nas prawie 4 mln klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-07-18 | 08:12
Po pierwszej połowie 2014 roku Galeria Słoneczna świętująca w tym roku 3 urodziny może poszczycić się niesłabnącym zainteresowaniem oraz interesującym gronem najemców, które sukcesywnie wzmacniane jest przez nowe marki. Nowości na klientów czekają również w II połowie roku, zarówno w kalendarzu marketingowym, jak i na mapie obiektu. Jakie? O szczegółach opowiedziała Katarzyna Nagrodzka, marketing manager Galerii Słonecznej.


Za nami I poł. 2014 roku. Jak Państwo podsumowują ten czas?
W I poł. 2014 roku odwiedziło nas prawie 4 miliony klientów, a od początku otwarcia galerii w 2011 r. - ponad 25 milionów. Od stycznia br. oferta handlowa centrum powiększyła się o 10 sklepów i punktów usługowych, takich jak salony z odzieżą damską - Molton i Quiosque, sklep z galanterią skórzaną Venezia czy sklep z artykułami dla zwierząt AquaelZOO. W marcu zobaczyliśmy także nową odsłonę sklepu z artykułami sportowymi - 4F, który powiększył swoją powierzchnię. W II połowie roku czekają nas kolejne otwarcia i ekspansje.
Jak kształtowały się wskaźniki odwiedzalności oraz przychodów?
Nasi najemcy stale odnotowują wzrost obrotów - rekordowy wyniósł 143% w okresie maj 2013 - maj 2014.
Nie zabrakło również ciekawych, oryginalnych wydarzeń, które jeszcze bardziej wzbogacają ofertę centrum. Jakiego typu akcje przeważały?
Postawiliśmy na organizację wydarzeń skierowanych do konkretnych grup. Kilka projektów powstało z inicjatywy naszych najemców - maturzyści mogą liczyć na atrakcje związane z przygotowaniem do studniówki. „Moje Wielkie Słoneczne Wesele” to event z inspiracjami dla młodych par i ich gości. Realizujemy także projekty z myślą o najmłodszych klientach galerii i ich rodzicach, takie jak tegoroczny Sportowy Dzień Dziecka i Wyścig Raczkujących Maluchów. W kalendarzu imprez nie brakuje akcji prosprzedażowych, typu loterie i noce zakupów. Uzupełnieniem są wydarzenia o charakterze PR-owym. Przykładem może być Słoneczny Bieg, mający na celu promowanie aktywnego stylu życia, w którym wzięło udział ponad 500 uczestników.
W jaki sposób dobierają Państwo najemców?
Galeria Słoneczna ma starannie dobraną ofertę, tak by zaspokoić potrzeby każdego - kobiet, mężczyzn i rodzin. Dążymy do stworzenia optymalnej oferty silnych, komplementarnych marek - zapewniających doskonałą obsługę i przystępne ceny. Mamy zarówno duże znane marki, takie jak Zara, H&M, C&A, TK Maxx, Reserved, jak i lokalne sklepy i restauracje, takie jak Café de Paris, restauracje Samira, Jack’s i Fondo czy sklep odzieżowy Bubba Gamp, cieszący się ogromną popularnością wśród modnych radomianek.
Oprócz świetnej organizacji, kreatywności i zaangażowania poszczególnych osób, sukcesu można upatrywać również w reklamie. Jakie formy dominują w przypadku Galerii Słonecznej?
Nie zapominamy o tradycyjnych formach promocji i reklamy, takich jak radio, prasa czy outdoor, jednakże w coraz większym stopniu, wraz ze wzrostem użytkowników Internetu, korzystamy z kanałów online. W ciągu 3 lat działalności do naszego fanpage’a na Facebooku dołączyło ponad 30 tysięcy fanów. Pracujemy nad uruchomieniem wersji www.galeriasloneczna.pl na urządzenia mobilne. Pojawią się także nowe internetowe narzędzia do promowania oferty Galerii Słonecznej. Jeszcze w najbliższym wakacyjnym okresie uruchomimy lifestylowy portal internetowy „Shine Club”. Po trzech latach, na tym etapie działalności - kiedy marka jest już znana, chcemy ukierunkować działania marketingowe na budowanie lojalności klientów i zwiększenie powtarzalności ich wizyt w galerii, np. poprzez email remarketing, oparty o profile behawioralne użytkowników.
Jakiego typu akcje mają Państwo w planach na II poł. 2014 roku?
Na drugą połowę tego roku zaplanowaliśmy między innymi uruchomienie już wspomnianego lifestylowego serwisu internetowego, pokazującego bieżące trendy w modzie, rozrywce i kulturze, gdzie czytelnicy znajdą inspiracje na temat aktywnego życia towarzyskiego i atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Będzie także 2. już edycja magazynu „Shine”, gdzie zaprezentujemy kolekcje na jesień i zimę 2014. Galeria Słoneczna będzie kontynuować również cykliczne działania, takie jak Słoneczna TV, „Nieoczekiwana Stylu Zmiana” (metamorfozy) czy konsultacje stylistki podczas zakupów. Jesteśmy także w trakcie zaawansowanych negocjacji z nowymi najemcami, którzy uzupełnią szeroką ofertę już istniejących sklepów i punktów usługowych. W IV kwartale tego roku do 16. innych restauracji i kawiarni działających w galerii dołączy restauracja McDonald’s. Wkrótce Big Star i Ryłko otworzą swoje powiększone salony. Jeszcze w lipcu planowane jest otwarcie sklepu z zabawkami dla dzieci - Toy Planet, a na przełomie września i października do salonów z odzieżą damską dołączy marka Pretty Girl.
A eventy? Czym zaskoczą Państwo klientów?
Nie zabraknie wydarzeń specjalnych. Planujemy działania związane z „Powrotem do szkoły”, wystawę - festiwal butów, podczas której będzie można m.in. zobaczyć buty znanych, światowych projektantów, czy jesienną noc zakupów. Po ubiegłorocznym sukcesie, zdecydowaliśmy się także na powtórkę eventu skierowanego do przyszłorocznych maturzystów. Oczywiście nie zabraknie atrakcji związanych ze świętami, które tak jak w poprzednich latach połączymy ze zbiórką funduszy na podarunki dla dzieci z radomskich rodzin.
Tagi:
Oceń artykuł:

Katarzyna Nagrodzka, Galeria Słoneczna: W I poł. 2014 roku odwiedziło nas prawie 4 mln klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.