W CH Arkadia w Warszawie 20 grudnia minionego roku miało miejsce otwarcie najnowszego salonu Sizeer Premium. Tym samym Grupa Marketing Investment Group podsumowała 2012 rok i rozpoczęła pracę nad kolejnymi lokalizacjami w 2013 roku. Jak dotychczas sprawdziła się multibrandowa sieć, oferująca odzież i obuwie z kategorii sportstyle i lifestyle? Jakie zmiany czekają klientów w tym roku? O szczegółach informuje Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor departamentu administracji i najmu, Marketing Investment Group.
Pomysł na koncept Sizeer Premium pojawił się pod koniec 2010 roku. Mimo niesprzyjających wówczas warunków gospodarczych i kryzysu podjęliśmy decyzję, by zainwestować w nowe salony Sizeer. Koncepcja Premium zakładała przede wszystkim odświeżenie designu – zmianę dotychczasowej koncepcji meblowej, nowy układ witryn, bardziej dynamiczna kolorystyka. Chcieliśmy, by salony stały się bardziej energiczne i przyjazne: zachęcające klientów nie tylko do wejścia, ale przede wszystkim - do pozostania na dłużej. Wszyscy lubimy robić zakupy w przyjemnych i zadbanych wnętrzach. Wytężona praca naszych projektantów i architektów przyniosła efekty – Sizeer Premium to wyjątkowy, elegancki i jednocześnie żywiołowy koncept multibrandowy, który wyróżnia się na tle innych salonów z obuwiem i konfekcją z kategorii sportstyle i lifestyle. Od marca 2012 w topowych lokalizacjach implementujemy także innowacyjne rozwiązanie – zieloną ścianę z tropikalnymi roślinami, która jest miejscem do prezentacji produktów-ikon. To nowe rozwiązanie, na razie dosyć rzadko stosowane w przestrzeni handlowej w całej Europie – tym bardziej cieszymy się, że jesteśmy pionierami w tej dziedzinie.
Pierwszy salon Sizeer Premium został otwarty w CH Silesia City Center w Katowicach 12 marca 2011 roku. To był przełomowy moment dla funkcjonowania całej sieci i postrzegania marki przez klientów. Zamierzamy kontynuować rozwój sieci w tym kierunku.
Zgodnie z myślą przewodnią Sizeer oferuje produkty czasu wolnego. Przestrzeń miejska jest bogata w różne możliwości, ale nasi klienci przychodzą do nas także po buty, które z powodzeniem posłużą im podczas weekendowych wycieczek na łono natury. Zieleń w mieście jest jak oaza, a jej powierzchnia stale się kurczy. Dlatego chcieliśmy wprowadzić przyrodę do naszych salonów w postaci Green Walla, który jest nie tylko świetnym elementem ozdobnym, ale także wprowadza specyficzny mikroklimat w samym salonie. Wszystko za sprawą specyficznego sposobu nawadniania roślin i specjalnych lamp naświetlających. Green Wall żyje i się rozrasta – a pośród niego nasi klienci znajdą ekspozytory z najlepszymi butami z kolekcji marek dostępnych w Sizeer. W takim miejscu naprawdę inaczej robi się zakupy.
Pół roku temu zgłosiła się do nas ekipa produkująca serial „Komisarz Alex” z prośbą o udostępnienie przestrzeni Sizeer Premium w Manufakturze pod zdjęcia do jednego z odcinków. O takie PR sieci Sizeer nam chodziło.
Nasze wnętrza zostały zauważone przez klientów – głównie za sprawą Green Walla, który traktowany jest jako ciekawostka. Klienci robią sobie zdjęcia, które potem wrzucają na swoje profile w mediach społecznościowych, dyskutują z doradcami o roślinach. W ten sposób Sizeer staje się miejscem spotkań młodych ludzi, którzy poszukują czegoś więcej, niż tylko markowych produktów. Staramy się aktywnie uczestniczyć we wszystkich akcjach, organizowanych przez centra handlowe.
We wszystkich salonach Sizeer Premium obserwujemy wzrost wyników sprzedaży – widać to szczególnie w tych lokalizacjach, które przeszły remont i dzięki nowej koncepcji zwiększyły swoje obroty. Ponadto koncepcja Premium pozwala na utrzymanie zadowalających wyników sprzedażowych w centrach handlowych, które notują ostatnio niższy trafik klientów. Dla nas to znak, że zmierzamy w dobrym kierunku.
W 2013 roku planujemy 15 nowych otwarć i remontów w koncepcji Premium. Jak zawsze stawiamy na topowe lokalizacje i nowe inwestycje z potencjałem rozwoju. W najbliższym czasie zostanie otwarty salon Sizeer w CH M1 w Markach i rozpoczniemy remont salonu Sizeer w CH Janki.
Tagi: