Jak Pani podsumowuje rok 2014?
Rzetelne przygotowanie do roku 2015 wymagało dokładnej analizy ubiegłorocznych przedsięwzięć. Zakończyliśmy ten rok zmianami na wielu płaszczyznach funkcjonowania obiektu. Bezsprzecznie był to rok wytężonej pracy. Zakończył się on w atmosferze celebracji kolejnych, 16-tych już urodzin. Konkurs dla klientów i atrakcje mikołajkowe okazały się zachęcające zarówno dla najmłodszych, jak i dla starszych kupujących.
Co było największym wyzwaniem?
Największą zmianą, ale i najtrudniejszym wyzwaniem minionego roku był remont centrum. Godziny otwarcia obiektu pozostały bez zmian. Prace odbywały się głównie w nocy, jednak musieliśmy dołożyć wszelkich starań, by klienci nie odczuwali dyskomfortu (np. przy wymianie posadzki).
Jakie zmiany w ciągu ostatnich 12 miesięcy zostały wprowadzone?
W ciągu kilku miesięcy Centrum Handlowe Batory zyskało estetycznie i funkcjonalnie. Wymieniono oświetlenie, posadzki, odmalowano ściany, filary i elementy konstrukcyjne. Remont objął także toalety dla klientów. Nowe ławki wewnątrz oraz na zewnątrz, dodatkowe kosze na śmieci, nowa roślinność i darmowy dostęp do WIFI uprzyjemniają klientom czas pomiędzy zakupami. By ułatwić odwiedzającym poruszanie się po obiekcie wprowadzono nowy system oznaczeń wewnętrznych. Odświeżona elewacja zyskała także na uporządkowaniu dotychczasowych nośników reklamowych. Najbardziej spektakularną zmianą była metamorfoza jednej ze ścian wewnętrznych, która w czasie liftingu pokryła się białym barrisolem – specjalną napinaną powłoką. Plac przed głównym wejściem do obiektu zyskał także charakterystyczną rzeźbę, która nadal wzbudza emocje wśród lokalnej społeczności. Wprowadzone zmiany zostały zauważone przez klientów i spotkały się z ciepłym przyjęciem, co potwierdza raport z badań marketingowych przeprowadzonych pod koniec roku.
Czy w związku z remontem zmienił się również tenant mix obiektu?
W ciągu 12 miesięcy swoje punkty w centrum otworzyły znane marki sieciowe takie jak Organique czy Top Secret. Lokal Gino Rossi, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich brandów obuwniczych został wyremontowany, a z najemcą podpisano nową umowę. Ofertę gastronomiczną obiektu wzbogacił Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar oraz Maxi Burger. Na lokalizację swojego pierwszego sklepu detalicznego w Polsce właśnie w Batorym zdecydowała się firma La Femme, producent i dystrybutor profesjonalnych kosmetyków do paznokci.
Dużym sukcesem okazało się wprowadzenie szybko rozwijającej się polskiej sieci Soldo, najbardziej popularnej na północnym-zachodzie kraju. Ofertę sportową uzupełnił Alex-Sport, a 2 wyspy sprzedażowe – Eco-cosmetics i Amora.pl są dowodem na to jak biznes internetowy może znaleźć swoje miejsce w centrum handlowym.
Zmianom również uległ
sposób komunikacji?
Owszem. Wraz z przeobrażeniami w obiekcie zmienił się także sposób komunikacji – centrum zyskało nowe logo oraz slogan „Miejski Styl Zakupów”, który w trafny sposób opisuje charakter obiektu.
Co czeka klientów w 2015 roku?
Ten rok z pewnością pełen będzie kolejnych wyzwań, jednak zakończone sukcesem przedsięwzięcia roku ubiegłego pozwalają sądzić, że Centrum Handlowe Batory w Gdyni nadal będzie się rozwijać i uatrakcyjniać swoją ofertę.