Centrum cieszy się niezmienną popularnością wśród klientów na przestrzeni 3 lat. Cechą charakterystyczną Centrum jest różnorodność proponowanej oferty. Wśród Najemców są sieciowe, międzynarodowe marki, jak i lokalne firmy. Staraliśmy się też aby zaoferować mieszkańcom ofertę dotychczas nieobecną na lokalnym rynku. Tak też będzie w przypadku nowo otwieranych części.
Aktualnie nasze Centrum znajduje się w rozbudowie. W listopadzie br. zostanie otwarta pierwsza z dwóch nowych części. Na powierzchni tej klienci znajdą takie marki, jak ZARA, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Tally Weijl, New Yorker, Ryłko, Kazar, Reporter, Diverse i Promod, itd. W kwietniu 2012 r. otwarta zostanie kolejna część z m.in. Multikinem, Kinem 5D, MK-Bowling, powiększoną strefą gastronomiczną, placem zabaw dla dzieci.
Centrum posiada złożoną ofertę wśród której jest odzież, obuwie, biżuteria, sprzęt rtv agd, gastronomia, hipermarket. Pozytywnym aspektem są liczne akcje marketingowe skierowane do klienta w każdym wieku.
Podczas każdego roku odbywają się zróżnicowane eventy. Są to m.in. warsztaty taneczne, pokazy mody, noce zakupów, wspólne obchody świąt (np. Dzień Zakochanych, Dzień Kobiet, Boże Narodzenie). Zatem w zależności od pory roku, niekiedy okresu świątecznego, tematyka jest odmienna. Łączącą cechą każdej akcji jest zapewnienie klientom dobrej zabawy z możliwością wygrania nagród, zachęcenie do zakupów na terenie Centrum.
Cechy pozwalają na wyróżnienie CH Jantar na tle konkurencji to decydowanie różnorodność proponowanej oferty, która będzie jeszcze większa wraz z otwarciem nowej części w listopadzie br. oraz w kwietniu 2012 r. Ponadto atrybutem Centrum jest duży, przestrzenny parking, dobra lokalizacja przy drodze krajowej, liczne akcje marketingowe, łatwość w komunikacji - komfortowe, szerokie korytarze Centrum.
Co roku Centrum stara się zapewnić klientom moc atrakcji z okazji swoich Urodzin. Są to koncerty, liczne gry i zabawy oraz pokazy i występy artystyczne.
Tagi: