Katarzyna Jakubowska, Komputronik S.A.: Chcemy zmienić konserwatywne oblicze polskiego rynku IT

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-08-12 | 17:00
Komputronik SA, najbardziej przyjazna sieć sklepów ze sprzętem komputerowym i elektroniką użytkową (wynika z badań, które zostały ogłoszone we wrześniu 2010 roku na Wielkiej Gali Godło Jakość Obsługi 2010. Na liście "Top 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce), wprowadzi innowacje w dotychczasowym sposobie sprzedaży najnowszych technologii na polskim rynku IT. O szczegółach nowej strategii firmy wdrażanej w 15-lecie działania firmy opowiada Katarzyna Jakubowska, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Komputronik S.A.

W najbliższych tygodniach wybrane salony polskiej marki zaprezentują nową jakość dla miłośników gadżetów elektronicznych, zapalonych graczy, a także rodzin z dziećmi. Planowane zmiany dotyczyć będą wyglądu salonów, ale przede wszystkim filozofii sprzedaży. Kupowanie elektroniki ma być formą dobrej zabawy, a marka Komputronik synonimem nowoczesnego, dynamicznego stylu życia. W nowych salonach Komputronik dobrze poczują się między innymi osoby, które słabo orientują się w szybko zmieniającym się świecie IT. Będą mogły własnoręcznie wypróbować i pobawić się aktualnymi nowinkami rynkowymi, w tym najważniejszymi światowymi hitami – dotychczas dostępnymi tylko dla wybranych. Klienci przyjaznych centrów cyfrowej rozrywki uzyskają dostęp do stanowisk internetowych, będą mogli brać udział w wielu konkursach, jak również spotykać się z celebrytami podczas polskich premier „cudów” współczesnej elektroniki.
- W tym roku Komputronik SA obchodzi 15 urodziny i tak właśnie się czujemy. Z jednej strony o sprzedaży elektroniki wiemy już bardzo dużo, a z drugiej wciąż mamy w sobie energię, która pobudza nas do dalszego rozwoju. Z tego względu w kolejne piętnastolecie wchodzimy z nową filozofią sprzedaży. W ten sposób chcemy zmienić konserwatywne oblicze polskiego rynku IT. Wychodzimy z założenia, że sprzęt komputerowy od dawna nie jest już zwykłym narzędziem pracy i komunikacji. Stał się elementem stylu, ubioru, sposobu bycia i spędzania wolnego czasu. Naszym zdaniem użytkownicy potrzebują „technologicznych pubów”, do których zaglądaliby dla przyjemności, żeby się zrelaksować i zapoznać z najnowszymi technologiami. W przyjaznych centrach cyfrowej zabawy wszyscy, niezależnie od poziomu znajomości technologii, łatwo wejdą w świat nowinek, akcesoriów, gier oraz Internetu – mówi Katarzyna Jakubowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Komputronik SA.
Nowa strategia Komputronik SA wpisuje się w zmiany, jakie w ostatnich latach zaszły na światowym i polskim rynku IT. Większość nowinek komputerowych to nie tylko cuda techniki, ale także wzornictwa. Najbardziej popularny sprzęt – między innymi tablety i smartfony - jest intuicyjny w obsłudze, a jego głównym zadaniem jest łączenie ludzi ze sobą i zapewnianie im dostępu do informacji oraz elektronicznej rozrywki. Współczesne technologie sprawiają, że wnętrze domu, biura czy samochodu staje się ładniejsze i bardziej przyjazne. Prawdziwą rewolucję pod tym względem zapoczątkował Apple, który sprawił, że świat IT stał się fascynujący także dla laików.
Zmienia się także oblicze współczesnego handlu. Przykładem są nowoczesne księgarnie, w których nie tylko kupuje się książki i płyty, ale także spędza wolny czas w miłej atmosferze. Również w najlepszych salonach samochodowych osoby czekające na odbiór auta po przeglądzie technicznym mogą wypocząć przy filiżance dobrej kawy, a dzieci mile spędzą czas w specjalnie przygotowanych dla nich kącikach zabaw.
- Chcemy, aby w nowych salonach Komputronik miłośnicy współczesnych technologii również mogli cieszyć się specjalnym traktowaniem i atmosferą zabawy, którą gwarantują nowoczesne rozwiązania elektroniczne. Komputronik to firma, która powstała z pasji do komputerów i chcemy się tą pasją dzielić ze wszystkimi – podsumowuje Katarzyna Jakubowska.
Tagi:
Oceń artykuł:

Katarzyna Jakubowska, Komputronik S.A.: Chcemy zmienić konserwatywne oblicze polskiego rynku IT

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.