Komputronik SA, najbardziej przyjazna sieć sklepów ze sprzętem komputerowym i elektroniką użytkową (wynika z badań, które zostały ogłoszone we wrześniu 2010 roku na Wielkiej Gali Godło Jakość Obsługi 2010. Na liście "Top 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce), wprowadzi innowacje w dotychczasowym sposobie sprzedaży najnowszych technologii na polskim rynku IT. O szczegółach nowej strategii firmy wdrażanej w 15-lecie działania firmy opowiada Katarzyna Jakubowska, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Komputronik S.A.
W najbliższych tygodniach wybrane salony polskiej marki zaprezentują nową jakość dla miłośników gadżetów elektronicznych, zapalonych graczy, a także rodzin z dziećmi. Planowane zmiany dotyczyć będą wyglądu salonów, ale przede wszystkim filozofii sprzedaży. Kupowanie elektroniki ma być formą dobrej zabawy, a marka Komputronik synonimem nowoczesnego, dynamicznego stylu życia. W nowych salonach Komputronik dobrze poczują się między innymi osoby, które słabo orientują się w szybko zmieniającym się świecie IT. Będą mogły własnoręcznie wypróbować i pobawić się aktualnymi nowinkami rynkowymi, w tym najważniejszymi światowymi hitami – dotychczas dostępnymi tylko dla wybranych. Klienci przyjaznych centrów cyfrowej rozrywki uzyskają dostęp do stanowisk internetowych, będą mogli brać udział w wielu konkursach, jak również spotykać się z celebrytami podczas polskich premier „cudów” współczesnej elektroniki.
-
W tym roku Komputronik SA obchodzi 15 urodziny i tak właśnie się czujemy. Z jednej strony o sprzedaży elektroniki wiemy już bardzo dużo, a z drugiej wciąż mamy w sobie energię, która pobudza nas do dalszego rozwoju. Z tego względu w kolejne piętnastolecie wchodzimy z nową filozofią sprzedaży. W ten sposób chcemy zmienić konserwatywne oblicze polskiego rynku IT. Wychodzimy z założenia, że sprzęt komputerowy od dawna nie jest już zwykłym narzędziem pracy i komunikacji. Stał się elementem stylu, ubioru, sposobu bycia i spędzania wolnego czasu. Naszym zdaniem użytkownicy potrzebują „technologicznych pubów”, do których zaglądaliby dla przyjemności, żeby się zrelaksować i zapoznać z najnowszymi technologiami. W przyjaznych centrach cyfrowej zabawy wszyscy, niezależnie od poziomu znajomości technologii, łatwo wejdą w świat nowinek, akcesoriów, gier oraz Internetu – mówi Katarzyna Jakubowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Komputronik SA.
Nowa strategia Komputronik SA wpisuje się w zmiany, jakie w ostatnich latach zaszły na światowym i polskim rynku IT. Większość nowinek komputerowych to nie tylko cuda techniki, ale także wzornictwa. Najbardziej popularny sprzęt – między innymi tablety i smartfony - jest intuicyjny w obsłudze, a jego głównym zadaniem jest łączenie ludzi ze sobą i zapewnianie im dostępu do informacji oraz elektronicznej rozrywki. Współczesne technologie sprawiają, że wnętrze domu, biura czy samochodu staje się ładniejsze i bardziej przyjazne. Prawdziwą rewolucję pod tym względem zapoczątkował Apple, który sprawił, że świat IT stał się fascynujący także dla laików.
Zmienia się także oblicze współczesnego handlu. Przykładem są nowoczesne księgarnie, w których nie tylko kupuje się książki i płyty, ale także spędza wolny czas w miłej atmosferze. Również w najlepszych salonach samochodowych osoby czekające na odbiór auta po przeglądzie technicznym mogą wypocząć przy filiżance dobrej kawy, a dzieci mile spędzą czas w specjalnie przygotowanych dla nich kącikach zabaw.
-
Chcemy, aby w nowych salonach Komputronik miłośnicy współczesnych technologii również mogli cieszyć się specjalnym traktowaniem i atmosferą zabawy, którą gwarantują nowoczesne rozwiązania elektroniczne. Komputronik to firma, która powstała z pasji do komputerów i chcemy się tą pasją dzielić ze wszystkimi – podsumowuje Katarzyna Jakubowska.
Tagi: