Kat Eletskih, BOC: Aspiracje liderów branży powinny opierać się na słuchaniu uwag klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-02-04 | 08:51
Sytuacja na świecie, tak polityczna jak i ekonomiczna, dynamicznie się zmienia, a wraz z nią szybko zmieniają się warunki działania w branży retail. Nowy Rok przynosi ze sobą nowe szanse i możliwości, ale także określone wyzwania. O tym czego możemy się spodziewać w 2015 opowiada Kat Eletskih, dyrektor BOC Global Events Group, organizatora konferencji Emerging Markets Retail Summit, której jednym z patronów medialnych jest Magazyn Galerie Handlowe.

Co Pani zdaniem będzie największym wyzwaniem dla branży retail w 2015 roku?
Największe wyzwanie dla branży retail to określenie przyszłościowych i przynoszących sukces strategii wzrostu oraz znalezienie optymalnych strategii rozwoju - bardziej na skalę lokalną niż krajową czy nawet regionalną.
A najważniejsze trendy w Nowym Roku?
Najważniejsze trendy tak w 2014 jak i w 2015 roku to konieczność szybkiej transformacji i kluczowych innowacji w przemyśle, prawdziwie kreatywne idee, wychodzące poza sztywne ramy, inicjatywy pozostawiające konkurencję w tyle. Obecne i przyszłe aspiracje liderów branży handlowej powinny opierać się w większej mierze na słuchaniu i analizowaniu uwag ze strony klientów, wdrażaniu inteligentnych rozwiązań mobilnych w celu pomocy konsumentom, przekształcaniu większości koncepcji biznesowych w taki sposób, aby zaspokajały one również potrzeby kulturalne, sprzedaż radykalnie transparentna – pozwalająca klientom znacznie lepiej poznać dany produkt, w tym dowiedzieć się gdzie i przez kogo został wyprodukowany, rozwijanie modelu biznesowego w taki sposób, aby stać się najlepszym przyjacielem klienta, utrzymywanie wartości marki przez wprowadzanie innowacyjności i kreatywności.
Które regiony świata wydają się być Pani najbardziej perspektywiczne?
Aby rozwijać się i dobrze prosperować w niepewnych dla branży czasach detaliści stale szukają nowych, rozwijających się rynków, daleko poza BRICS. Na liderów wyrastają kraje takie jak Korea Południowa, Indonezja, Meksyk, Turcja, Iran, Egipt, Filipiny, Nigeria, Pakistan, Bangladesz i Wietnam. 60% światowej populacji żyje w tych państwach, więc dla detalistów tworzy to ekscytujące możliwości, ale towarzyszy im jednocześnie ryzyko i niepewność związane z nowymi przedsięwzięciami i rozwojem poza tradycyjnymi, sprawdzonymi rynkami.
Tagi:
Oceń artykuł:

Kat Eletskih, BOC: Aspiracje liderów branży powinny opierać się na słuchaniu uwag klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.